KIRKON OPIT

ajanhaaskausta

Olen seurannut pohjoismaitten uskonsuuntauksia. Joka maassa on omanlaisensa uskomus. Suomi taitaa olla se joka elää 1700-lukua. Ensinnäkin kysymys. KUINKA VARMOJA LUULEE NE USKOVAT OLEVANSA MENOSSA TAIVAASEEN, JOS ON ANTEEKSIANTAMATTOMUUTTA TOISIA KOHTAAN JA TUOMITSEMALLA MUITA IHMISIÄ. EIVÄT TAIDA OLLA OIKEIN SANA HALLUSSA JOS NOIN YKSISUUNTAINEN ON USKO. USKOHAN SANO ETTÄ USKO SINAPINSIEMEN VERRAN, NIIN OLET USKOVA. No kysyykö se että sitten pääset taivaaseen kun ensin olet tuominnut muita ihmisiä helvettiin. IHMISTEN TUOMIO ON VAAN TÄÄLLÄ MAANPÄÄLLÄ VOIMASSA. EI KUKAAN VOI OLLA SANOMASSA ETTÄ TOI JA TOI HOMO/TRANSU/RIKOLLINEN JNE MENEE HELVETTIIN, KUN EIVÄT USKO JEESUKSEEN. No jumalan rakkaus yltää kaikkiin ihmisiin suurella armollaan ja armohan on seuraava "ansaitsematon rakkaus meidän osaksemme" ja se tulee yksin Jeesukseen uskova. Ja Jeesukseen voi uskoa myös homot7transut7rikolliset sydämmissään. Ei se tekopyhyys ja ulkokultaisuus auta meitä Jumalan edessä vaan se että suurena syntisenä uskoo Jeesukseen. Olen homoseksuaali ja uskon Jeesuksen armoon. En ihmisiin ja heidän tekopyhyyteen. Mitähän kaikkea on ns. heterosuhteittenkin sisimmissä, kysyn vaan? Ne jotka tuomitsee on jo tuomittu sanoo sanakin. Minulla ei ole varaa tuomita vaan ainoastaan armahtaa kanssakulkijoita. Näin se menee.AMEN!

2

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattelija/leino

raamattu sanoo kaikki muu synti annetaan
      anteeksi pyhän hengen pilkkaa ei
      raamattu tuomitsee homoseksuaalisuuden
      yksiselitteisesti rom 1luku
      vanhassa liitossa homous oli kauhistus jumalan
      silmissä
      sinulle riittää jeesuksen armo kun muistat
      jeesuksen sanat syntiselle naiselle mene
      äläkä enää syntiä tee
      homous on ajatuksen kieroutta ja synnin
      synnyttämää himoa hylkää homoelämä ja rukoile
      jumalalta että saat jeesuksen uskon sydämmeesi
      et kaipaa entiseen

• ihmisoikeuksien puolustaja

Ensinnäkin mitä tulee raamatun tulkintoihin. Ne ovat ihmiset kirjoittaneet ja ne uskovat joilla ei ole muuta elämää kuin tuomita muita. Ja sanoohan sen järkikin että lapseen sekaantuminen on eriasia kuin kahden aikuisen ihmisen rakkaus. Ootkohan itse ihan synnitön kun alat toisia tuomitsemaan. Rakkaudettomuus on myös synti, joka voi jopa erottaa jumalasta. En tuomitse sinua, kun itse tuomitset itsesi. Joten se siitä. Raamattu ei mainitse mitään homoseksuaalisuudesta. Se kieltää aikuisen makaamasta alaikäisten lasten kanssa. Koska roomassa miehet käyttivät poikia hyväkseen. Oikea homomies ei käytä lapsia hyväkseen. JA SE ON TOTUUS. Vain sairaat ihmiset käyttävät lapsia hyväkseen. AMEN!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe