Saavat lapsilisää 18v ikävuoteen saakka! Käyvät kouluja tuonne 30-ikävuoteen saakka! 30% porukasta on jo tuossa vaiheessa eläkkeellä. Mikä mistäkin syystä. Etupäässä psyykkisistä syistä! Saman verran nuorista miehistä diskataan armeijasta! Koulunsa käyneistä vain murto-osa on kelvollinen työelämään. Ovat täysiä tollakoita. Ei pysy työkalut käsissä!
Vasta noin 40-vuotiaina osaavat jotain tehdä, kun on jonkun vanhemman kaverina pyörineet 10v. Ainoa minkä osaavat kunnolla on netissä surffaaminen työaikana. Eipä tuohon sitten sitä "tehokasta" työaikaa paljoa elämästä enää jää! Vertailun vuoksi itselläni tuota työaikaa kertyy 42v!, kun mukaan ei lasketa vielä kotitöitä maataloudessa aina 12v saakka. Jos ne laskettaisi mukaan, niin työrupeama olisi 50 v!
Saisitte porvari tollakot hävetä, kun täällä aliarvioitte suurten ikäluokkien tekemisiä!
Nykynuoriso on uusavuttomia tollukoita!
9
242
Vastaukset
- Ja varman
Tapaisten punikkien geeniperimä on niin heikkoa.
1918 jälkeen vähät punikit ovat lisääntyneet keskenään eli ovat sisäsiittoista väkeä.
Kun vielä isänä on varman kaltainen luku-ja kirjoitustaidoton yksilö, niin eipä nuorelta paljon voi odottaa... - uusavuttomia nuoria
Demareita äänestävät nuoret ovat mainitsemiasi uusavuttomia nuoria.
He eivät osaa edes tätä demariviisua laulaa, eivätkä he osaa edes tämän kauniin marssin sanojakaan.
http://www.youtube.com/watch?v=rEvM6jDc6FU&feature=related
Kuulehan varma.kosto, kyse ei ole suurten iköluokkien tekemisistä, vaan siitä, että te ette ole osanneet säästää eläkerahojanne, vaan laitatte tulevat työtä tekevät sukupolvet maksamaan teidän ennenaikaiselle eläkkeelle siirtymisen ja teidän eläkkeenne.
Miksi ihmeessä te pelasitte omat eläkesäästönne pörssissä tappiolle, kun olisitte voinut sijoittaa ne vähemmän ahneesti ja järkevämmin.
Ahneella on paskainen loppu ja tuon pörssikeinottelun takia teidän eläkkeitänne tullaan rajusti leikkaamaan.
Sitä saa, mitä tilaa...- varma.kosto
Joista porvarien piti saada pelirahoikseen 9 miljardia €! Tämä on fakta! Olisivat vaatineet enempikin, mutta vasemmisto vastusti! Me olemme säästäneet ja tarjonneet teille ilmaisen opiskelun, jota suuret ikäluokat ei koskaan saaneet! Nyt saatanan paskat olette kiittämättömiä mulkkuja koko porukka. Osku Pajamäestä lähtien.
- Ihalaiset
varma.kosto kirjoitti:
Joista porvarien piti saada pelirahoikseen 9 miljardia €! Tämä on fakta! Olisivat vaatineet enempikin, mutta vasemmisto vastusti! Me olemme säästäneet ja tarjonneet teille ilmaisen opiskelun, jota suuret ikäluokat ei koskaan saaneet! Nyt saatanan paskat olette kiittämättömiä mulkkuja koko porukka. Osku Pajamäestä lähtien.
Istuvat eläkeyhtiöiden hallituksissa, laskutaito varman luokkaa pelailivat eläkerahat sijoitusrahastoissa...saatanan tunarit!
- HELVETIN SUUREN OSAN
varma.kosto kirjoitti:
Otapa nyt vähän selvää, lama söi tuosta summasta HELVETIN SUUREN OSAN.
Osa laman viemästä tappiosta on jo julkaistu, mutta suurin osa hävikistä on vielä piilossa.
Ei saisi pelotella ihmisiä, mutta eläkevarantojen tilanne on suorastaan KATASTROFAALINEN.
Suurten ikäluokkien ja vanhempien eläkeläisten eläkkeitä ON PAKKO LEIKATA ja PALJON. Suosittelisin sinullekin varma.kosto pysyttelemään työelämässä sinne 68 vuoteen asti, niin leikattu eläkkeesi on parempi, kuin 63 vuotiaana eläkkeelle jääneenä olisi.
Eläkeleikkauset eivät tule teille yllätyksenä, sen sinäkin tiedät varsin hyvin. Vanhasen ehdotuksen toteutuminen olisi vähän korjannut tilannetta, mutta sekin olisi ollut vain pientä ensiapua katastrofaaliseen tilanteeseen.
Hieman toivoisin demareille vaalivoittoa ja hallitusvastuuseen joutumista seuraavien vaalien jälkeen. Olisi mielenkiintoista seurata, kuinka eläkeläiset ryhtyisivät YLEISLAKKOON demarihallitusta vastaan. ;-)
- Olen ollut 12 v töissä
Olen katso yrittäjä perheen kakara, meillä pistettiin 12v töihin. Nyt olen itse yrittäjä, on sitten muutama vuosi pitämättömiä lomia, työpäivät jatkuvasti yli 10 tuntia, minusta sinä olet kosto päässyt tosi helpolla, kesä, sairas, pekkasinesi ja palkallisine pyhinä ja kehtaatkin täällä valittaa. Minä olen oikea työmies et sinä.
Tuossa vielä joku kyseli että montako tonnia kokoomus maksaa noista kirjoitteluista sinulle?
Olet muuten kokoomuksen paras myyntimies - Demareiden mielipide on
Demareiden mielipide on juuri tuo mitä kostokirjoittaa, eli pistetään tyhmät tollot nuoret maksaan ja vedetään päälle vähän itse sääli juttua, mene tyhmille nuorille Duunareille läpi kuin tyhjää.
En ikinä äänestä enään demareita ja eroan metallista, liityn loimaan liittoon.
Minä kun luulin että demarit ovat meidän asialla - porvarien penikat
näkee jo pienestä lapsesta asti vanhenpien kovan duunin ja oppivat yhden perus asian.
Raha ei kasva puussa se pitää tehdä ja me teemme duunia.
Lapsillamme on geeneissä jo ahkeruus nöyrä mutta rehellinen työn tekemisen meininki.
Aivan toinen laani on demari perilliset jotka opeteaan siihen että itse ei tarvi ottaa omasta elämästä vastuuta vaan ruikutetaan että muule kuuluu sitä ja tätä.
Se on puhdasta laiskuutta mitä te perillisilenne annatte muuta kun teillä ei ole. - kehariii
olet joo ::D
Hyvät naurut sain kun googlasin "saatanan nykynuoriso" ja tää ekana :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1873686Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1491117- 511024
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914