kössönöm,bubastis.Tmi,kuk regus suseej,boxerblock,geenis,Ertert,Alffa-Omega,Ylermi.Nakki,yms.
Kyllä minä olisin onnellinen mies jos voisin kirjoittaa niin älykkäästi kuin te kirjoitatte!!!!!!!!!!
Kunnian osoitus teille Kaikille!
15
521
Vastaukset
- ***.*.*.*.***
Urpå, kuuluu kanssa tähän listaan! sorge! melkein unohdin!!!!!
- ***.*.*.*.***
UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
Mutta kunnianosoitus on yhdys sana.
Tiedän että kunnianosoitus on yhdys sana. mutta tälleen iltaväsyneenä peukalo tykkää valilyönnistä liiankin aktiivisesti! :)
- ovat..
***.*.*.*.*** kirjoitti:
Tiedän että kunnianosoitus on yhdys sana. mutta tälleen iltaväsyneenä peukalo tykkää valilyönnistä liiankin aktiivisesti! :)
oikeasti kauhean vaikeita, huomaan...
Palo auto, paikalle tuli paloauto. Auto vain palo, vaikka paikalla oli a) palo kunta vai b) palokunta?
En kuitenkaan tiedä pitäsikö minun ottaa kehuja vastaan...
Varsinkin jos on puhe kirjoitusten älykkyydestä.
Suurin osa kirjoituksistani on nopeita huitaisuja joissa käytän ensimmäistä mieleen juolahtavaa ajatusta. Useimmiten tulee jälkikäteen mieleen kuinka asian olisi voinut ilmaista paremminkin...
Mutta, kiitos...- eikkari7
oikeesti,oon luullu ,et oon nainen.mun moka.Shalom
- Kuk regus susej
housuihisi aikaisemmin?
"oikeesti,oon luullu ,et oon nainen."
- Kössönöm
ja siinä sivussa voisit neuvoa minua miten helvetissä tämän koneen saa toimimaan, kun tämä takkuaa koko ajan.
Eka runotehtävä alkaa kirjaimella A.
Ei tarvitse rimmata, proosaruno öbaut kaksi riviä riittää.
Teema EI OLE ateismi vaan jotain vapaavalintaista.- konna
vihtuilija kirjoitti:
Ccleaneria?
http://www.ccleaner.com/ja ilmainen on advanced system care:
http://download.cnet.com/Advanced-SystemCare-Free/3000-2086_4-10407614.html - Kössönöm
vihtuilija kirjoitti:
Ccleaneria?
http://www.ccleaner.com/eheytän levyn aika ajoin ja tarkistan, ettei mitään ylimääräistä ole. Luulen kyllä, että se on tämä suomi24, mikä takkuaa.
Tai sitten on vaan liian hidas internetyhteys. Kössönöm kirjoitti:
eheytän levyn aika ajoin ja tarkistan, ettei mitään ylimääräistä ole. Luulen kyllä, että se on tämä suomi24, mikä takkuaa.
Tai sitten on vaan liian hidas internetyhteys.Uudella 3.6gh koneella ja 8 linjalla.
Eipä ole montaa sivustoa eteen tullut joissa häikkä olisi tähän verratavissa.- Ylermi.Nakki
Kössönöm kirjoitti:
eheytän levyn aika ajoin ja tarkistan, ettei mitään ylimääräistä ole. Luulen kyllä, että se on tämä suomi24, mikä takkuaa.
Tai sitten on vaan liian hidas internetyhteys."eheytän levyn aika ajoin ja tarkistan, ettei mitään ylimääräistä ole. Luulen kyllä, että se on tämä suomi24, mikä takkuaa.
Tai sitten on vaan liian hidas internetyhteys."
Hyvinkin kaikki noista voiolla syynä. S24:n takkuaminen on jo muodostunut lähes itsestäänselvyydeksi. Niitä ylimääräisiä tiedostoja tulee jatkuvasti huomaamatta, väliaikaistiedostoja tai muuta sontaa mitä ei tule edes ajatelleeksi. Kun ensimmäisen kerran putsasin CCleanerilla, tilaa tuli n. 1 giga lisää. Just äsken ajoin taas parin kuukauden tauon jälkeen ja päälle 100 megaa lähti tiedostoja nevadaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501545- 1451160
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938