Artia-klinikka Tallinnassa, kasvojen kohotus

Liisukka

Onko kukaan käynyt Artia-klinikalla lääkäri Katrin Krüünvaldilla kasvojen kohotusleikkauksessa tai muissa operaatioissa. Millaista jälkeä? Oletteko olleet tyytyväisiä? Vastatkaa please. Suunnittelen operaatiota joko Jyväskylään Salmelle tai sitten Tallinnaan. Kiitos :-)

17

5301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan

      Salmen potilaana

      • niin minäkin

        niin minäkin..niin minäkin....Ps.kiitos Maiju....


      • kokemusta***
        niin minäkin kirjoitti:

        niin minäkin..niin minäkin....Ps.kiitos Maiju....

        Paljonkos tuolla Asko Salmella on kokemusta facelifteistä? Kun minusta taitaa olla tissitohtoreita. Täällä Suomessa ei juurikaan kasvoja kohotella, eli itse ainakin luulisin kokemusta olevan enemmän Katrinilla...


      • Kiristelty
        kokemusta*** kirjoitti:

        Paljonkos tuolla Asko Salmella on kokemusta facelifteistä? Kun minusta taitaa olla tissitohtoreita. Täällä Suomessa ei juurikaan kasvoja kohotella, eli itse ainakin luulisin kokemusta olevan enemmän Katrinilla...

        Minulle tehtiin puoli vuotta sitten keskikasvojen kohotus sekä ylä- ja alaluomien korjausleikkaus Artia Klinikalla. Olin tulokseen niin tyytyväinen, että pari päivää sitten annoin Katrinin tehdä myös otsankohotuksen tähystämällä. Ensimmäisen leikkauksen osalta olen rohkeasti pistänyt itseni likoon ja kirjoittanut "päiväkirjaa" kuvineen blogiini: http://www.birgit.mummu.net/Blogi/Naama34vk.htm. Toisen leikkauksen tulokset ovat vielä kääreen peitossa.


      • TONI
        Kiristelty kirjoitti:

        Minulle tehtiin puoli vuotta sitten keskikasvojen kohotus sekä ylä- ja alaluomien korjausleikkaus Artia Klinikalla. Olin tulokseen niin tyytyväinen, että pari päivää sitten annoin Katrinin tehdä myös otsankohotuksen tähystämällä. Ensimmäisen leikkauksen osalta olen rohkeasti pistänyt itseni likoon ja kirjoittanut "päiväkirjaa" kuvineen blogiini: http://www.birgit.mummu.net/Blogi/Naama34vk.htm. Toisen leikkauksen tulokset ovat vielä kääreen peitossa.

        mitä tulee noihin ennen jälkeen kuviin,ainakaan minä en näe varsin radikaalia muutosta,toki itse sen huomaat ja varmasti minäkin jos olisi parempi resulaatio käytössä.Tärkeintä mielestäni on ,että ITSE olet tyytyväinen!!Mitä tulee kotisivuusi,SE on kyllä hatunnoston arvoinen,jos sen itse olet viitsinyt vääntää!!!Kaikkea hyvää Mummo!!


      • Liisukka
        Kiristelty kirjoitti:

        Minulle tehtiin puoli vuotta sitten keskikasvojen kohotus sekä ylä- ja alaluomien korjausleikkaus Artia Klinikalla. Olin tulokseen niin tyytyväinen, että pari päivää sitten annoin Katrinin tehdä myös otsankohotuksen tähystämällä. Ensimmäisen leikkauksen osalta olen rohkeasti pistänyt itseni likoon ja kirjoittanut "päiväkirjaa" kuvineen blogiini: http://www.birgit.mummu.net/Blogi/Naama34vk.htm. Toisen leikkauksen tulokset ovat vielä kääreen peitossa.

        Kiitos viestistäsi ja kuvista. Kertoisitko vielä kuinka paljon toimenpiteet maksoivat ja, jos teetättää toimenpiteen Artia-klinikalla, kuuluuko minkään vahinkovakuutuksen piiriin? :-) Olisi kiva myös tietää millaista jälkeä A.Salmi on saanut aikaiseksi (tiedän, että tekee kasvojen kohotuksia). Kiitokset...


      • Birgit-mummu
        TONI kirjoitti:

        mitä tulee noihin ennen jälkeen kuviin,ainakaan minä en näe varsin radikaalia muutosta,toki itse sen huomaat ja varmasti minäkin jos olisi parempi resulaatio käytössä.Tärkeintä mielestäni on ,että ITSE olet tyytyväinen!!Mitä tulee kotisivuusi,SE on kyllä hatunnoston arvoinen,jos sen itse olet viitsinyt vääntää!!!Kaikkea hyvää Mummo!!

        Tuossa kuvien valinnassa oli lähinnä vaikeutena se, ettei noita hyviä "ennen"-kuvia ollut jostain syystä jäänyt varastoon, joten tuloksen arvioiminen on todellakin näiden perusteella hieman hankalaa. Tästä isommasta versiosta mielestäni huomaa kuitenkin, ettei käyni ollut turha (vaikkei tuossa kuvassa ole edes otsankohotusta vielä tehty). Eikös vain?
        http://www.birgit.mummu.net/Blogi/Image2009/NaamaEnnen.htm

        Kiitos sivuilleni antamastasi palautteesta! Olen jo pari vuotta näitä sivuja kehitellyt ja sivut saavat jatkossakin uuta mielenkiintoista materiaalia sitä mukaa, kun sellaisiin surffatessani törmään.


      • toinen mummo
        Birgit-mummu kirjoitti:

        Tuossa kuvien valinnassa oli lähinnä vaikeutena se, ettei noita hyviä "ennen"-kuvia ollut jostain syystä jäänyt varastoon, joten tuloksen arvioiminen on todellakin näiden perusteella hieman hankalaa. Tästä isommasta versiosta mielestäni huomaa kuitenkin, ettei käyni ollut turha (vaikkei tuossa kuvassa ole edes otsankohotusta vielä tehty). Eikös vain?
        http://www.birgit.mummu.net/Blogi/Image2009/NaamaEnnen.htm

        Kiitos sivuilleni antamastasi palautteesta! Olen jo pari vuotta näitä sivuja kehitellyt ja sivut saavat jatkossakin uuta mielenkiintoista materiaalia sitä mukaa, kun sellaisiin surffatessani törmään.

        Jaa, että huomaako. No, katsoin tuota kyseistä kuvaa jo aiemmin ja toki tuosta hyvinkin eron huomaa.
        Kiitos, että annat meille kuvasi nähtäväksi.

        Tuo TONI nyt tarvitsisi jo hieman lukulasin tyyppistä apua varmaan.


      • Birgit-mummu
        Liisukka kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi ja kuvista. Kertoisitko vielä kuinka paljon toimenpiteet maksoivat ja, jos teetättää toimenpiteen Artia-klinikalla, kuuluuko minkään vahinkovakuutuksen piiriin? :-) Olisi kiva myös tietää millaista jälkeä A.Salmi on saanut aikaiseksi (tiedän, että tekee kasvojen kohotuksia). Kiitokset...

        Kyllähän näitä hintoja kannattaa vertailla keskenään, on niin suuret erot eri klinikoiden välillä. Tuolla Birgit-mummun sivuilla "Kauneus"-kohdassa löytyy linkit yhdeksän klinikan sivuille, joista noita hintojakin on helpompi lähteä tsekkaamaan.

        Itse maksoin Artia-klinikalla Keskikasvojen kohotuksesta ylä- ja alaluomien korjauksesta yhteensä 3.950€. Kulmakarvojen kohotuksesta ja otsaryppyjen silotuksesta jouduin pulittamaan hinnaston mukaisesti 1.850€.


        Tämän potilasvastuuasian osalta sopimuspapereissa lukee: Klinikan vastuu/... Viron tasavallan voimassa olevan lainsäädännön edellyttämällä tavalla. Ja Virohan on EU-maa, joten en itse koe asiaa ongelmalliseksi.


      • isoista kuvista...
        Birgit-mummu kirjoitti:

        Kyllähän näitä hintoja kannattaa vertailla keskenään, on niin suuret erot eri klinikoiden välillä. Tuolla Birgit-mummun sivuilla "Kauneus"-kohdassa löytyy linkit yhdeksän klinikan sivuille, joista noita hintojakin on helpompi lähteä tsekkaamaan.

        Itse maksoin Artia-klinikalla Keskikasvojen kohotuksesta ylä- ja alaluomien korjauksesta yhteensä 3.950€. Kulmakarvojen kohotuksesta ja otsaryppyjen silotuksesta jouduin pulittamaan hinnaston mukaisesti 1.850€.


        Tämän potilasvastuuasian osalta sopimuspapereissa lukee: Klinikan vastuu/... Viron tasavallan voimassa olevan lainsäädännön edellyttämällä tavalla. Ja Virohan on EU-maa, joten en itse koe asiaa ongelmalliseksi.

        ...näkee ison eron...mutta,mutta, saanko tiedustella minkäikäinen Olet? Miksi et poitattanut samalla nejänkärjestä lähtevää juonnetta joka päätyy suun ulkopieleen???


      • ..kaulaasi on ilmisesti
        Birgit-mummu kirjoitti:

        Tuossa kuvien valinnassa oli lähinnä vaikeutena se, ettei noita hyviä "ennen"-kuvia ollut jostain syystä jäänyt varastoon, joten tuloksen arvioiminen on todellakin näiden perusteella hieman hankalaa. Tästä isommasta versiosta mielestäni huomaa kuitenkin, ettei käyni ollut turha (vaikkei tuossa kuvassa ole edes otsankohotusta vielä tehty). Eikös vain?
        http://www.birgit.mummu.net/Blogi/Image2009/NaamaEnnen.htm

        Kiitos sivuilleni antamastasi palautteesta! Olen jo pari vuotta näitä sivuja kehitellyt ja sivut saavat jatkossakin uuta mielenkiintoista materiaalia sitä mukaa, kun sellaisiin surffatessani törmään.

        kiristetty myös??? Ainakin tästä kuvakulmasta näyttäisi siltä. Entä dekolte alue, onko sitä korjailtu, kiristetty?

        Olisiko mahdollista nähdä kasvosi livenä?? Missäpäin?


      • Birgit-mummu
        isoista kuvista... kirjoitti:

        ...näkee ison eron...mutta,mutta, saanko tiedustella minkäikäinen Olet? Miksi et poitattanut samalla nejänkärjestä lähtevää juonnetta joka päätyy suun ulkopieleen???

        Olen juuri täyttänyt kuusikymmentä.

        Olen lisännyt nyt sinne "kuvagalleriaan" http://www.birgit.mummu.net/Blogi/Image2009/NaamaEnnen.htm

        nuoruudenkuvani, josta näkee, että nämä nejänkärjestä lähtevät juonteet ovat "ominta minua". Jos niitä olisi lähdetty liikaa korjailemaan, olisi ilmeestä tullut luonnoton eli ns. "tuulitunneli"-look.

        Otsankohotuksesta on nyt kulunut liki kaksi viikkoa ja lopullisia tuloksia joutuu odottelemaan ikävä kyllä monta kuukautta. Ehkä laitan siitäkin operaatiosta sitten kuvan arvosteltavaksi.


      • Birgit-mummu
        ..kaulaasi on ilmisesti kirjoitti:

        kiristetty myös??? Ainakin tästä kuvakulmasta näyttäisi siltä. Entä dekolte alue, onko sitä korjailtu, kiristetty?

        Olisiko mahdollista nähdä kasvosi livenä?? Missäpäin?

        Eipä kaulaa eikä dekolteeta ole vielä korjailtu. Itsestänikin tuntuu siltä kuin kaulan aluekin olisi saanut uutta "ryhtiä", kun keskikasvoja kohotettiin.

        Nyt olen toipumassa otsankohotuksesta. Sen vaikutuksesta ulkonäköön saa käsityksen vasta muutaman kuukauden kuluttua, kun kaikki turvotukset ovat ehtineet tasaantua.


      • Anonyymi
        Birgit-mummu kirjoitti:

        Tuossa kuvien valinnassa oli lähinnä vaikeutena se, ettei noita hyviä "ennen"-kuvia ollut jostain syystä jäänyt varastoon, joten tuloksen arvioiminen on todellakin näiden perusteella hieman hankalaa. Tästä isommasta versiosta mielestäni huomaa kuitenkin, ettei käyni ollut turha (vaikkei tuossa kuvassa ole edes otsankohotusta vielä tehty). Eikös vain?
        http://www.birgit.mummu.net/Blogi/Image2009/NaamaEnnen.htm

        Kiitos sivuilleni antamastasi palautteesta! Olen jo pari vuotta näitä sivuja kehitellyt ja sivut saavat jatkossakin uuta mielenkiintoista materiaalia sitä mukaa, kun sellaisiin surffatessani törmään.

        Hyvä tulos:)


    • sangria62

      Olo on kuin teuraaksi vietävällä, vaikka ihan itse olen tään järjestänyt. Mutta taitaa kuulua asiaan pieni tai vähän isompikin tärinän poikanen... Onko joku ollut Jyri Hukin käsittelyssä? Vai oliskohan tässä kohtaa jo parempi olla kysymättä...

      • kertoisitko myöhemmin

        olen myös menossa konsultaatioon,tää hukki on kys.lafkan lekuri.olisi mielenkiintoista lukea sun kuulumisia leikkauksen jälkeen.miten meni,ja ootko tyytyväinen.ikää mulla on saman verran kun sulla,eikä lähtökohtakaan aivan mahdoton.


    • helinä

      olisiko kenelläkään viimeaikaisia kokemuksia kasvojenkohotuksesta virossa ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe