Kalliossa maine pitää

Paikalla

14

842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suhteessa väkilukuihin

Eilen jäi "joku" metronalle puotilassa. Hyppäskö itte vai tönästiinö. Ei kerrottu matkustajille, aika tavallista kuulemma.

• ---- -----

Suomalaiset miehet ovat väkivaltaisia ja tekevät paljon itsemurhia myös metron alle hypäten. Ei se kyllä TAVALLISTA ole noin tilastollisesti. Reilu tuhat itsemurhaa viittä miljoonaa asukasta kohden???

• vaan Harjussa

Kyseinen talo ei edes kuulu Kallion peruspiiriin. Se kuuluu Alppiharjun peruspiiriin ja sijaitsee Harjussa.

• Paikalla

Peruspiiriläiset ovat kasanneet porukat yhteen kylätapahtumaan.

• eivät

tunne kaupunginosia!
      Tulipalo oli Alppiharjussa.
      Jalkajousijuttu oli Alppiharjussa ja Sörnäisissä.

• vc.-

Jalkajousihässäkkä oli tarkkaan ottaen Harjussa ja Sörnäisissä. Harju on Alppiharjun peruspiirin itäinen osa, Sörnäinen Kallion peruspiirin itäinen osa.

Tavallaan huvittavaa, että Sörnäisten metroaseman sisäänkäynti Piritorin nurkassa on Harjussa, ei Sörnäisissä.

Suurin osa "Kallioon" liittyvistä uutisista tuntuu olevan peräisin Harjusta. Maaseudulla ei tiedetä sitäkään, että Kalliossa on rauhallisia ja vähemmän rauhallisia alueita. Samoin Alppiharjun länsiosa Alppila on paljon itäosaa rauhallisempi.

• tähän pitäis suhtautua
        vc.- kirjoitti:

Jalkajousihässäkkä oli tarkkaan ottaen Harjussa ja Sörnäisissä. Harju on Alppiharjun peruspiirin itäinen osa, Sörnäinen Kallion peruspiirin itäinen osa.

Tavallaan huvittavaa, että Sörnäisten metroaseman sisäänkäynti Piritorin nurkassa on Harjussa, ei Sörnäisissä.

Suurin osa "Kallioon" liittyvistä uutisista tuntuu olevan peräisin Harjusta. Maaseudulla ei tiedetä sitäkään, että Kalliossa on rauhallisia ja vähemmän rauhallisia alueita. Samoin Alppiharjun länsiosa Alppila on paljon itäosaa rauhallisempi.

Hyvä, että otit asian puheeksi.

Myös Kallion kenttä sijaitsee Harjussa, sekä suurin osa "Kallion baareista" on Harjussa. Miksi tätä ei oteta koskaan puheeksi? Harjua pidetäänkin Kalliona sen välittömän läheisyyden ja identtisen miljöön vuoksi. Harjunhan erottaa Kalliosta vain hesari ja Vallilasta aleksis kiven katu.

• Entisenä ja tulevana stadil...
        vc.- kirjoitti:

Kysyn kuitenkin mikä on < Piritori > ,kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan.

• kikkailija tuolt noi
        Entisenä ja tulevana stadil... kirjoitti:

Kysyn kuitenkin mikä on < Piritori > ,kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan.

no sehän on se ikuisen vapun aukio eli Vaasanaukio

• Huol... stad...

asuinhuoneistossa pitäisi olla palovaroittimet.
      Niiden olemassaolon tai toimintakunnon valvonta on mahdotonta.
      Pitäisikö kerrostaloissa lisäksi olla joka kerroksessa talon huolehtima palo- ja häkävaroitin?

• kaupunkilainen

Että mua ottaa päähän nää "stadilaiset" joitten mielestä suomessa kaikki muu on "böndeä", vittu olen syntyny kuopiossa enkä kyllä itteäni minään maalaisena pidä, tuskin edes lehmän livenä nähnyt olen. Kyllä niitä kuopiostakin löytyy rauhallisia ja erittäin rauhattomia kaupunginosia ja lähiöitä.Tehän ootte yhtä "avarakatseisia" kuin jonkun maalaiskylän ihmiset jostain peräseinäjoelta ja lisäk ootte vitun hiljaisia ja ujoja kuopiolaisiin verrattuna

• Stadissa
        kaupunkilainen kirjoitti:

Että mua ottaa päähän nää "stadilaiset" joitten mielestä suomessa kaikki muu on "böndeä", vittu olen syntyny kuopiossa enkä kyllä itteäni minään maalaisena pidä, tuskin edes lehmän livenä nähnyt olen. Kyllä niitä kuopiostakin löytyy rauhallisia ja erittäin rauhattomia kaupunginosia ja lähiöitä.Tehän ootte yhtä "avarakatseisia" kuin jonkun maalaiskylän ihmiset jostain peräseinäjoelta ja lisäk ootte vitun hiljaisia ja ujoja kuopiolaisiin verrattuna

"Että mua ottaa päähän nää "stadilaiset" joitten mielestä suomessa kaikki muu on "böndeä", vittu olen syntyny kuopiossa enkä kyllä itteäni minään maalaisena pidä, tuskin edes lehmän livenä nähnyt olen."

niin no suurin osa Stadissa budjaavista on landeja ja ne ei oo stadilaisia livenä nähnytkään. Kaikki muu paitsi Stadi on böndeä, ei siinä mitään.

• Huol... stad...
        kaupunkilainen kirjoitti:

Kiitti vaa...

4. polven stadilainen

• kaupunkilainen
        Huol... stad... kirjoitti:

Kiitti vaa...

4. polven stadilainen

Pakko myöntää että,paljasjalkaiset alkuperäisasukkaat kaupungissa kuin kaupungissa ovat usein rennompaa porukkaa kuin pieneltä paikkakunnalta tulleet ja kaikesta huolimatta hyvää kevättä kaikille.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe