Hemmetin

Silmäpussit

Olen kolmekymppinen nainen ja minulla on aivan tajuttomat silmäpussit.onko olemassa mitään voiteita/hoitoja pussien kadottamiseksi?Tiedän että nämä periytyvät äidiltäni mutta jos joku tietää miten näistä pääsee eroon olisin todella kiitollinen.En tiedä kannattaako tämän ikäisenä juosta veitsen alle?

ystävällisin terveisin Väsyneen näköinen muttei väsynyt

10

1836

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai ainut...

Voiteella nyt niistä ei pääse eroon. Leikkuu varmaan ainut vaihtoehto, jos silmien alla on rasvapussit, jotka roikkuu koko ajan.

• todellisuudessa

Minulla oli silmien alla melkoiset pussit. Ne vain hävisivät kun aloin käyttämään säännöllisesti silmänympärysvoiteita. Ehkäpä ne eivät sitten olleet varsinaisesti rasvaa. Yläluomien sisäkulmassa oli todella isot rasvapussit joihin en osannut kiinnittää huomiota erityisesti. Kun ne sitten poistettiin yläluomileikkauksessa, tajusin vasta kuinka isot ne olivat.

• vastauksesta
        todellisuudessa kirjoitti:

Minulla oli silmien alla melkoiset pussit. Ne vain hävisivät kun aloin käyttämään säännöllisesti silmänympärysvoiteita. Ehkäpä ne eivät sitten olleet varsinaisesti rasvaa. Yläluomien sisäkulmassa oli todella isot rasvapussit joihin en osannut kiinnittää huomiota erityisesti. Kun ne sitten poistettiin yläluomileikkauksessa, tajusin vasta kuinka isot ne olivat.

Kiva kuulla että jollain tehonnut muukin kuin leikkaus.=)
        Millaisia silmänympärysvoiteita käytit?
        Haluaisin löytää tehokkaan silmänympärysvoiteen.

• ---
        vastauksesta kirjoitti:

Kiva kuulla että jollain tehonnut muukin kuin leikkaus.=)
        Millaisia silmänympärysvoiteita käytit?
        Haluaisin löytää tehokkaan silmänympärysvoiteen.

Olen käyttänyt useampaa merkkiä: Lorealin Revita Lift, Amwayn Artistry ja Oriflamen Ecollagen (nyt käytössä "tavallisempi" Oriflamen voide). Eli yksi ei varmaankaan vaikuttanut, ehkäpä tuo Loreal käynnisti ja muut auttoivat edistymään. Myös rypyt kasvoista on vähentynyt tuolla Lorealin Revita Liftillä (sanokoon kuka mitä tahansa).

• jälleen
        --- kirjoitti:

Olen käyttänyt useampaa merkkiä: Lorealin Revita Lift, Amwayn Artistry ja Oriflamen Ecollagen (nyt käytössä "tavallisempi" Oriflamen voide). Eli yksi ei varmaankaan vaikuttanut, ehkäpä tuo Loreal käynnisti ja muut auttoivat edistymään. Myös rypyt kasvoista on vähentynyt tuolla Lorealin Revita Liftillä (sanokoon kuka mitä tahansa).

Pitääkin ihan testata itsekin=)
        Hyvää viikonloppua sinulle!

• kärsivä
        jälleen kirjoitti:

eli silloin kun valvon ja syön suolaista ruokaa niin turvotus on kamala mutta serkultani sain vinkin älyttömän hyvästä silmänympärys voiteesta jolla saan laskemaan hyvin.voide on miesten sarjaa biodroga mutta onko sillä väliä :)on vissiin tehoja laitettu enemmän,se on sellanen pieni vihreä tuubi,toivottavasti saat siitä apua ;)

• TONI
        jälleen kirjoitti:

ei kannata leikata?kannattaa leikata?kokeile rasvaa sitä ja tätä ? Jos noin epäselvää,googlaa Ditellen hoitolat ja kysy reilusti miten kannattaa hoitaa!!!maksaa vaivan tiedustella....

• ei kai
        kärsivä kirjoitti:

eli silloin kun valvon ja syön suolaista ruokaa niin turvotus on kamala mutta serkultani sain vinkin älyttömän hyvästä silmänympärys voiteesta jolla saan laskemaan hyvin.voide on miesten sarjaa biodroga mutta onko sillä väliä :)on vissiin tehoja laitettu enemmän,se on sellanen pieni vihreä tuubi,toivottavasti saat siitä apua ;)

sillä väliä onko miesten tai naisten merkkiä! Kiitoksia kovasti!

• auttaa

Koska pussit ovat sinulla sukuvika, niin ne tulevat pahenemaan vuosien kuluessa. Mikään voide ei saa niitä katoamaan. Suolaa pitää välttää, koska se kerää nestettä silmien alle eli kaikenlaiset sipsit, leikkeleet ym. suolainen pois. Ja illalla on hyvä välttää myös veden juomista ennen nukkumaan menoa, ettei tule turvotusta silmäluomiin. Ja pään alle korkea tyyny samasta syystä. Nämä auttavat jonkin verran.

Itse leikkautin perinnölliset silmäpussit 47-vuotiaana. Rasvaa poistettiin ja ihoa nostettiin hiukkasen. Vaikutus oli todella hyvä. Enää ei tule turvotustakaan kovin herkästi, kun nestettä keräävä rasva on pois silmien alta. Suosittelen lämpimästi leikkausta!

• Pettynyt

Itse leikkautin ja olen tässä vaihessa todella pettynyt toinen silmä hyvä mutta toinen joudutaan korjaamaan, leikkaaja vaan taputtaa olalle kyllä se siitä, kuukausi kulunut ja paraneminen ei ole vaan alkanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5160
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2347
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2342
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2339
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1574
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1438
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1028
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      996
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      929
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      927
    Aihe