KIRKON OPIT

ajanhaaskausta

Olen seurannut pohjoismaitten uskonsuuntauksia. Joka maassa on omanlaisensa uskomus. Suomi taitaa olla se joka elää 1700-lukua. Ensinnäkin kysymys. KUINKA VARMOJA LUULEE NE USKOVAT OLEVANSA MENOSSA TAIVAASEEN, JOS ON ANTEEKSIANTAMATTOMUUTTA TOISIA KOHTAAN JA TUOMITSEMALLA MUITA IHMISIÄ. EIVÄT TAIDA OLLA OIKEIN SANA HALLUSSA JOS NOIN YKSISUUNTAINEN ON USKO. USKOHAN SANO ETTÄ USKO SINAPINSIEMEN VERRAN, NIIN OLET USKOVA. No kysyykö se että sitten pääset taivaaseen kun ensin olet tuominnut muita ihmisiä helvettiin. IHMISTEN TUOMIO ON VAAN TÄÄLLÄ MAANPÄÄLLÄ VOIMASSA. EI KUKAAN VOI OLLA SANOMASSA ETTÄ TOI JA TOI HOMO/TRANSU/RIKOLLINEN JNE MENEE HELVETTIIN, KUN EIVÄT USKO JEESUKSEEN. No jumalan rakkaus yltää kaikkiin ihmisiin suurella armollaan ja armohan on seuraava "ansaitsematon rakkaus meidän osaksemme" ja se tulee yksin Jeesukseen uskova. Ja Jeesukseen voi uskoa myös homot7transut7rikolliset sydämmissään. Ei se tekopyhyys ja ulkokultaisuus auta meitä Jumalan edessä vaan se että suurena syntisenä uskoo Jeesukseen. Olen homoseksuaali ja uskon Jeesuksen armoon. En ihmisiin ja heidän tekopyhyyteen. Mitähän kaikkea on ns. heterosuhteittenkin sisimmissä, kysyn vaan? Ne jotka tuomitsee on jo tuomittu sanoo sanakin. Minulla ei ole varaa tuomita vaan ainoastaan armahtaa kanssakulkijoita. Näin se menee.AMEN!

2

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattelija/leino

      raamattu sanoo kaikki muu synti annetaan
      anteeksi pyhän hengen pilkkaa ei
      raamattu tuomitsee homoseksuaalisuuden
      yksiselitteisesti rom 1luku
      vanhassa liitossa homous oli kauhistus jumalan
      silmissä
      sinulle riittää jeesuksen armo kun muistat
      jeesuksen sanat syntiselle naiselle mene
      äläkä enää syntiä tee
      homous on ajatuksen kieroutta ja synnin
      synnyttämää himoa hylkää homoelämä ja rukoile
      jumalalta että saat jeesuksen uskon sydämmeesi
      et kaipaa entiseen

      • ihmisoikeuksien puolustaja

        Ensinnäkin mitä tulee raamatun tulkintoihin. Ne ovat ihmiset kirjoittaneet ja ne uskovat joilla ei ole muuta elämää kuin tuomita muita. Ja sanoohan sen järkikin että lapseen sekaantuminen on eriasia kuin kahden aikuisen ihmisen rakkaus. Ootkohan itse ihan synnitön kun alat toisia tuomitsemaan. Rakkaudettomuus on myös synti, joka voi jopa erottaa jumalasta. En tuomitse sinua, kun itse tuomitset itsesi. Joten se siitä. Raamattu ei mainitse mitään homoseksuaalisuudesta. Se kieltää aikuisen makaamasta alaikäisten lasten kanssa. Koska roomassa miehet käyttivät poikia hyväkseen. Oikea homomies ei käytä lapsia hyväkseen. JA SE ON TOTUUS. Vain sairaat ihmiset käyttävät lapsia hyväkseen. AMEN!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      225
      1963
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      68
      1711
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe