KIRKON OPIT

ajanhaaskausta

Olen seurannut pohjoismaitten uskonsuuntauksia. Joka maassa on omanlaisensa uskomus. Suomi taitaa olla se joka elää 1700-lukua. Ensinnäkin kysymys. KUINKA VARMOJA LUULEE NE USKOVAT OLEVANSA MENOSSA TAIVAASEEN, JOS ON ANTEEKSIANTAMATTOMUUTTA TOISIA KOHTAAN JA TUOMITSEMALLA MUITA IHMISIÄ. EIVÄT TAIDA OLLA OIKEIN SANA HALLUSSA JOS NOIN YKSISUUNTAINEN ON USKO. USKOHAN SANO ETTÄ USKO SINAPINSIEMEN VERRAN, NIIN OLET USKOVA. No kysyykö se että sitten pääset taivaaseen kun ensin olet tuominnut muita ihmisiä helvettiin. IHMISTEN TUOMIO ON VAAN TÄÄLLÄ MAANPÄÄLLÄ VOIMASSA. EI KUKAAN VOI OLLA SANOMASSA ETTÄ TOI JA TOI HOMO/TRANSU/RIKOLLINEN JNE MENEE HELVETTIIN, KUN EIVÄT USKO JEESUKSEEN. No jumalan rakkaus yltää kaikkiin ihmisiin suurella armollaan ja armohan on seuraava "ansaitsematon rakkaus meidän osaksemme" ja se tulee yksin Jeesukseen uskova. Ja Jeesukseen voi uskoa myös homot7transut7rikolliset sydämmissään. Ei se tekopyhyys ja ulkokultaisuus auta meitä Jumalan edessä vaan se että suurena syntisenä uskoo Jeesukseen. Olen homoseksuaali ja uskon Jeesuksen armoon. En ihmisiin ja heidän tekopyhyyteen. Mitähän kaikkea on ns. heterosuhteittenkin sisimmissä, kysyn vaan? Ne jotka tuomitsee on jo tuomittu sanoo sanakin. Minulla ei ole varaa tuomita vaan ainoastaan armahtaa kanssakulkijoita. Näin se menee.AMEN!

2

831

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattelija/leino

raamattu sanoo kaikki muu synti annetaan
      anteeksi pyhän hengen pilkkaa ei
      raamattu tuomitsee homoseksuaalisuuden
      yksiselitteisesti rom 1luku
      vanhassa liitossa homous oli kauhistus jumalan
      silmissä
      sinulle riittää jeesuksen armo kun muistat
      jeesuksen sanat syntiselle naiselle mene
      äläkä enää syntiä tee
      homous on ajatuksen kieroutta ja synnin
      synnyttämää himoa hylkää homoelämä ja rukoile
      jumalalta että saat jeesuksen uskon sydämmeesi
      et kaipaa entiseen

• ihmisoikeuksien puolustaja

Ensinnäkin mitä tulee raamatun tulkintoihin. Ne ovat ihmiset kirjoittaneet ja ne uskovat joilla ei ole muuta elämää kuin tuomita muita. Ja sanoohan sen järkikin että lapseen sekaantuminen on eriasia kuin kahden aikuisen ihmisen rakkaus. Ootkohan itse ihan synnitön kun alat toisia tuomitsemaan. Rakkaudettomuus on myös synti, joka voi jopa erottaa jumalasta. En tuomitse sinua, kun itse tuomitset itsesi. Joten se siitä. Raamattu ei mainitse mitään homoseksuaalisuudesta. Se kieltää aikuisen makaamasta alaikäisten lasten kanssa. Koska roomassa miehet käyttivät poikia hyväkseen. Oikea homomies ei käytä lapsia hyväkseen. JA SE ON TOTUUS. Vain sairaat ihmiset käyttävät lapsia hyväkseen. AMEN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      78
      2480
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2106
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      955
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      32
      837
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      788
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      640
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      528
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      505
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      472
    Aihe