Kysymys?

Mitä teet kun mellakat tulee ja tulipalot ja ammuskelut,ruoka loppuun kaupasta,ja anarkia todella tulee joka paikkaan..

32

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa, sellaistako aktivoivaa toimintaa suunnittelette aikanne kuluksi?

    • ***.*.*.*.***

      Ei jäädä tuleen makaamaan!

    • puusilimä

      varmaan puolustan itseäni ja perhettäni.. vain vahvimmat selviää.. luonnonvalinnan kautta..

      • jormakko

        Kuolet vain taistelussa... hölmö. Käytä henkisiä taitojasi ja perusta puusilimät taistoon- liittouma. Anna muiden tappaa toisensa ja sitten nouse tuhkasta kuin feenikslintu ja vapauta ihmiskunta kurjuuden kahleista!!


      • puusilimä
        jormakko kirjoitti:

        Kuolet vain taistelussa... hölmö. Käytä henkisiä taitojasi ja perusta puusilimät taistoon- liittouma. Anna muiden tappaa toisensa ja sitten nouse tuhkasta kuin feenikslintu ja vapauta ihmiskunta kurjuuden kahleista!!

        siinä tapauksessa luonto ei ole valinnut minua.
        puolustautuminen on kuitenkin ihan tervettä jos hullut hihhulit riehuvat jokapuolella.


    • jormakko

      Muutan Lappiin ja rupean erakoksi. Metsästän jänöjä ruuaksi ja panen poroja paksuksi.

    • keittää kahvia. Ja lähteä taistoon.

    • cybo-ceronimo-cabriel-61

      Nyyhkytän nurkassa.

    • _sauvaa

      heilauttamalla nostan valtameren vedet, ne hukuttavat anarkistit ja sammuttavat tulipalot, viidellä leivällä ja kahdella kalalla täytän tuhansien ruokakauppojen hyllyt.

    • µµµµµµ

      joltain peikolta?

    • Pyöveli.

      Tulla koska ihmiset ovat luopumassa jumaluskostaan hyvää vauhtia.

      • giljotiini

           
        "Tulla koska ihmiset ovat luopumassa jumaluskostaan hyvää vauhtia."

        Raamatun historiassa on kymmeniä esimerkkejä mitä juuri niille on käynyt jotka ovat luopuneet jumaluskostaan.


      • Kuk regus susej
        giljotiini kirjoitti:

           
        "Tulla koska ihmiset ovat luopumassa jumaluskostaan hyvää vauhtia."

        Raamatun historiassa on kymmeniä esimerkkejä mitä juuri niille on käynyt jotka ovat luopuneet jumaluskostaan.

        lauma hulluja juutalaisia on tullut ja tappanut heidät.
        "Raamatun historiassa on kymmeniä esimerkkejä mitä juuri niille on käynyt jotka ovat luopuneet jumaluskostaan."


      • Pyöveli.
        Kuk regus susej kirjoitti:

        lauma hulluja juutalaisia on tullut ja tappanut heidät.
        "Raamatun historiassa on kymmeniä esimerkkejä mitä juuri niille on käynyt jotka ovat luopuneet jumaluskostaan."

        Entisajasta.
        Silloin ei ollut yhtä skarppeja Ateisteja kun nykypäivänä.
        Ja jos ei ole uskovaisia niin ei ole mellakoitakaan.


      • asdw32.exe
        Pyöveli. kirjoitti:

        Entisajasta.
        Silloin ei ollut yhtä skarppeja Ateisteja kun nykypäivänä.
        Ja jos ei ole uskovaisia niin ei ole mellakoitakaan.

        miten niin ei ole mellakoita jos ei ole uskovaisia. Kyllähän ihmiset voivat mellakoida vaikkeivat uskoisikaan uskontohömppään.


      • Pyöyeli.
        asdw32.exe kirjoitti:

        miten niin ei ole mellakoita jos ei ole uskovaisia. Kyllähän ihmiset voivat mellakoida vaikkeivat uskoisikaan uskontohömppään.

        Kun muutenkin menee hyvin.


      • 34på
        Pyöyeli. kirjoitti:

        Kun muutenkin menee hyvin.

        "Muutenkin menee hyvin" Oletko katsonut V -elokuvan siinä hyvä esimerkki.


      • Kuk regus susej
        Pyöveli. kirjoitti:

        Entisajasta.
        Silloin ei ollut yhtä skarppeja Ateisteja kun nykypäivänä.
        Ja jos ei ole uskovaisia niin ei ole mellakoitakaan.

        juutalaiset eivät enää ehdi kaikkia vääräuskoisia tappamaan, tai sitten jumala ei enää anna sellaisia käskyjä, koska jumala on eläkkeellä.


      • Pyöveli.
        34på kirjoitti:

        "Muutenkin menee hyvin" Oletko katsonut V -elokuvan siinä hyvä esimerkki.

        Eikä siihen ole edes mitään tarvetta.

        Elokuvat nimittäin perustuvat vain kirjailijoiden kirjoituksiin kuten raamattukin.

        Ihan vaan tiedoksi.

        Olen itse 100% varma että jumalia ei ole ja kuitenkin elämä hymyile.
        Joten ei ole pienintäkään tarvetta juosta kylillä riehumassa.


    • Kössönöm

      Onko vallankumous alkanut?

    • Retrohetero

      alkaa sytyttelemään tulipaloja, ammuskelemaan,
      syömään kaikki ruuat..?

      Luulen että virkavalta ottaa asian hoitoonsa, mutta
      sinun on parempi olla törmäämättä minuun ennen sitä...

    • Jormakko

      Tiedätkö jotain paikkaa jossa on jo anarkia tai on ollut anarkia. Mielestäni se on vain hetkellinen tapahtuma. Esim Snake Plisken ja Mad Max, Niisähän oli olevinaan anarkia, mutta sitten oli näitä kauppakyliä ja yhteisöjä joten ei se anarkia kauaa pysy.

    • Miten niin 'kun'?

    • vihtuilija

      et määritellyt tarkemmin tilannekuvaustasi, kaikkien pitäisi ennekolta alkaa käyttäytymään niin kuin "mellakat tulee ja tulipalot ja ammuskelut, ruoka loppuu kaupasta ja anarkia tulee joka paikkaan"...

      Minun mielestäni (jos sillä nyt mitään väliä on, mitä mieltä minä olen) yleisin syy "mellakoihin tulipaloihin ja ammuskeluun ja ruokaloppuukaupasta ja anarkian tulemiseen" on se että niihin varaudutaan! Ts.paniikinlietsontaa on tuollainen kysymyksien asettelu.

      Hyvänä esimerkkinä toimii tapaus WTC. Paniikinlietsojat lietsoivat paniikkia ja mitä tapahtui;elintarvikkeet (varsinkin säilykkeet) menivät kuin kuumille kiville ja kaiken näköiset turvavarusteet (kuten kaasunaamarit) loppuivat kaupoista.

      Kysymys sinulle;miksi yrität lietsoa paniikkia?

    • Kössönöm

      eikä sinulla ole ilmeisesti aikomustakaan keskustella. Mitä tuolla kysymykselläsi edes tarkoitit? Voisitko selventää?

      • µµµµµµµµm

        kuullut taas jotain profetioita. Wilkerson?


      • Kössönöm
        µµµµµµµµm kirjoitti:

        kuullut taas jotain profetioita. Wilkerson?

        Tekee aloituksen, josta ei edes selviä mitä sillä tarkoitetaan ja sitten häipyy mitään selittämättä.


    • TMC1

      ampua.

    • ürpå

      Lataan aseisiin kovia ja katson mitä kellarissa on (perunoita ainakin).

      Kaaos saa tulla... Johan tätä tylsyyttä on piisannutkin.

    • Missukka

      Palaan kotimaahan turvaan.

    • Halusin vaan tietää,mitä vastaatte kysymykseen,joku jo otti David Wilkersonin esille,no se oli syy tähän,miksi kysyin tämän,muutama esimerkki riitäköön mitä on tulossa,eiliset ammuskelut,saksassa ja usassa,ja australian maastopalot,joista osa oli sytytetty,,tämä vaan paljon laajempana,se tulee.

      • Kössönöm

        Aloitit näin:

        "Mitä teet kun mellakat tulee ja tulipalot ja ammuskelut,ruoka loppuun kaupasta,ja anarkia todella tulee joka paikkaan.. "

        - Mitä helvettiä sinä tuolla tarkoitit? Et ole ollenkaan selittänyt kysymyksesi tarkoitusta. Sitten tulet vaan ja kiität vastauksista.

        SELITÄ mitä sinä oikein kysymyksilläsi haet!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe