Tietääkö kukaan juonipaljastuksia sarjasta?
112 hengenpelastajat
8
1033
Vastaukset
- ninatsu
kuka esittää stefiä sarjassa 112-hengenpelastajat??
- H.a.v.u
Eli oon itekki yrittäny ettii noita juonipaljastuksia, mutta mistään en oo vielä löytäny. Ja steffin näyttelijänhän näkee lopputeksteistä, eli katsohan sieltä. :)Ja sen voin tarkistaa vaikka heti subin netti-tv:stä, kun jokainen jakso on sieltäkin katsottavissa. :)
- 112 -fani
H.a.v.u kirjoitti:
Eli oon itekki yrittäny ettii noita juonipaljastuksia, mutta mistään en oo vielä löytäny. Ja steffin näyttelijänhän näkee lopputeksteistä, eli katsohan sieltä. :)Ja sen voin tarkistaa vaikka heti subin netti-tv:stä, kun jokainen jakso on sieltäkin katsottavissa. :)
Varmaan tullu jo selville mut Steffiä esittää Joséphine Thiel. Florian(Dominic Saleh-zaki on vissii laulaja ainaki siltä on yks sairaa hyvä laul tullu. kannattaa kuunella
- SUPERRR FANIIII
112 -fani kirjoitti:
Varmaan tullu jo selville mut Steffiä esittää Joséphine Thiel. Florian(Dominic Saleh-zaki on vissii laulaja ainaki siltä on yks sairaa hyvä laul tullu. kannattaa kuunella
dominic saleh-zakilla on yks hyvä kappale- love is the message. sen kun sain puhelimeen. :) harmi ku se sarja loppu :(
- ninatsuful
Josephine thiel esittää Stefiä.
- liittyen kysyisin
onko kukaan ihmetellyt sitä, että vaikka tiedossa on jokin onnettomuus, vaikkapa jalka mennyt poikki, niin liikkeelle lähtee koko kalusto. Paloautoa myöten. Eikö pelkkä ambulanssi riittäisi? Ei ihme, että pelastuslaitokselle tulee kuluja. En nyt tarkoita tätä tuhluria, joka yrittää saada koko homman nurin. Tarkoitan ihan normaalitapauksissa. Ajatelkaa, jos Suomessakin lähtisi paloauto ja ambulanssi ja tietysti poliisi, kun joku mummo katkaisee jalkakäytävällä koipensa. Eri asia sitten, jos ei tarkkaan ole tiedossa mitä on tapahtunut, silloin ehkä tietysti pitää lähteä suuremmilla voimilla. Tuossa sarjassa on kyllä paljon sellaisia tilanteita, jolloin olen asiaa ihmetellyt.
- Ande__
Itse lopetin sarjan katsomisen, koska sillä ei ollut mitään yhteyttä todellisuuteen. Suomessa kaikki tehdään eri tavalla ja paremmin. Saksaa en kovin tarkkaan tunne, mutta tuskin monikaan asia pitää paikkansa. Oikeastaan koko sarjan toiminta rakentui muutaman näyttelijän varaan. Esim. Jos hälytykseen lähti muutama partio niin vain kahta "vuorossa" ollutta näyttelijää näytettiin. Sekin oli hauska piirre, että hälytysajoa oli kuvattu muutama pätkä ja niitä näytettiin uudelleen lähteneistä yksiköistä huolimatta.
- tänään sarja
päättyy! (5.6.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381612Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341261
- 261171