olen 15v, käytän mielialalääkkeita. tuntuu että kelpaan ihmisille vain ryyppykaveriksi jos niinkään, omana itsenäni kelpaan vain vanhemmilleni ja sisaruksilleni. en pääse sillä mihinkään ja tarvitsen apua kaikessa, oikeaa apua.
uskon ja luen raamattua,mutta tarvitsen sen tunteen että pystyn luottamaan vain Luojaan ja Jeesukseen koska olen sen tuntenut joskus ja ihan itkenyt onnesta.
jos vain voitte, rukoilkaa mun puolesta että elämä järjestyisi sellaiseks kun se vaan voisi olla.
rukoilkaa mun puolesta
7
358
Vastaukset
- puheita
niissä vaikuttaa Pyhä Henki ja Hän antaa voimaa vaeltaa. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen/
- pasuna
Kun aamusella kannoin sinua Herran eteen;sain ymmärryksen;Herra Jeesus tulee sinut parantamaan ja ottamaan käyttöönsä.Ilmeisesti tehtäväsi on nuorten keskuudessa.Mutta siitä,että milloin-en tiedä.Huomioi tämä;yksikään Raamatun ihminen,joita Herra käytti,ei päässyt helpolla.Liiin en itse ole päässyt,kuin koira veräjästä.Elämme hyvin vaikeaa aikaa;sairaudet,ihmisten haukkumiset jne.Silloin kun Herra tarttuu asioihin-ovat sairaudet poissa.Siunauksin
- Lukea
Raamattua rukoillen ja että Pyhä Henki avaa luettua sinulle. Jeesuksen seuraaminen ei ole koskaan helppoa. On kirkastus vuoria ja sitten laaksoja.Mutta heille ketkä totisella sydämellä tahtovat sen tehdä, antaa Hän siihen voiman.Sillä vaelluksessamme ensin on tämä: Sananl.20:27 ja sitä seuraa ps.119:105 Paikat 33/38 käännöksen mukaan.
Rukoilen puolestasi. Kannoin sinut Taivaan Isälle. Koita hakeutua uskovaisten seuraan. Jos siihen on liikaa kynnystä, kokeile Paltalk uskischattiä äänen kera:
http://koti.phnet.fi/elohim/JeesusKristusonHerra.html
Olisi hyvä jos saisit uskovaisia ystäviä kulkemaan rinnallesi.- Yks-tämmönen
Uskoontulon alkuvaiheessa Herra voi antaa tunnekokemuksia ja myöhemminkin uskossaolon aikana, mutta usko ei ole tunteiden asia, vaan usko on luja luottamus, sitoutuminen Jumalan sanaan tunteista huolimatta. Jumalan rakkaus sinuun ei riipu siitä kuinka sinä olet tänään onnistunut tai epäonnistunut. Jumala rakastaa sinua aina ihan yhtä paljon kuin ketä tahansa ihmistä.
Sanot, että luet Raamattua. Se on hyvä. Lue sitä niin kuin itsellesi. Ole niin kuin sisällä Sanassa. Älä ajattele niin, että kyllä täällä Raamatussa lukee näinkin, mutta ei se minua koske.
Ajattele Raamattua lukiessasi, että Raamattu on totta minunkin kohdallani. Kun luet esim jotakin Raamatun lupauksista, niin kiitä Jeesusta, että tämä on kirjoitettu minulle, kiitos Jeesus tämä on minua varten, kiitos Jeesus, että sinä täytät pyyntöni myös näillä alueilla.
Ihminen ei aina jaksa omassa voimassaan. Kun rukoilet voimaa Jumalalta, ja Jumala Raamatun mukaan meille sitä antaa, niin sitoudu siihen niin, että; Rakas Jeesus, sinä lupaat Sanassasi auttaa. Minulla itselläni ei ole voimaa itseäni auttaa. Sanasi lupaa minulle avun. Herra minä pidän Sanastasi kiinni, ja annan sinulle vastuun sinun Sanastasi. Koska sinun Sanasi on totta, niin se on totta myös minun kohdallani. Kiitos Jeesus, että apu kuuluu myös minulle, ja kiitos että autat minua ja apu myös tulee.
.Jes. 40:29
Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
Ps. 91:14
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
Jos sinusta joskus tuntuu, että taivas on vaiti, Jumala on hiljaa. Ei tunnu oikein miltään, niin älä hämmenny. Silloin kun Jumala on hiljaa, eikä ole suuria tunnekokemuksia tai Jumala on aivan niin kuin ääneti, niin silloin Hän juurruttaa sinua Sanaansa, että sinun uskosi perustuisi Sanaan eikä tunteisiin.
Sef. 3:17
Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee."
Kyllä Jeesus sinulle vielä niitä ilon ja riemun hetkiä antaa. Muista vaan rukoilla. Minäkin muistan sinua rukouksin.
Herra siunatkoon sinua.
Ps. 121:1
Matkalaulu. Minä nostan silmäni vuoria kohti: mistä tulee minulle apu?
Ps. 121:2
Apu minulle tulee Herralta, joka on tehnyt taivaan ja maan.
Jes. 54:10
Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi. - 1977
olet nuori, ja käytät mielialalääkkeitä; voin vain kuvitella mitä olet joutunut kokemaan. Rukoilin puolestasi. En ympäripyöreitä lainauksia, vaan: terveyttä, kavereita, voimia jatkaa opintoja ja olla työelämässä, ja onnea perustaa perhe.
Ole varovainen keitä lähellesi päästät; haavoittuvassa tilassa olet helppo uhri monelle "sielunsyöjälle", joiksi näitä heikkoja vaanivia vahvoja "valehurskaita" voisi kutsua. Jos vähääkin epäilyttää, älä anna mitään korvaamatonta heidän käsiinsä.
Toivottavasti saat pian ikäisiäsi kavereita. Ei niitä jotka haluaa ryypätä, vaan aitoja sydänystäviä. Hakeudu luterilaisen srk:n nuorisotoimintaan. Sinne ei yleensä ryyppymiehet tule. Ja toiminta on niin vaihtelevaa, että sinäkin voit löytää mieleisen harrastuksen.
On hyvä, että kotonasi voit olla oma itsesi. Minä en voinut aikoinaan edes siellä. Muista näyttää, että olet kiitollinen heille.
Koulussasi on varmaan terkkari tai kuraattori, tai srk:ssa nuoriso-ohjaaja; heille voisit kertoa ongelmistasi. Voi kun lääkkeiden sijaan saisit luotettavan terapeutti-suhteen. Jos et käy vielä oikean psykoterapeutin luona, vanhempasi voisivat sinut sellaiseen järjestää.
Sinulla on yksi avu ylitse muiden saada elämä iloineen takaisin: usko Jumalaan. - OnneniOnOllaHerraaLähellä
Jumala sinua siunatkoon ja antakoon sinulle oikeanlaisia ystäviä, jotka ovat kanssani alusta loppuun asti, ja kelpaat heille sellaisena kuin jumala on sinut luonut. Sinun pitää rukoilla paljon, ihmisiä koetellaan kaikintavoin lopunaikoina. Mutta muista pysyä lujana ja rukoilla voimia Herralta. Lue raamattua se auttaa, ja pyydä Herralta että mitkään saatanan valheet ja tuollaiset maalliset eivät estä sinua taivastieltä. Jumalan siunausta sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392773Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2702388Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261446- 1161124
- 991089
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041033Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13982Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La57871Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.62844Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.283830