xanor vieroitus

niemi12

tollasta 1.0 - 2.0 annosta tullu syötyy...
oon kuullu kauhujuttuu noista viekkareista.
onko tuo paha?? nimittäin annoksena.
en uskalla kokeilla olla ilman

17

2116

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysy Googlelta.

      Googlaa:

      xanor wikipedia< 9720 "osumaa"

      > xanor vieroitus< 540 "osumaa"

      Tässä jälkimmäisessä linkki vertaistuki keskustelufoorumille.

      Allaoleva yleishhaku on linkki tähän jälkimmäiseen hakuun, mikäli palstalla julkaistaan linkkejä.

      Jos ei julkaista, niin googleta.

      http://www.google.fi/search?hl=fi&q=xanor vieroitus&meta=

      *********

    • kyllä..

      sit pahat viekkarit. vain harva on onnistunut pääsemään irti ja vieroitus pitäis tehdä sairaalassa.. maksa maltaita..

      • usko kaikkee

        pelottelua.
        Ihmisillä on vaan halu lisätä toisen ahdistusta ja pelkoa ja sen tyyppiset onkin niitä "pahansuopia", jotka eivät soisi toiselle minkäänlaisia onnistumisia.
        Minä lopetin ihan itse annosta pienentämällä, lääkäriltä mitään kyselemättä.
        Onnistui hyvin, ei ollut vaikeuksia, vaikka pari vuotta olin säännöllisesti ahdistukseen käyttänyt.
        Jos jollakin on vaikeuksia lopettamisessa, se ei välttämättä tarkoita, että Sinulla myös olisi.


    • älä kuuntele tai lue

      Minä vähensin annoksia itse ja se onnistui hyvin. Kun tekee mieli ottaa, niin ala laskea 50 niin asia unohtuu. Tee samalla jotain muuta, niin ajatus jää. Onnistut kyllä pikku hiljaa päästä pienempiin määriin. Älä anna periksi. Kaikkea hyvää. Olet hyvä tyyppi ja älä usko kaikkea mitä ihmiset pelottelevat.

      • sairaalassa

        noin vuosi sitten. Seinään lopetettiin enkä saanut minkäänlaisia vieroitusoireita. Apu oli lähellä, jos sitä mahdollisen kouristelun ym takia olisin tarvinnut. Suosittelen vieroitusta
        sairaalaoloissa.


    • sanori

      Aloin syömään Xanoreita EPÄsäännöllisesti n.1-2mg kerralla silloin ku oli tarvetta eli ahdisti, pari kertaa viikossa. Lääke auttoi aina todella hyvin mutta vaikutus meni nopeastiohi . Siihen tuli sitten pikkuhiljaa psyykkinen riippuvuus ja aloin syömään xanoreita koska se poisti alakuloisuuden ja tylsyyden. Siinä kävi sitten niin että vein niitä pari päivä putkeen, ja sitten kun lopetin, niin olin todella ahdistunu ja masentunut ja jatkossa söin niitä joka päivä 3mg ja toleranssi kasvoi, ja olin totaalisesti koukussa. Nyt minulle on määrätty Temesta jota yritän vähentää pikkuhiljaa. Xanorin vieroitusoireet olivat minulla voimakas ahdistus ja raivonpuuskat, ja aina oli pakko ottaa nappi naamaan. Alusta asti vannoin että en jää koukkuun mutta kyllä siinä niin käy että kohta niitä alkaa napsimaan aina entistä tiheämmin ku se on niin pirun tehokas lääke. En suosittele. Käytä VAIN SILLOIN KU ON PAKKO!

      • ice66

        on paljon kuultu xanorin viekkareista.Jos olet käyttänyt sitä säännöllisen epäsäännöllisesti eli vaikka about 2-3 kertaa/vko 1-2mg annoksilla,niin voit lopettaa käytön ihan huoletta.itsekin pidän joskus jopa 2-3viikon taukoja,toleranssi ei tällä tavalla kasva,ja ei tarvii nostaa annoksia!

        Mutta tietenkin jos on käyttänyt xanoreita pitkään vakituisesti,niin kannattaa hoitaa itse se vieroitus esim diapameilla,näin monet ovat tehneet.


      • ja sit
        ice66 kirjoitti:

        on paljon kuultu xanorin viekkareista.Jos olet käyttänyt sitä säännöllisen epäsäännöllisesti eli vaikka about 2-3 kertaa/vko 1-2mg annoksilla,niin voit lopettaa käytön ihan huoletta.itsekin pidän joskus jopa 2-3viikon taukoja,toleranssi ei tällä tavalla kasva,ja ei tarvii nostaa annoksia!

        Mutta tietenkin jos on käyttänyt xanoreita pitkään vakituisesti,niin kannattaa hoitaa itse se vieroitus esim diapameilla,näin monet ovat tehneet.

        jäät diapamiin koukkuun..voi herran duudeli, mitä neuvoja.


      • ice66
        ja sit kirjoitti:

        jäät diapamiin koukkuun..voi herran duudeli, mitä neuvoja.

        asiasta yhtään mitään.Diapam on n.10 kertaa miedompaa kamaa kun xanor,eli se on mitä parhain santtu vieroitukseen.Lääkärit ja farmaseutitkin ovat tätä mieltä,kysy vaikka jos et muuten usko..vaikea on x:istä päästä eroon pelkällä tahdon voimalla...enkä suosittele sitä edes kokeilemaan....


      • mä nyt
        ice66 kirjoitti:

        asiasta yhtään mitään.Diapam on n.10 kertaa miedompaa kamaa kun xanor,eli se on mitä parhain santtu vieroitukseen.Lääkärit ja farmaseutitkin ovat tätä mieltä,kysy vaikka jos et muuten usko..vaikea on x:istä päästä eroon pelkällä tahdon voimalla...enkä suosittele sitä edes kokeilemaan....

        vaan tiedän..


      • ice66
        mä nyt kirjoitti:

        vaan tiedän..

        siltä vaikuta.diapamia käytetään ihan lääkärin määräyksestä usein x:ien vieroitushoitoon..eli et tiedä lääkkeistä,saatika huumeista yhtään mitään.


      • vanhoja viestejä
        ice66 kirjoitti:

        siltä vaikuta.diapamia käytetään ihan lääkärin määräyksestä usein x:ien vieroitushoitoon..eli et tiedä lääkkeistä,saatika huumeista yhtään mitään.

        pamikoukuista...


      • ice66
        vanhoja viestejä kirjoitti:

        pamikoukuista...

        kannata ihan tosissaan aina ottaa mitä täällä kirjoitetaan;-)oli miten oli,mutta kyllä ne lääkärit on määrännyt joskus diapamia xanorin viekkareihin,se on vaan fakta..en sitten tiiä onko hyvä vai huonoasia..on se ainakin parempi vaihtoehto kun sairaalahoito...ainakin jos itse valitsisin....


      • complex-partial
        ja sit kirjoitti:

        jäät diapamiin koukkuun..voi herran duudeli, mitä neuvoja.

        yleinen käytäntö, että siirrytään diatsepaamiin ja sillä lasketaan alas! Näin tehtiin ainakin eräässä akuutin aikuispsykiatrian yksikössä jossa työskentelin hoitsuna vuosia.

        Nyt töissä päihdehuollossa ja tiedän, että näin tehdään tänäkin päivänä. Käytännöt vaihtelee hieman eri paikkojen välillä. Seinään lopettamista ei suositella.

        Kannatta tehdä lääkärin kanssa suunnitelma, jonka pohjalta sitten edetään.


    • lääkärini

      antoi hyvät ojeet lopettaa xanorit ilman kovia viekkareita,, näin, 1/4 aina pois annostuksesta kuukauden välein, siis jos otat kokonaisen, tee siitä tab.neljään osaan ja syö sitä annosta kk ja taas yksi neljäs osa pois , ja taas kk,näin se voi kestää puolivuotta mutta ilman hankaluuksia minä söin 15 vuotta xanorii eikä mitään viekkareita,kun sen tekee lääkärin valvonnassa.

      • viisaasti

        ja oikein..näin se vieroitus menee.. tosin oli hieman pitkä. laskua olisi voinut esim tehdä kahden viikon välein..


    • Anonyymi

      Nyt tulee tekstiä… mulle joskus reilu 20 vuotta sitten kirjoitettu tota xanorin paskaa paniikkikohtauksiin ja ahdistuksiin, toki siinä rinnalla mennyt serotoniini lääkitys ja olen ollut psykiatrin ja psykoterapeutit kanssa ”yhteistyössä” tänä aikana, lääkkeitä mennyt vaihtelevasti, mutta viimeinen 10 vuotta olen syönyt 0,5mg ja 1 Mg xanoria, sekä 0,5-1 Mg depot xanoria keskimäärin yht 100 ja 100 kuukaudessa. Tiesin et voi aiheuttaa viekkareita, mut oikeesti tää vieroitus on ihan helvettiä 😢 psykiatri joka vihdoin ”pelasti” mut, sanoi heti, että niihin vieroitus kouristuksenomaisesti voi kuolla, ja että vieroitus yhtä rankkaa kuin heroiini vieroitus. Mulla opamox 30mg tähän vieroitukseen tueksi. Ei tullut 1,5 kuukauteen viekkareita, ei tietenkään, koska kesti että elimistö tyhjeni tuosta myrkystä, mutta sen jälkeen on ollut helvetti irti. Reflat on ihan järkkyjä, kaikki mahd reflat on tullut ja elämä niiden kanssa on kamalaa, paniikkikohtauksia päivittäin. En tod tuomitse käyttäjiä, se olohan on mieletön, olet ikään kuin pumpulissa…. Mutta haluan vaan kertoa kaikille, että jos vaan pystyt, jätä tämä lääke. Ja KYLLÄ, diapam tai opamox tueksi vieroitukseen 🙏🏻 tsemppiä, mä ainakin oon tällä hetkellä aivan paskana. Jos kk päästä sama tilanne, niin lähden katkolle. Mitä pidempään oot alprazolmia käyttänyt, sitä pidempään kestää, että viekkarit tulee… just saying.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe