Kusettaa. Päässä humisee. Taas kerran olen päätynyt siihen tilanteeseen, jossa minä istun sylimikro... ööö ... sylissä ja suollan tajunnanvirtaani suoraan maailmanlaajuiseen verkkoon. Olisi varmasti, ja tarkoitan tätä nyt aivan jokaisen osallisen kannalta, parempi että nykisin ääntä kohden vielä yhden viskin (Talisker, kiitos Aulin) ja alkaisin harkita nukkumatin kaveriksi ryhtymistä.
Tänäkin yönä tulen havaitsemaan sen, etteivät hyvät aikomukset, helvettiin kulkevan tien päällysteen lisäksi, kelpaa juuri miksikään. Tässä siis istun ja, vaikken palakaan, koen kuitenkin eräänlaista ilman vapautumisen tunnetta. Se voi tietysti olla myös pieru, joka meitä kaikkia aina naurattaa...
Toinenkin Käpylä...
3
140
Vastaukset
- Kössönöm
pari sanaa kerrallaan.
Mieti maisemaa, äläkä sinne mitään todellista henkilöä.
Ajattele sanaa ja lähde siitä kehittelemään tarinaa. Tai ajattele vaikka että ei ole mitään ja sitten keksit sen ensimmäisen sanan, mistä tarina alkaa. Sitä ennen ei ollut mitään.
Tai ajattele jotain asiaa mikä on mielestäsi kaikkein kaunein tai ihanin asia ja tee siitä runo.
Äläkä nyt sinne vessanpyttyyn huku, kun just sain jutun päästä kiinni.Pihkanvärisen
Lämpimän, turruttavan, surisevan,
surutta ventovieraalle turisevan.
Sain sinut lahjaksi ja nyt olet loppu.
Kiitos kaikesta, hyväilit minua.
Minulla oli liian hoppu.UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
Pihkanvärisen
Lämpimän, turruttavan, surisevan,
surutta ventovieraalle turisevan.
Sain sinut lahjaksi ja nyt olet loppu.
Kiitos kaikesta, hyväilit minua.
Minulla oli liian hoppu.Skotlannista ;o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740