Kysymyksiä

The Real Man

Kysyn suoraan itseään rehellisenä ja suoraselkäisenä itseään pitävältä Markku Meilolta, onko ensi kesän konventteihin suunniteilla jonkinsortin iskua?

Muilta meilolaisilta kysyn, onko VT-seuran puhdasotsaisten tukitempauksia tiedossa, eli oletteko tulossa tukemaan tiukkailmeisimpiä äärijehnuja, typerillä mielenosoituksilla?

Olen todennut jt-seurakuntaelämässä, että VT-seuran on ottanut teidät ääriluopiot osaksi oppia. Meilolaisuus on osa jehovantodistajuutta, koska se herättää tunteita (mielenosoitus) ja tiivistää jehovantodistajien jo varsin välinpitämättömiä rivejä.
Muistan eräänkin kerran (olin mukana), kun koko bussillinen jehovantodistajia yritti kurkkia "kauheita luopioita" jotka pitivät mielenosoitusta. Huvitti huomata, kuinka tunnelma tiivistyi ja kauhistelu loi mainiota yhteenkuuluvuuden tunnetta, johon ei pystynyt edes edesmennyt Erkki kankaanpää puheillaan.

Tuskin parempaa tunnelmanluojaa löytyykään, kun naamallaan asfalttia viistävä kukkakeppiluopio, joka naismaisella kiljunnallaan saa aikaan katselevissa todistajissa vahingoniloista hyminää.

Tavallaan konventti on jotenkin vajaa, jos ei pääse kurkistelemaan luopioita. Kuten totesin, te luopiot kuulutte jo kalustoon.

14

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuuh 2

Liian läpivalaistua taktiikkaa, me emme vaikene!

• The Real Man

Olen todistanut teoriani omassa itsessäni. Minulla itsellä oli käynnissä törkeä luopioituminen, kuljin harrastukseni perässä ympäri maailmaa ja olin vuosia toimeton.

Kunnes rupesin lukemaan h2o:ta

Siellä Achan ja joukko muita uhkaili jehovantodistajia "leirillä" ja osa jopa "viemisellä saunantaakse"

Raivostuin äitini ja sukulaisteni puolesta, joita ilmiselvästi uhkailtiin, siis ääriluopioi iski minun tunteisiini ja jehovantodistajuus nousi minussa tunnetasolla esiin.

Niinpä niin, loppu on historiaa palasin salille valtavan tunneryöpyn saattelemana. Parin vuoden päästä menin sisaren kanssa naimisiin ja nyt meillä on jo pari muksua ;-) Ilman Achania, heitä ei mahdollisesti olisi.

• vai olitko naista vailla?
        The Real Man kirjoitti:

Olen todistanut teoriani omassa itsessäni. Minulla itsellä oli käynnissä törkeä luopioituminen, kuljin harrastukseni perässä ympäri maailmaa ja olin vuosia toimeton.

Siellä Achan ja joukko muita uhkaili jehovantodistajia "leirillä" ja osa jopa "viemisellä saunantaakse"

Raivostuin äitini ja sukulaisteni puolesta, joita ilmiselvästi uhkailtiin, siis ääriluopioi iski minun tunteisiini ja jehovantodistajuus nousi minussa tunnetasolla esiin.

Niinpä niin, loppu on historiaa palasin salille valtavan tunneryöpyn saattelemana. Parin vuoden päästä menin sisaren kanssa naimisiin ja nyt meillä on jo pari muksua ;-) Ilman Achania, heitä ei mahdollisesti olisi.

Eipä ole juttusi vahvalla pohjalla, jos se perustuu kiistoihin ja toisten sanelemiin juttuihin, näet sen ehkä vielä katkerasti.

• The Real Man
        vai olitko naista vailla? kirjoitti:

Eipä ole juttusi vahvalla pohjalla, jos se perustuu kiistoihin ja toisten sanelemiin juttuihin, näet sen ehkä vielä katkerasti.

Sori jos et ole ytimessä.

Uskonto on tunneasia, johon liittyy hautajaiset, häät, koulukiusaaminen (uhri), ystävät ym... Sinun täytyy tajuta se, ettei noita revitä alas sillä, jos vuosi 1925/1975 meni pieleen.

Nyt ääriluopio törkkäsi uinuvaa toimetonta varsin voimakkaasti, uhkailemalla minun elämäni eläviä ihmisiä väkivallalla ja se herätti minussa valtavan tunneryöpyn. Siitä oli kyse!

• auttaa
        The Real Man kirjoitti:

...löytykö taas anabolipurkki jostakin, testosteronit näyttää olevan aika korkealla kun tommoset sammakot taas lentää suusta ulos.

PS! Ota yhteytta Dr Phil, hänhän on myös jonkulainen jenkkien jeesus! saattaa jopa auttaa sinuakin!

• The Real Man
        auttaa kirjoitti:

...löytykö taas anabolipurkki jostakin, testosteronit näyttää olevan aika korkealla kun tommoset sammakot taas lentää suusta ulos.

PS! Ota yhteytta Dr Phil, hänhän on myös jonkulainen jenkkien jeesus! saattaa jopa auttaa sinuakin!

On muuten hyvä ohjelma ja alkaa noin 14-minuutin kuluttua kanavalla 4.

Muuten saat uskoa aivan mitä haluat, sillä se jos mikä on vapaaehtoista puuhaa keskustelupalstalla.

• neitoni
        The Real Man kirjoitti:

Sori jos et ole ytimessä.

Uskonto on tunneasia, johon liittyy hautajaiset, häät, koulukiusaaminen (uhri), ystävät ym... Sinun täytyy tajuta se, ettei noita revitä alas sillä, jos vuosi 1925/1975 meni pieleen.

Nyt ääriluopio törkkäsi uinuvaa toimetonta varsin voimakkaasti, uhkailemalla minun elämäni eläviä ihmisiä väkivallalla ja se herätti minussa valtavan tunneryöpyn. Siitä oli kyse!

se on mielessäs,sun kirjotuskin on jo uhkaava ja aggressiivinen.Tehköön Meilo kesällä mitä vain,täys pelle on ja sinä myös jos häiritset toisten kokousta

• neitoni

Oon kuullu aiemminkin mitä sabotaasia tää getlemanni yrittäny turhautuneena ja poliisit pitäny hakee paikalle,antaa Meilon touhuta.Vartiot on paikalla,nolaa taas ittensä

• sabotaasia...

• neitoni
        sabotaasia... kirjoitti:

siinä ei mua tarvita,menikö jalat alat ku sun guru ei ookaakaan täydellinen,kyllä real tietää ja moni muu

• Kovanyrkin mitä omituisemmat päättelyt saavat mitä omituisempaa jatkoa. Mahtaakohan tämä äityä vielä kuinka pahaksi, osaatko itse arvioida? Kenties seuraavaksi luopioiden olemassaolo on todiste vuoden 1914 raamatullisesta profeetalisuudesta?

Avaukseesi sen verran, että samalla logiikalla muut kuin jehovantodistajat tuntevat yhteenkuuluvuutta siitä, että saavat hymähdellä keskenään jehovantodistajien julkiselle saarnaamiselle ja sen mielettömyydelle. Ja sille että jehovantodistajaraukat joutuvat pakosta sellaista tekemään.

>>Tavallaan konventti on jotenkin vajaa, jos ei pääse kurkistelemaan luopioita.

Näin varmasti sinulle, jolle itse ohjelmalla ei ole suurtakaan arvoa, vaan joudut vetämään sen komeimman tekohymyn kesän konventin ajaksi. Syystä että tiedät koko touhun olevan yhtä naurettavaa sirkusta.

• The Real Man

>>Mahtaakohan tämä äityä vielä kuinka pahaksi, osaatko itse arvioida?

Olen hiukan jäävi.

Sinun itsesi täytyy irrottautua keskivertoajattelusta ja olisi hyvä jos pyrkisit miettimään kokonaisuuksia.

Otetaan ajattelua avartavaa tietoa avuksi. Kun Neuvostoliitto romahti ja pisti lapun luukulle, niin Yhdysvaltain sotateollinen kompleksi, CIA, NSA ja muut rahansa vastakkainasettelusta tienaavat, olivat järkyttyneitä ja aivan huuli auki ihmetyksestä, kun peruste olemassaololle katosi. CIA:ssa masennus levisi kulovalkean tavoin ja turhautuneet ammattilaiset lähtivät talosta suurella joukolla. USA kyvyttömyys saada tietoa islamistien suunnitelmista 1990-luvulla joutui osaksi tästä, parhaat voimat olivat kokeneet "että homma on hoidettu" ja siirtyivät tuottoisalle yksityiselle sektorille.

Luopioita ja VT-konsernia yhdistää psykologinen side, no sanotaan vaikka symbioosi. Jos VT-seura romahtaisi ja lopettaisi, niin Markku Meilolle tulisi todennäköisesti vakavia henkisiä ongelmia. Samoin suurin osa ääriluopioista kokisi henkistä tyhjyyttä ja uskoisin itsemurhaprosentin olevan ääriluopioissa suuri, kun VT-seura pistää lapun luukulle.
        VT-seuralla ääriluopiot ovat tervetullut tervehdyttäjä, jotka puhdistavat VT-seuraa epämääräisestä ja häilyväisestä aineksesta. Olen lukenut joidenkin ääriluopioiden pitävän yhteyttä vanhimpiin paljastussoittojen muodossa, roikkujia ja JT-elämästä livenneitä, mutta kirjoilla pysyviä käräytellään. Lisäksi välinpitämättömyyttä vihataan ja vaaditaa olemaan joko 100% uskollinen VT seuralle, tai luopioitumaan totaalisesti, siis juuri VT-konsernin toiveiden mukaisesti.

Siis luopiot ovat olennainen osa VT-konsernin työkalupakkia ja ääriluopiot saavat elämälleen sisällön seuraamalla VT-konsernia.

>>Syystä että tiedät koko touhun olevan yhtä naurettavaa sirkusta.

No niin, eikös tuo ole vain minun ongelma.

• The Real Man kirjoitti:

>>Mahtaakohan tämä äityä vielä kuinka pahaksi, osaatko itse arvioida?

Olen hiukan jäävi.

Sinun itsesi täytyy irrottautua keskivertoajattelusta ja olisi hyvä jos pyrkisit miettimään kokonaisuuksia.

Otetaan ajattelua avartavaa tietoa avuksi. Kun Neuvostoliitto romahti ja pisti lapun luukulle, niin Yhdysvaltain sotateollinen kompleksi, CIA, NSA ja muut rahansa vastakkainasettelusta tienaavat, olivat järkyttyneitä ja aivan huuli auki ihmetyksestä, kun peruste olemassaololle katosi. CIA:ssa masennus levisi kulovalkean tavoin ja turhautuneet ammattilaiset lähtivät talosta suurella joukolla. USA kyvyttömyys saada tietoa islamistien suunnitelmista 1990-luvulla joutui osaksi tästä, parhaat voimat olivat kokeneet "että homma on hoidettu" ja siirtyivät tuottoisalle yksityiselle sektorille.

Luopioita ja VT-konsernia yhdistää psykologinen side, no sanotaan vaikka symbioosi. Jos VT-seura romahtaisi ja lopettaisi, niin Markku Meilolle tulisi todennäköisesti vakavia henkisiä ongelmia. Samoin suurin osa ääriluopioista kokisi henkistä tyhjyyttä ja uskoisin itsemurhaprosentin olevan ääriluopioissa suuri, kun VT-seura pistää lapun luukulle.
        VT-seuralla ääriluopiot ovat tervetullut tervehdyttäjä, jotka puhdistavat VT-seuraa epämääräisestä ja häilyväisestä aineksesta. Olen lukenut joidenkin ääriluopioiden pitävän yhteyttä vanhimpiin paljastussoittojen muodossa, roikkujia ja JT-elämästä livenneitä, mutta kirjoilla pysyviä käräytellään. Lisäksi välinpitämättömyyttä vihataan ja vaaditaa olemaan joko 100% uskollinen VT seuralle, tai luopioitumaan totaalisesti, siis juuri VT-konsernin toiveiden mukaisesti.

Siis luopiot ovat olennainen osa VT-konsernin työkalupakkia ja ääriluopiot saavat elämälleen sisällön seuraamalla VT-konsernia.

>>Syystä että tiedät koko touhun olevan yhtä naurettavaa sirkusta.

No niin, eikös tuo ole vain minun ongelma.

>>Jos VT-seura romahtaisi ja lopettaisi, niin Markku Meilolle tulisi todennäköisesti vakavia henkisiä ongelmia. Samoin suurin osa ääriluopioista kokisi henkistä tyhjyyttä ja uskoisin itsemurhaprosentin olevan ääriluopioissa suuri, kun VT-seura pistää lapun luukulle.

Kovin harhaiseksi kyllä menee. Ymmärrettävää on että kun ajatuksia pyörittelee vain omassa päässä, niistä saattaa tulla hyvinkin lennokkaita ja todellisuudesta irtaantuneita.

Jos jaksaisit perehtyä entisten jehovantodistajien keskusteluihin ihan tyhjältä pöydältä, voisit huomata että luopiotoiminta (jos faktan jakaminen vt-seuran edesottamuksista sellaiseksi lasketaan) on luopioille vain yksi osa-alue heidän elämässään. Ei sillä ole niin suurta osaa luopioiden elämässä kuin haluat ymmärtää, eikä vt-seuran romahtaminen vaikuttaisi entisten jehovantodistajien psyykkeeseen millään tavalla, ainakaan negatiivisesti. Sehän avaisi paljon uusia keskusteluita, kun jehovantodistajat alkaisivat hiljalleen uskaltaa ottaa osaa julkiseen keskusteluun menneestä järjestöstään.

Vt-seuran kohdalla pitää myös muistaa ettei millään toiminnalla (tai silläkään ettei toimintaa ole) ole vt-seuran toiminnan ja jatkumisen kannalta suurta merkitystä. Vt-seura esittää kulloisenkin tilanteen aina sille suotuisalla tavalla, jolloin mikään tilanne ei todista vt-seuran mielestä sitä vastaan. Jos luopioita ei olisi, se olisi vain osoitus siitä että Jehova siunaa vt-seuraa ja sen jäseniä antamalla näille vapauden harjoittaa uskontoaan. Vallitsevassa tilanteessa luopiot ovat vain esimerkki Saatanan metkuista. Kyllä sinun pitäisi nämä vt-seuran kujeet tietää.

Muutenkin käsityksesi luopiotoiminnan merkityksestä rivijäsenen arjessa on yliammuttu. Ei tavallinen jehovantodistaja tiedä koko toiminnasta mitään muuta kuin mitä vt-seura on siitä tälle kertonut. On lähes yhdentekevää onko koko toimintaa edes olemassa, kyllä vt-seura siitä oman kantansa osaa jäsenilleen tarjota, faktoista riippumatta.

>>No niin, eikös tuo ole vain minun ongelma.

Näin on.

• The Real Man
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Jos VT-seura romahtaisi ja lopettaisi, niin Markku Meilolle tulisi todennäköisesti vakavia henkisiä ongelmia. Samoin suurin osa ääriluopioista kokisi henkistä tyhjyyttä ja uskoisin itsemurhaprosentin olevan ääriluopioissa suuri, kun VT-seura pistää lapun luukulle.

Kovin harhaiseksi kyllä menee. Ymmärrettävää on että kun ajatuksia pyörittelee vain omassa päässä, niistä saattaa tulla hyvinkin lennokkaita ja todellisuudesta irtaantuneita.

Jos jaksaisit perehtyä entisten jehovantodistajien keskusteluihin ihan tyhjältä pöydältä, voisit huomata että luopiotoiminta (jos faktan jakaminen vt-seuran edesottamuksista sellaiseksi lasketaan) on luopioille vain yksi osa-alue heidän elämässään. Ei sillä ole niin suurta osaa luopioiden elämässä kuin haluat ymmärtää, eikä vt-seuran romahtaminen vaikuttaisi entisten jehovantodistajien psyykkeeseen millään tavalla, ainakaan negatiivisesti. Sehän avaisi paljon uusia keskusteluita, kun jehovantodistajat alkaisivat hiljalleen uskaltaa ottaa osaa julkiseen keskusteluun menneestä järjestöstään.

Vt-seuran kohdalla pitää myös muistaa ettei millään toiminnalla (tai silläkään ettei toimintaa ole) ole vt-seuran toiminnan ja jatkumisen kannalta suurta merkitystä. Vt-seura esittää kulloisenkin tilanteen aina sille suotuisalla tavalla, jolloin mikään tilanne ei todista vt-seuran mielestä sitä vastaan. Jos luopioita ei olisi, se olisi vain osoitus siitä että Jehova siunaa vt-seuraa ja sen jäseniä antamalla näille vapauden harjoittaa uskontoaan. Vallitsevassa tilanteessa luopiot ovat vain esimerkki Saatanan metkuista. Kyllä sinun pitäisi nämä vt-seuran kujeet tietää.

Muutenkin käsityksesi luopiotoiminnan merkityksestä rivijäsenen arjessa on yliammuttu. Ei tavallinen jehovantodistaja tiedä koko toiminnasta mitään muuta kuin mitä vt-seura on siitä tälle kertonut. On lähes yhdentekevää onko koko toimintaa edes olemassa, kyllä vt-seura siitä oman kantansa osaa jäsenilleen tarjota, faktoista riippumatta.

>>No niin, eikös tuo ole vain minun ongelma.

Näin on.

>>on luopioille vain yksi osa-alue heidän elämässään.

Niin kyllä peruseronneelle/erotetulle. Ääriluopio kuten Meilo voi kyllä selitellä toimintansa varsin pyhillä periaatteilla, eli muiden auttamisella. Sellaisia tuntimääriä ei asian ympärillä käytetä ilman omia voimakkaita tunteita.

>>vt-seuran romahtaminen vaikuttaisi entisten jehovantodistajien psyykkeeseen millään tavalla, ainakaan negatiivisesti.

No asia jää arvoitukseksi, ellei VT-konserni romahda.

>>Ei tavallinen jehovantodistaja tiedä koko toiminnasta mitään muuta kuin mitä vt-seura on siitä tälle kertonut.

Kuinka paljon tavis tietää Hallintoelimen toiminnasta? Luopiotoiminta on yksi osa VT-konsernia, josta taviksen ei tarvitsekkaan tietää. Riittää, että ääriluopiot toimivat VT-seuran kanssa yhteistyössä, kuten olen esittänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1238
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      654
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      566
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      305
      566
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      539
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      520
    Aihe