Miten asetat vilkun päälle? Pidätkö vasenta kättä kokoajan ratissa kiinni ja napsautat viikseä sormenpäillä vai irrotatko vasemman käden kokonaan ratista ja tartut vilkkuviikseen kämmenotteella? Vilkku palautuu yleensä automaattisesti rattia oikaistessa, mutta miten toimit, kun risteyksestä oikealle kääntymisen jälkeen katu jatkuukin kaartaen edelleen oikealle noin sata metriä. Palautatko vilkun manuaalisesti ennen ratin oikaisua vai odotatko, kunnes tie oikenee, jolloin ratin oikaisu palauttaa vilkun automaattisesti?
Vilkun käyttö
4
243
Vastaukset
- mitenkään
Mutta minäpä ajankin maantienharmaalla vanhalla mersulla ylpeänä ilman ajovaloja.
- Stadin tapa
Eihän vilkkua käytetä muulloin kuin siitä ei varmasti ole mitään hyötyä. Ainakin kaistan vaihdossa se on täysin tarpeeton ja sen käyttö osoittaa vain kuskin olevan joku heinähattu tai neiti. Liikenneympyrät selvitän aina hätävilkut päällä ja töötti pohjassa. Vilkun voisi tarpeettomana poistaa tai sitten ainoastaan yksi sininen katolle.
- mitä?
Helvettiäkö se kenellekään muulle kuuluu, mihin minä olen menossa tai kääntymässä!!!?
- ............
vilkun voi heittää sormenpään liikkeellä päälle ja jos se ei itse palaudu, niin sitten pitää palauttaa käsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458