Näin viikonloppuna aattelin tälläistä vähän rohkeempaa testiä ;O) Huumoria peliin, pliis ;O)
Uskallatkos kokeilla , montako prosenttia susta löytyy inheteroa ? Ja paljastaa tuloksenkin ?
http://www.testimaa.com/testi.php?t=inhetero
Itse vain vastaukseksi 15 %
Eli 15 prossaa musta on silleen "poikkeavasti" suuntautunut ;O))
Inhetero - testi ;O)
92
1945
Vastaukset
35%..??? Siis oonko mä tietämättäni ollu kolmasosalepsu kaikki nää vuodet?
Mä en voi uskoo tätä.. mut uskottavahan se on. Kun testi niin sanoo;)- impi-lempi
Mutta oikeassa olet, testi ei valehtele !! ;O))
Aavee,tuliko vastaus yllätyksenä...oikeesti ? ;O))) impi-lempi kirjoitti:
Mutta oikeassa olet, testi ei valehtele !! ;O))
Aavee,tuliko vastaus yllätyksenä...oikeesti ? ;O)))mä vimmalla ettin sitä lepsua ittestäni, ettin merkkejä siitä.. en mä oo koskaan rakastanu naista tai halunnu seksiä naisen kanssa.. miten se sitte voi ilmetä..?;)
- impi-lempi
a-v kirjoitti:
mä vimmalla ettin sitä lepsua ittestäni, ettin merkkejä siitä.. en mä oo koskaan rakastanu naista tai halunnu seksiä naisen kanssa.. miten se sitte voi ilmetä..?;)
En mä tiedä...olisko se jossain alitajunnassa kumminkin???
impi-lempi kirjoitti:
En mä tiedä...olisko se jossain alitajunnassa kumminkin???
mähän voin kaivaa sen sieltä sitte kun oon lopullisesti saanu äijistä tarpeekseni;)
Ehkä se onkin rikkaus;)- impi-lempi
a-v kirjoitti:
mähän voin kaivaa sen sieltä sitte kun oon lopullisesti saanu äijistä tarpeekseni;)
Ehkä se onkin rikkaus;)Ei kaikilta sitä löydykään, sä voit melki koska vaan vaihtaa mielenkiintosi naisiin ;O)) Ajattele positiivisesti !! ;O))
impi-lempi kirjoitti:
Ei kaikilta sitä löydykään, sä voit melki koska vaan vaihtaa mielenkiintosi naisiin ;O)) Ajattele positiivisesti !! ;O))
se oon oikein mannekiini mitä positiivisuuteen tulee!;)
Mut ei se nyt ihan tosta vaan käy se mielenkiinnonkohteenvaihto.. vaatii aikalailla työstämistä ja uudelleen asennoitumista.. usko pois.- impi-lempi
a-v kirjoitti:
se oon oikein mannekiini mitä positiivisuuteen tulee!;)
Mut ei se nyt ihan tosta vaan käy se mielenkiinnonkohteenvaihto.. vaatii aikalailla työstämistä ja uudelleen asennoitumista.. usko pois.sun pitää alkaan harjoittelemaan hyvissä ajoin ;O) Alat silmäileen naisia "sillä silmällä" ja yrität etsiä niistä jotain kiinnostavaa ;O))
Onneksi sain vain 15 %...huh ;O) impi-lempi kirjoitti:
sun pitää alkaan harjoittelemaan hyvissä ajoin ;O) Alat silmäileen naisia "sillä silmällä" ja yrität etsiä niistä jotain kiinnostavaa ;O))
Onneksi sain vain 15 %...huh ;O)Tai ehkä mä vaan unohdan koko helvetin testin ja jatkan niinku tähänkin asti;)
- impi-lempi
a-v kirjoitti:
Tai ehkä mä vaan unohdan koko helvetin testin ja jatkan niinku tähänkin asti;)
Jos joskus tuleekin yllättäin eteen tilanne, että kyllästyt miehiin?? ;) Et sä voi kylmiltäsi heittäytyä naisten kimppuun ;)
impi-lempi kirjoitti:
Jos joskus tuleekin yllättäin eteen tilanne, että kyllästyt miehiin?? ;) Et sä voi kylmiltäsi heittäytyä naisten kimppuun ;)
ei oo koskaan aikomusta heittäytyä yhdenkään naisen kimppuun. Tai korkeintaan siinätapauksessa jos tulee tappelu jostain äijästä;)
Miten tää nyt tälläseksi meni, sähän vänkäät musta väkisellä jotain vitun lepsua..?!- impi-lempi
a-v kirjoitti:
ei oo koskaan aikomusta heittäytyä yhdenkään naisen kimppuun. Tai korkeintaan siinätapauksessa jos tulee tappelu jostain äijästä;)
Miten tää nyt tälläseksi meni, sähän vänkäät musta väkisellä jotain vitun lepsua..?!Höpö höpö, susta ei saa sellasta tekemälläkään, vaikka maailmasta loppusi kaikki miehet, kuhan kiusaan sua ;O)))
impi-lempi kirjoitti:
Höpö höpö, susta ei saa sellasta tekemälläkään, vaikka maailmasta loppusi kaikki miehet, kuhan kiusaan sua ;O)))
mä tiedän olevani nainen ja tiedän olevani hyvä siinä.
Mut ehkä mun pitäis kuitenkin omaksua vähän naisellisempi ote elämästä.. piipittää ja vinkua, kimittää ja kikattaa..;)- impi-lempi
a-v kirjoitti:
mä tiedän olevani nainen ja tiedän olevani hyvä siinä.
Mut ehkä mun pitäis kuitenkin omaksua vähän naisellisempi ote elämästä.. piipittää ja vinkua, kimittää ja kikattaa..;)Älä koskaan ikinä muutu, pysy aina sellaisena kuin nyt sä oot ;O)))
http://www.youtube.com/watch?v=AGcdNGC_oVM&feature=related
Ei tuollaiset piipitykset, kikatukset ja muut vinkumiset tee NAISTA vaan KANAN !! ;O)) Tai kanamaisen naisen ;O) impi-lempi kirjoitti:
Älä koskaan ikinä muutu, pysy aina sellaisena kuin nyt sä oot ;O)))
http://www.youtube.com/watch?v=AGcdNGC_oVM&feature=related
Ei tuollaiset piipitykset, kikatukset ja muut vinkumiset tee NAISTA vaan KANAN !! ;O)) Tai kanamaisen naisen ;O)En mä jaksais ittekään sitte itteeni kuunnella;)
..voihan olla että sää oot semmonen poikatyttö.. onhan mullakin naisellisia harrastuksia mutta vastapainona taas kunnon äijäilyy..pysyy balanssissa..
meitsin tulos.. Olet 22% inhetero- impi-lempi
a-v kirjoitti:
En mä jaksais ittekään sitte itteeni kuunnella;)
ihan hirveää kuunnella, "tiätsä kuule heiii" ....Yök :O/
- Aaaveee
"Meissä jokaisessa asuu piäni homo" on joku viisas(?) joskus torennu :)
Hitto, Olet 13% inhetero...kaippa se oli virehe ajella aikanaan nuita karvoja muuatakkii ku leuasta ja ylähuulesta, olis pitänny arvata jotta se o naisten puuhaa :s pervokki kirjoitti:
..voihan olla että sää oot semmonen poikatyttö.. onhan mullakin naisellisia harrastuksia mutta vastapainona taas kunnon äijäilyy..pysyy balanssissa..
meitsin tulos.. Olet 22% inheteropikkasen huolestuin.. mut jos sä sanot ettei oo aihetta niin sitte ei oo;)
Aaaveee kirjoitti:
Hitto, Olet 13% inhetero...kaippa se oli virehe ajella aikanaan nuita karvoja muuatakkii ku leuasta ja ylähuulesta, olis pitänny arvata jotta se o naisten puuhaa :sJoo, naisten hommia se on karvojenajelu (muualta kuin leuasta ja ylähuulesta..)
Mä vaan järkytyin kun ajattelin et jos mussa asuukin SUURI HOMO.. (tähän on pakko lisätä naisellinen IIIIK!)- i-v atte
a-v kirjoitti:
Joo, naisten hommia se on karvojenajelu (muualta kuin leuasta ja ylähuulesta..)
Mä vaan järkytyin kun ajattelin et jos mussa asuukin SUURI HOMO.. (tähän on pakko lisätä naisellinen IIIIK!)ajella muuten roikkuu kakkarperin marjat nilkoos.;)
- mahrollista.
a-v kirjoitti:
Joo, naisten hommia se on karvojenajelu (muualta kuin leuasta ja ylähuulesta..)
Mä vaan järkytyin kun ajattelin et jos mussa asuukin SUURI HOMO.. (tähän on pakko lisätä naisellinen IIIIK!)Nuin piänessä tipussa ei voi asustella kovinkaa suur homo ;)
Kannattaa aatella asiaa kg: ssa eikä rosenteissa :) mahrollista. kirjoitti:
Nuin piänessä tipussa ei voi asustella kovinkaa suur homo ;)
Kannattaa aatella asiaa kg: ssa eikä rosenteissa :)Emmä haluais olla homo.. minkäänkokonen;)
- impi-lempi
a-v kirjoitti:
aletaan;)
Pusss;)Näinkö nopeesti se sitten kävikin ;O)))
*viheltelee* impi-lempi kirjoitti:
Näinkö nopeesti se sitten kävikin ;O)))
*viheltelee*se on menoo heti kun kohtaa sen oikeen..;)
- impi-lempi
a-v kirjoitti:
se on menoo heti kun kohtaa sen oikeen..;)
nuorelle parille !! ;O)
impi-lempi kirjoitti:
nuorelle parille !! ;O)
Kiitän ton rakkaanikin puolesta kun se ei tunnu nyt olevan oikein asialla..;)
- TheGreatEagle
a-v kirjoitti:
Kiitän ton rakkaanikin puolesta kun se ei tunnu nyt olevan oikein asialla..;)
Kummalla puolen sä nukut? Tai mitä sen on väliä kun mä nukun keskellä ;-D Saatte päättää keskenänne...tästähän tulee oikein mukavaa...;-P
Aaaveee kirjoitti:
Hitto, Olet 13% inhetero...kaippa se oli virehe ajella aikanaan nuita karvoja muuatakkii ku leuasta ja ylähuulesta, olis pitänny arvata jotta se o naisten puuhaa :smä olenkin ihmetellyt, ku joillain käsivarsien asento tosiaan viittaa siihen, ettei ne koskaan oo ajellu kainalokarvojaan. Tommoset kysymykset on ihan turhia. Jos ne haluu antaa pisteitä karvojen ajelusta, ni kysykööt suoraan, jotta onko säärikarvoja ajeltu.... tai rintakarvoja.
Ja nyt kaikki naiset ku villinä kyselee NIIDEN karvojen ajelusta, ni vois kysyä, jotta onko se merkki homoudesta?
kauheeeeen vähän... :)
testitulokseni 19%
Huomeniaaaa...- impi-lempi
Säkin olet saanut ittes ylös sängystä. Menikö ilta eilen mukavissa merkeissä ? :) Juu, et sää ole naisiin suuntautunut, et ollenkaan ;O)
impi-lempi kirjoitti:
Säkin olet saanut ittes ylös sängystä. Menikö ilta eilen mukavissa merkeissä ? :) Juu, et sää ole naisiin suuntautunut, et ollenkaan ;O)
otan varman päälle, olihan kuitenkin 13 ja perjantai, odotin kun puoliyö taittui ja taittuihan se, mukava yöhän oli, en valita... :)
Totta, mä naisia huomannutkaan, paitti veskijonossa...- impi-lempi
Silipa-Tuuli kirjoitti:
otan varman päälle, olihan kuitenkin 13 ja perjantai, odotin kun puoliyö taittui ja taittuihan se, mukava yöhän oli, en valita... :)
Totta, mä naisia huomannutkaan, paitti veskijonossa...sitä jonoo tekevät, olivat missä vaan, oon kanssa kattellut ;O))
Tulos..
Olet 22% inhetero- impi-lempi
vain viidesosa susta on sitä ;O)
Saitkos illalla hommas hoideltuu potkun jälkeen ? :) impi-lempi kirjoitti:
vain viidesosa susta on sitä ;O)
Saitkos illalla hommas hoideltuu potkun jälkeen ? :)..en pahemmin..lensin vähän liian pitkälle.. no tänää..
- impi-lempi
pervokki kirjoitti:
..en pahemmin..lensin vähän liian pitkälle.. no tänää..
pitäs alkaa hieman enemmän hillitteen tuota potkuvoimaani ;)
Tänään on uusi päivä...ja uudet kujeet ;)
- i-v atte
homppeli ja tulos oli 22% inhetero
- impi-lempi
ja jos olisikkin, niin silloin vasta oisitkin väärin suuntautunut ;O))
- i-v atte
impi-lempi kirjoitti:
ja jos olisikkin, niin silloin vasta oisitkin väärin suuntautunut ;O))
valehtelin yhen kyssän siihen, ku kysyttiin.. et ootko mielestäsi komea, ku en mä omasta mielstä oo komee vaan naisten mielestä:)
- impi-lempi
i-v atte kirjoitti:
valehtelin yhen kyssän siihen, ku kysyttiin.. et ootko mielestäsi komea, ku en mä omasta mielstä oo komee vaan naisten mielestä:)
siihen, että naiset ovat oikeassa? Kyllä sussa jotain täytyy olla, jos ne silleen sanovat ! Meneppäs nyt uudestaan peilin eteen ja hymyile itsellesi ja tutki, niin huomaat, että olethan sä. KYLLÄ NAISET TIETÄÄ !!
- Liskomies
Olen muka 35% inhetero. Johtuisko se siitä että minulla on Jim Morrison -vyö?
- impi-lempi
Onko se jotenkin erikoinen ?...hmmmm....En nyt osaa sanoa, mutta ole huoleti, ei sussa ole puoliakaan inheteroa ;O)
- padme_amidala
..munnei tartte testailla millään testeillä, kun tunnen itseni niin hyvin. 10 000%:sti yhteen mieheen suuntautunut nainen olen mä : )
- impi-lempi
Mutta ihan vitsillä kokeilin ja annan muittenkin kokeilla ;O))
- p_dude
huh,siinäkin on 5 liikaa,mistähän se tuli.varmaan siitä ilman paitaa olemisesta julkisella paikalla :)
http://img.photobucket.com/albums/v313/nollpost/mrnspace/nom nom nom/fat-shirtless-guy-eating-cheeseburg.jpg- impi-lempi
En muuten usko, en sitten ollenkaaan ;O))) Hauska kuva ! Ja jos se sitten tuli paidatta olemisesta, ei lainkaan paha juttu, ei sitten ollenkaan ! ;O)
- p_dude
impi-lempi kirjoitti:
En muuten usko, en sitten ollenkaaan ;O))) Hauska kuva ! Ja jos se sitten tuli paidatta olemisesta, ei lainkaan paha juttu, ei sitten ollenkaan ! ;O)
juustopurilainen paljasti,en nääs syö juustoa :)vaikka olen kyllä viimeaikoina tuntenut vetoa siihenkin puuhaan :))))
http://www.cheesyfreak.com/images/cheese-bra.jpg - impi-lempi
p_dude kirjoitti:
juustopurilainen paljasti,en nääs syö juustoa :)vaikka olen kyllä viimeaikoina tuntenut vetoa siihenkin puuhaan :))))
http://www.cheesyfreak.com/images/cheese-bra.jpgNo just, ilmankos tunnet vetoa juustoon ;O))
- p_dude
impi-lempi kirjoitti:
No just, ilmankos tunnet vetoa juustoon ;O))
muutenkin,onkohan mullekin käyny keikalla näin,en vaan muista :))))
http://www.youtube.com/watch?v=6uS7zpzTx84 - impi-lempi
p_dude kirjoitti:
muutenkin,onkohan mullekin käyny keikalla näin,en vaan muista :))))
http://www.youtube.com/watch?v=6uS7zpzTx84Mutta oli tolla ainakin hauskaa ;O))
- p_dude
impi-lempi kirjoitti:
Mutta oli tolla ainakin hauskaa ;O))
ehtii paikalle,joskus ei :)))
http://www.youtube.com/watch?v=JXPI52a6i7w - impi-lempi
p_dude kirjoitti:
ehtii paikalle,joskus ei :)))
http://www.youtube.com/watch?v=JXPI52a6i7wTuttu tilanne sulle ? ;O))
- p_dude
impi-lempi kirjoitti:
Tuttu tilanne sulle ? ;O))
oo noin käyny ;)
sankarikissa vielä tähän :))))
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2008/07/funny-pictures-cat-rescues-fireman-from-tree.jpg - impi-lempi
p_dude kirjoitti:
oo noin käyny ;)
sankarikissa vielä tähän :))))
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2008/07/funny-pictures-cat-rescues-fireman-from-tree.jpgVau, mikä sankari !!! Noin pienikin vielä :)
- MuisQuuuuu
että meillä on kulissiavioliitto..Mun mies on täysin hetero, mut tää eukko naisiin menevä..:o/...
- impi-lempi
paljastui ?? ;O) Ja et ole mitenkään sitä edes aavistellut , että naisiin sä vetoa tunnet ?? No, ole huoleti, teillä menee näinkin ihan loistavasti ;O))
- MuisQuuuuu
impi-lempi kirjoitti:
paljastui ?? ;O) Ja et ole mitenkään sitä edes aavistellut , että naisiin sä vetoa tunnet ?? No, ole huoleti, teillä menee näinkin ihan loistavasti ;O))
niin mitä muutakaan voisi olettaa...;o)...
Odottelen enää tässä tuota parrankasvua;o/.. - impi-lempi
MuisQuuuuu kirjoitti:
niin mitä muutakaan voisi olettaa...;o)...
Odottelen enää tässä tuota parrankasvua;o/..Olinko aistivani jonkinlaista masentuneisuutta?? Et sanallakaan maininnut ees siitä, että olet koirakin...ja uros, muka ,sekin :)
- TheGreatEagle
17%!!!!!!!!!!!!! EEEEEIIIIIIHHHHH!!! :-DDDD
Saakeli....nyt hävettää, pierettää, happi loppuuu...AAPUUUUVVVAAAAAA!!!!- impi-lempi
Ei hätä ole tämän näkönen !! Mikä vika miehissä on, mäkin tykkään miehistä ?? ;O)))
Ja noin pienet prosentit on viä kuule pieniä, ei kannata lähtee päivystykseen jonottaan tuntikausiksi tuon takia ;O)
- willivatukka
35% inhetero. Voi mahoton:)
- impi-lempi
Kolamas osa susta inheteroa ;O) Mutta ei paha silti, ei lähelläkään ees puolikasta susta ;O)
- kalaturk
Syön mielummin suolakeksiä.
...Ja tulos 13 persenttiä.- impi-lempi
voit syödä vaikka useamman paketin, ei susta tee "sellaista" miestä ;O)
- sola
..mä oon lepakko..31%..
Pitää vissii ruveta meikkaamaa, ja nuoleskeleen tikkareita..niin protsentit pienenee.. ;)- impi-lempi
tikkari poskeen ja meikit naamaan ja avot...;O))
Täällä jo yksi naispari muodostunutkin , tässä ketjussa ;O))) - MuisQuuuuu
Tai ainakin olis pitänyt olla..56% lepakkoa...minussa..Yli keskiarvojen..:o/...
- sola
MuisQuuuuu kirjoitti:
Tai ainakin olis pitänyt olla..56% lepakkoa...minussa..Yli keskiarvojen..:o/...
..pusimuiskissssss...:P
- Viivi.
mut se varmaan johtui tuosta, etten mene enää ikinä naisten kanssa saunaan, yököttävää jos naiset kyyläävät, viime kokemuksen perusteella (taisi olla uimahallin ainoa lesbo).
- impi-lempi
38% hetero, eli 62 % inhetero, vaiko toisin päin ?? On ne yököttäviä sellaiset kyylääjät, olivat sitten miehiä tai naisia !
inhetero, miks ei tullu tulos 100 %:nen hetero,koska sitä mä olen!
- impi-lempi
että meissä jokaisessa asuu pieni homo ;O)))
impi-lempi kirjoitti:
että meissä jokaisessa asuu pieni homo ;O)))
on niin saattanut jossakin lukea, mutta uskotko sinä kaiken lukemasi...;)?? Minä en usko, en ainakaan tuota väitettä! Minussa EI asu edes pienikään homo, olisin sen muuten jo huomannut tähän ikään mennessä...:DDDDDDDDDDD
http://www.youtube.com/watch?v=CPCsPtKoIB0&feature=related
When a Man loves a Woman - Percy Sledge- impi-lempi
kallekytäle kirjoitti:
on niin saattanut jossakin lukea, mutta uskotko sinä kaiken lukemasi...;)?? Minä en usko, en ainakaan tuota väitettä! Minussa EI asu edes pienikään homo, olisin sen muuten jo huomannut tähän ikään mennessä...:DDDDDDDDDDD
http://www.youtube.com/watch?v=CPCsPtKoIB0&feature=related
When a Man loves a Woman - Percy Sledgeen todellakaan ja maininta siittä oli täällä huuhaalla , joten asia on huuhaata todennäköisesti ;O))
- mustaksimaalattu
26% tuli.Hitto olenkohan minä hiukan vinoutunut,toivottavasti en niin pahasti että kaatuisin :) .
- impi-lempi
vähän on, ettei tuolla vinoumalla vielä kaadu ;O)
Kolme testiä peräkkäin ja aina 9%:a...
Jos seuraavana älykkyystesti, en osallistu siihen... :•)- impi-lempi
olekaan vielä ollut...hmmm.... Kiitos vinkistä ;O) Kyllä niin vähän oot inhetero, että voit unohtaa koko jutun :)
impi-lempi kirjoitti:
olekaan vielä ollut...hmmm.... Kiitos vinkistä ;O) Kyllä niin vähän oot inhetero, että voit unohtaa koko jutun :)
siihen älykkyystestiinkin, mutten kerro tulosta, jos se on taas 9 prossaa... :•)
- impi-lempi
Mörrimöykky11 kirjoitti:
siihen älykkyystestiinkin, mutten kerro tulosta, jos se on taas 9 prossaa... :•)
Ei millään ;O))) ajattele nyt, kun yleensä piruillaankin, että jollain ÄÖ sama kuin kengän koko ja sekin on vähän;O) Entäs sitten 9 % ??...;O)) Ei KELLÄÄN voi olla !! ;O)))
impi-lempi kirjoitti:
Ei millään ;O))) ajattele nyt, kun yleensä piruillaankin, että jollain ÄÖ sama kuin kengän koko ja sekin on vähän;O) Entäs sitten 9 % ??...;O)) Ei KELLÄÄN voi olla !! ;O)))
on niin karvaset tassut, ei tarvii... Saattaa se ysi sieltä sitten tullakkin... :•)
- impi-lempi
Mörrimöykky11 kirjoitti:
on niin karvaset tassut, ei tarvii... Saattaa se ysi sieltä sitten tullakkin... :•)
Mä lupaan !! ;O))))
impi-lempi kirjoitti:
Mä lupaan !! ;O))))
siihenkin testiin ja kertoo tuloksen, oli vaikka yheksän... :•)
- he-tero..
Ihmeen paljon seki ku ootin paljo pienenpää tulosta ku ei nuo homppelijutskat kiinnosta peen vertaa...
- StippaS
:D
Olen 58% inhetero eli olen ihan kenossa vaan arvoitus kuuluukin, että mihinkä suuntaan ;)))) - kuyytt
Mitä inhetero tarkottaa tein sen testin ja sain 0%
- Kizutiainen
Inhetero=Ei hetero
Itsellä oli 62% inhetero. :)
Pahasti tyttöihin päin suuntautunut bi:hän minä... Ehkä
Kun on vatsa ihan kuralla nauramisesta.
Testin tulos (Keskiarvo on 23%)
Olet 9% inhetero.
Testi on tehty yhteensä 549606 kertaa.kehtaakos tuota tunnustaa, tuli nimittäin tämmönen vastaus
Olet 42% inhetero.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938