http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1664471
Kalliossa maine pitää
14
842
Vastaukset
- suhteessa väkilukuihin
Eilen jäi "joku" metronalle puotilassa. Hyppäskö itte vai tönästiinö. Ei kerrottu matkustajille, aika tavallista kuulemma.
- ---- -----
Suomalaiset miehet ovat väkivaltaisia ja tekevät paljon itsemurhia myös metron alle hypäten. Ei se kyllä TAVALLISTA ole noin tilastollisesti. Reilu tuhat itsemurhaa viittä miljoonaa asukasta kohden???
- vaan Harjussa
Kyseinen talo ei edes kuulu Kallion peruspiiriin. Se kuuluu Alppiharjun peruspiiriin ja sijaitsee Harjussa.
- Paikalla
Peruspiiriläiset ovat kasanneet porukat yhteen kylätapahtumaan.
- eivät
tunne kaupunginosia!
Tulipalo oli Alppiharjussa.
Jalkajousijuttu oli Alppiharjussa ja Sörnäisissä.- vc.-
Jalkajousihässäkkä oli tarkkaan ottaen Harjussa ja Sörnäisissä. Harju on Alppiharjun peruspiirin itäinen osa, Sörnäinen Kallion peruspiirin itäinen osa.
Tavallaan huvittavaa, että Sörnäisten metroaseman sisäänkäynti Piritorin nurkassa on Harjussa, ei Sörnäisissä.
Suurin osa "Kallioon" liittyvistä uutisista tuntuu olevan peräisin Harjusta. Maaseudulla ei tiedetä sitäkään, että Kalliossa on rauhallisia ja vähemmän rauhallisia alueita. Samoin Alppiharjun länsiosa Alppila on paljon itäosaa rauhallisempi. - tähän pitäis suhtautua
vc.- kirjoitti:
Jalkajousihässäkkä oli tarkkaan ottaen Harjussa ja Sörnäisissä. Harju on Alppiharjun peruspiirin itäinen osa, Sörnäinen Kallion peruspiirin itäinen osa.
Tavallaan huvittavaa, että Sörnäisten metroaseman sisäänkäynti Piritorin nurkassa on Harjussa, ei Sörnäisissä.
Suurin osa "Kallioon" liittyvistä uutisista tuntuu olevan peräisin Harjusta. Maaseudulla ei tiedetä sitäkään, että Kalliossa on rauhallisia ja vähemmän rauhallisia alueita. Samoin Alppiharjun länsiosa Alppila on paljon itäosaa rauhallisempi.Hyvä, että otit asian puheeksi.
Myös Kallion kenttä sijaitsee Harjussa, sekä suurin osa "Kallion baareista" on Harjussa. Miksi tätä ei oteta koskaan puheeksi? Harjua pidetäänkin Kalliona sen välittömän läheisyyden ja identtisen miljöön vuoksi. Harjunhan erottaa Kalliosta vain hesari ja Vallilasta aleksis kiven katu. - Entisenä ja tulevana stadil...
vc.- kirjoitti:
Suurin osa "Kallioon" liittyvistä uutisista tuntuu olevan peräisin Harjusta. Maaseudulla ei tiedetä sitäkään, että Kalliossa on rauhallisia ja vähemmän rauhallisia alueita. Samoin Alppiharjun länsiosa Alppila on paljon itäosaa rauhallisempi.Kysyn kuitenkin mikä on < Piritori > ,kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan.
- kikkailija tuolt noi
Entisenä ja tulevana stadil... kirjoitti:
Kysyn kuitenkin mikä on < Piritori > ,kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan.
no sehän on se ikuisen vapun aukio eli Vaasanaukio
- Huol... stad...
asuinhuoneistossa pitäisi olla palovaroittimet.
Niiden olemassaolon tai toimintakunnon valvonta on mahdotonta.
Pitäisikö kerrostaloissa lisäksi olla joka kerroksessa talon huolehtima palo- ja häkävaroitin?- kaupunkilainen
Että mua ottaa päähän nää "stadilaiset" joitten mielestä suomessa kaikki muu on "böndeä", vittu olen syntyny kuopiossa enkä kyllä itteäni minään maalaisena pidä, tuskin edes lehmän livenä nähnyt olen. Kyllä niitä kuopiostakin löytyy rauhallisia ja erittäin rauhattomia kaupunginosia ja lähiöitä.Tehän ootte yhtä "avarakatseisia" kuin jonkun maalaiskylän ihmiset jostain peräseinäjoelta ja lisäk ootte vitun hiljaisia ja ujoja kuopiolaisiin verrattuna
- Stadissa
kaupunkilainen kirjoitti:
Että mua ottaa päähän nää "stadilaiset" joitten mielestä suomessa kaikki muu on "böndeä", vittu olen syntyny kuopiossa enkä kyllä itteäni minään maalaisena pidä, tuskin edes lehmän livenä nähnyt olen. Kyllä niitä kuopiostakin löytyy rauhallisia ja erittäin rauhattomia kaupunginosia ja lähiöitä.Tehän ootte yhtä "avarakatseisia" kuin jonkun maalaiskylän ihmiset jostain peräseinäjoelta ja lisäk ootte vitun hiljaisia ja ujoja kuopiolaisiin verrattuna
"Että mua ottaa päähän nää "stadilaiset" joitten mielestä suomessa kaikki muu on "böndeä", vittu olen syntyny kuopiossa enkä kyllä itteäni minään maalaisena pidä, tuskin edes lehmän livenä nähnyt olen."
niin no suurin osa Stadissa budjaavista on landeja ja ne ei oo stadilaisia livenä nähnytkään. Kaikki muu paitsi Stadi on böndeä, ei siinä mitään. - Huol... stad...
kaupunkilainen kirjoitti:
Kiitti vaa...
4. polven stadilainen - kaupunkilainen
Huol... stad... kirjoitti:
Kiitti vaa...
4. polven stadilainenPakko myöntää että,paljasjalkaiset alkuperäisasukkaat kaupungissa kuin kaupungissa ovat usein rennompaa porukkaa kuin pieneltä paikkakunnalta tulleet ja kaikesta huolimatta hyvää kevättä kaikille.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770