Totuutta tuodaan tänne vain julistukseksi ennen lopun tapahtumia, ei siksi, että paatuneet enää totuuden sanan kuultuaan voisivat kääntyä yhtään mihinkään.
Room. 9:18
"Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo."
Ilm. 22:11
"Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen."
ei paadutetut enää parannusta tee
1
170
Vastaukset
- olen todennut
he ovat paaduttaneet sydämensä totuutta näkemästä. Vaikka tämä teeman mukaan pitäisi olla Raamattu-palsta, täällä mielipuolisesti mellastaa jo kauan sitten sydämen uskolle vieraita henkilöitä. Heille ei tasapainoinen keskustelu maistu. täytyy olla jotain näennäis viisautta tai -totuutta julistaa. Pääasia on typerä egonsa korostus.
Siis pyhä on pyhittynyt jo aikaa sitten täältä omiin kallion koloihinsa. Tässä vain odotellaan, milloin nämä ruumenet poltetaan, kun jo toisiaan kovin polttelevat."He eivät tule koskaan totuutta tuntemaan", Koska hopea ei ole sulanut. Muistakaa kuitenkin, että armon aika loppuu joskus!Jos vielä jokuu murtuisi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117