VARASTETTU EVO 9

Kankaanpää

10

3592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt tollasenkin

      rikkinäisen auton varastaisi???perä rikki ja auto muutenkin saanut sellasta kyytiä että huh huh!!!

    • .....

      se silloin varastettu jos se on vapaaehtoisesti annettu jollekkin ajoon,eikä ole edes kysytty papereita kyseiseltä tuntemattomalta.

    • evo..

      Onko jo löytynyt? Ajokunnossa?

      • Mlkk

        Löytyi Saarijärveltä piilotettuna. Auto ilmeisesti aiottu purkaa osiksi...
        Lähde: KSML


      • EVO:oon?
        Mlkk kirjoitti:

        Löytyi Saarijärveltä piilotettuna. Auto ilmeisesti aiottu purkaa osiksi...
        Lähde: KSML

        Hiukan ihmetyttää, miten tuollaiset pojat ovat EVO:n itselleen hankkineet? Kaverit ovat ilmeisesti paikkakunnalla tunnettuja kriminaalinalkuja. Tää varastetun auton kone piti mennä heidän autoonsa lauenneen koneen tilalle.

        Oliks se näin?


      • kiinnostunu
        EVO:oon? kirjoitti:

        Hiukan ihmetyttää, miten tuollaiset pojat ovat EVO:n itselleen hankkineet? Kaverit ovat ilmeisesti paikkakunnalla tunnettuja kriminaalinalkuja. Tää varastetun auton kone piti mennä heidän autoonsa lauenneen koneen tilalle.

        Oliks se näin?

        Tää on ihan sit netistä katottuu faktaa, ettei kannata luottaa ihan kaikkee.
        En ees tiä liittyykö samaan evoo, mut tuskin siel äänekoskel näitä ysejä kauheesti pyörii...


        Oli kuulemma joku sälleistä tehny väärennetyt paperit jolla kyseinen työtön nuorimies haki pankista asuntolainaa, oli kuulemma väärentäny äitinsä työtodistukseen omat tietonsa, sen jälkee
        autokaupasta osamaksulla auto.

        Ja jotain spekulointia oli että tyypillä ei ollut edes voimassaolevaa ajokorttia...

        Loppuun painotan vielä etten tunne syyllistä, kerron vaan mitä luin muualta..


      • eikös tämä
        kiinnostunu kirjoitti:

        Tää on ihan sit netistä katottuu faktaa, ettei kannata luottaa ihan kaikkee.
        En ees tiä liittyykö samaan evoo, mut tuskin siel äänekoskel näitä ysejä kauheesti pyörii...


        Oli kuulemma joku sälleistä tehny väärennetyt paperit jolla kyseinen työtön nuorimies haki pankista asuntolainaa, oli kuulemma väärentäny äitinsä työtodistukseen omat tietonsa, sen jälkee
        autokaupasta osamaksulla auto.

        Ja jotain spekulointia oli että tyypillä ei ollut edes voimassaolevaa ajokorttia...

        Loppuun painotan vielä etten tunne syyllistä, kerron vaan mitä luin muualta..

        autokin ole se kuuluisa auto joka osamaksulla ostettiin,purettiin sisusta painon pudottamiseksi ja juutebessa kisailtiin ferrarin kanssa.pitkiä sladeja ahvenistolla 5 ihmistä kyydissä,ei mikään ihme jos ei kestä perät sun muut osat.kuka hullu autoliike tollasta edes ilkiää myyvä??kysynpähän vaan.saatan olla väärässäkin


      • juurikin tämä auto
        eikös tämä kirjoitti:

        autokin ole se kuuluisa auto joka osamaksulla ostettiin,purettiin sisusta painon pudottamiseksi ja juutebessa kisailtiin ferrarin kanssa.pitkiä sladeja ahvenistolla 5 ihmistä kyydissä,ei mikään ihme jos ei kestä perät sun muut osat.kuka hullu autoliike tollasta edes ilkiää myyvä??kysynpähän vaan.saatan olla väärässäkin

        liene.osamaksut jätettiin maksamatta,ajettiin lähes 2 baarin ahdoilla ja ihmetellään kun voimansiirto ei kestä.sääliksi käy sitä ihmistä joka tuon auton edes varastaa.


    • VARASTETTU EVO 9

      Niin... Mitä sitten?

    • tuollaiset

      Paskat joissa on potkittu spoilereita yms. Pidä tunkkis pohojanmaan urpo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe