Toivo Waklin oli saarnaamassa, ja loppukokouksessa nostin käteni kun kysyttiin, kuka haluaa antaa elämänsä Jeesukselle.
* TW. rukoili puolestani kokouksen päätösrukouksessa, koin valtavan vapauden koko olemuksessani, ja siitä tuli valtava riemu sydämeeni että oli niin luonnollista kiittää ja ylistää Jeesusta, rakastuin Häneen kertakaikkiaan
Missä kohden Raamatussa sanotaan uskoon tulemisen tapahtuvan, kädennostolla silloin kun joku kysyy:kuka haluaa?
Kyllä saatanakin haluaa nostaa kätensä pystyyn siitä ilosta kun näkee että lahkopuoskari jakaa perkeleen opettamaa armoa ja seuraamista, mutta tietäähän sen jokainen mitä helluntailainen seuraa?
Omia himojansa, erikoisuutta, rahaa ja valtaa, toisten hallintaa ja orjuuttamista.
Minä en kysyisi mitään vaan julistaisin parannusta "halujen" sijasta ja kyllä välttämättömyyden pakko ajaa sitten Kristuksen luokse armoa kerjäämään ja tekemään tiliä, luovunko kaikista synneist, otanko Jumalan antaman ristin sitä kantaen joka päivä.
Tekisi mieli kirjoittaa rumin sanoin, mutta ehkä toiste.
ps. useinhan kyllä uskomme on alussa "hevonpaskaa" sillä sitä me olemme, mutta Jumala on voimallinen oikaisemaan meidät ja tämä prosessi näyttää kestävän viimeiseen hengenvetoon asti.
Mohikaani rakasti tuota ihanaa persoonaa Kristusta ja armolahjoja ja mitä väärä opettaja hänelle lupasikaan?
Ehkä 72 neitsyttä odottaa Mohikaania paratiisissa
"kuumana?
Mohiksen jumala näyttää olevan itse allah?
Tämä usko ei ole oikea
12
206
Vastaukset
* Usko tai ole uskomatta, epäuskosi ei auta sinua tulemaan uskoon.
* Oletko kirkkouskovainen? Siellähän ei kysytä mitään, opetetaan uskomattomia ihmisiä, ikäänkuin he olisivat uskossa jo, ilman kääntymystä.
* Ilman uskoa tullaan kirkkoon, imlan uskoa lähdetään kirkosta, ei annettu tilaisuuttaa antaa elmänsä herralle, luotetaan laput silmillä olemattomaan vauvakasteen armoon. Siihenkö sinäkin ihmispolo luotat ikuisuutesi? Mieti vähän?
* Tässä ajassa voit olla miten "voimaka" ja rikas hyvänsä, vauvakasteesi kanssa, mutta entäs kun sen varassa pitää jättää tämä ajallinen hyvä elämäsi. Onko varmasti Henki rinnassasi joka todistaa, että olet Jumalan lapsi, kun papitkaan ei enää voi sitä sinulle uskotella?
* Sinun parhaaksesi tämän sanon! On niin paljon eksytystä, jota väitetään evankeliumiksi. Ja mihinkä olisikaan helpompaa uskoa, kuin isoon mahtavaan valtion kirkkoon! Onhan Suomi kristitty maa! Raamatun mukaan ollaan pakanoita! Ja osa on uskovaisia pakanoita, pakanoita kuitenkin!- Topi Waklin
Minulle ei edes kukaan vaivautunut kertomaan että olen syntinen.
Koko kylä sen tiesi mutta ei ainoatakaan hyvää sanaa ei lohdutusta ei myötätuntoa vaan yksin Herra pelasti minut uudestisynnyttäen kuten silloin lapsena, sanan kautta.
Ja minunkin uskoni oli hevonpaskaa ja kauan se kestää että sitä voi omaksi uskoksi sanoa?
Hävettää.
Ei kirkko puhunut uskosta eivätkä helluntailaiset eikä muutkaan vaan olen puhdan "paljasperse" Jumalan teko ihmeineen ja merkkeineen, silloin ennen.
Vauvakaste on voimallinen kaste sillä juuri se piti Kristuksen vierelläni ja kun ihmiset sanoivat: nyt se on hukassa, perkeleen oma niin minä tulin uskoon ja kuten tavallista omalle uskolle on että se on osittain"hevonpaskaa"
Kyllähän minä Kristukseen luotin kuten jo 3-vuotiaanakin.
En minä sinua halua helvettiin tuomita rakas mohikaani mutta minun velvollisuuteni on puhua ehkä hieman liian suoralla tavalla.
Toivon näkeväni sinut taivaan paradiisissa sillä aikamme on käynyt vähiin ja meidän mahdollisuutemme on ainoastaan Jeesuksessa Kristuksessa joka meidät pelastaa.
Mutta niitä 72 neitsyttä paradiisissa niitä en halua nähdä roikkuvan kaulassasi jne.....kuten tiedät.
Minulla on tarpeeksi omiakin todistuksia siitä kenen kanssa Herra on vaikka en ole sinua kummempi. Topi Waklin kirjoitti:
Minulle ei edes kukaan vaivautunut kertomaan että olen syntinen.
Koko kylä sen tiesi mutta ei ainoatakaan hyvää sanaa ei lohdutusta ei myötätuntoa vaan yksin Herra pelasti minut uudestisynnyttäen kuten silloin lapsena, sanan kautta.
Ja minunkin uskoni oli hevonpaskaa ja kauan se kestää että sitä voi omaksi uskoksi sanoa?
Hävettää.
Ei kirkko puhunut uskosta eivätkä helluntailaiset eikä muutkaan vaan olen puhdan "paljasperse" Jumalan teko ihmeineen ja merkkeineen, silloin ennen.
Vauvakaste on voimallinen kaste sillä juuri se piti Kristuksen vierelläni ja kun ihmiset sanoivat: nyt se on hukassa, perkeleen oma niin minä tulin uskoon ja kuten tavallista omalle uskolle on että se on osittain"hevonpaskaa"
Kyllähän minä Kristukseen luotin kuten jo 3-vuotiaanakin.
En minä sinua halua helvettiin tuomita rakas mohikaani mutta minun velvollisuuteni on puhua ehkä hieman liian suoralla tavalla.
Toivon näkeväni sinut taivaan paradiisissa sillä aikamme on käynyt vähiin ja meidän mahdollisuutemme on ainoastaan Jeesuksessa Kristuksessa joka meidät pelastaa.
Mutta niitä 72 neitsyttä paradiisissa niitä en halua nähdä roikkuvan kaulassasi jne.....kuten tiedät.
Minulla on tarpeeksi omiakin todistuksia siitä kenen kanssa Herra on vaikka en ole sinua kummempi.. varmista vaan, ettet itsekkään joutuisi sinne, vauvakaste ei sinua taivaaseen vie. Raamattu sanelee pelastuksen tien, ei kirkko, eikä mikään muukaan instanssi maanpäällä! Vaikka kunka siihen uskoisit, ei sinun oma uskosi sinua muutenkaan voisi pelastaa, sinun tulee saada Jeesusken usko, Hänen uskonsa uudestisynyttää, joka on välttämättömyys, ja ehto taivaaseen pääsystä!
* Mitään muuta tietä ei ole kenelläkään. Ja tiedät kyllä, jos olet uudestisyntynyt tai et. Vauvakaste on itsepetosta, koska sen takana ei ole Jumalan sana.
- taas!
Luterilainen. Kasteenpalvoja. Psyykkisesti sairas. Matkii Lutherin kirjoitustyyliä. Pahamaineinen, rääväsuinen Kastemies eli K-mies on palannut törkeämpänä kuin koskaan!
- Topi Waklin
Miksi sanoit minua psyykkisesti sairaaksi?
Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
Juuri eilen sain "hyvät todistukset" pääni ja verisuonet ovat kunnosta" että kunnossa ovat ja monia vitut...
...ja minä kun luulin kuolevani ja muijakin ilakoi siitä.
Toivo nimen Topiksi? Ne on kaksi aivan eri nimeä! Mikä sinä olet vääristelemään ihmisten nimiä toiseksi, kuin mitä ne on?
- Topi Waklin
Se oli vain nikki enkä ymmärtänyt tehneeni väärin.
Anteeksi jos erehdyin. - merim.raimo
Topi Waklin kirjoitti:
Se oli vain nikki enkä ymmärtänyt tehneeni väärin.
Anteeksi jos erehdyin.kuinka pyhä voi olla paskaa? taikka kuinka paska voi olla pyhä? kun ihminen Jumalan armosta syntyy uudesti ylhäältä, niin siinä silmänräpäyksessä paskat "rapisee" pois. ;)
- Topi Waklin
merim.raimo kirjoitti:
kuinka pyhä voi olla paskaa? taikka kuinka paska voi olla pyhä? kun ihminen Jumalan armosta syntyy uudesti ylhäältä, niin siinä silmänräpäyksessä paskat "rapisee" pois. ;)
Sinun pyhyytesi on merimiehenpaskaa eli toisin sanoen:
Lahkopyhyys on samaa ainesta kuin katilisuudessa ja haisevat samalle aineelle.
Sinun perseestäsi rapisee....mutta synti annetaan anteeksi Kristuksen tähden ja "se paska" eli vanha ihminen ei lähde silmänräpäyksessä kuten ajattelette.
Haista pask...Topi
tuolla räikemmällä irstailullasi, mitä palstalla on koskaaan kirjoitettu.
* Rukottomin räävä kuin koskaan on kukaan täällä kirjoittanut, mutta se osoittaa vaan, kuinka Jumala on todella minut pelastanut, ja kastanut Pyhällä Hengellä, ja armolahjoillaan, kun Saatana lähettää tuollaisen irstaan hirviön hyökkäämään päin Kristuksen veren suojassa ja armosta pelastettua kohtaan.- Topi Waklin
* Rukottomin räävä kuin koskaan on kukaan täällä kirjoittanut, mutta se osoittaa vaan, kuinka Jumala on todella minut pelastanut, ja kastanut Pyhällä Hengellä, ja armolahjoillaan, kun Saatana lähettää tuollaisen irstaan hirviön hyökkäämään päin Kristuksen veren suojassa ja armosta pelastettua kohtaan.
Sinut on kastanut itse saatana jossain altaassa, paljussa tai avannossa näes kun uskosi ei ole Jumalasta syntynyt vaan sinun päätöstäsi ja mieltymystäsi lahkotarjouksiin.(kätten päällepanemisien kautta joka on idioottien latausta lahkojen tarpeita varten)
Et ole yksin etkä mene helvettiinkään yksin, lahkojunassa. - Herra varjele!
Topi Waklin kirjoitti:
* Rukottomin räävä kuin koskaan on kukaan täällä kirjoittanut, mutta se osoittaa vaan, kuinka Jumala on todella minut pelastanut, ja kastanut Pyhällä Hengellä, ja armolahjoillaan, kun Saatana lähettää tuollaisen irstaan hirviön hyökkäämään päin Kristuksen veren suojassa ja armosta pelastettua kohtaan.
Sinut on kastanut itse saatana jossain altaassa, paljussa tai avannossa näes kun uskosi ei ole Jumalasta syntynyt vaan sinun päätöstäsi ja mieltymystäsi lahkotarjouksiin.(kätten päällepanemisien kautta joka on idioottien latausta lahkojen tarpeita varten)
Et ole yksin etkä mene helvettiinkään yksin, lahkojunassa.Kyllä mohikaani on oikeassa, olet ruokoton räävä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760