Todellista adventtikansaa eivät ole ne, jotka tänä sapattina kirjoittelee tälle palstalle. Sapattina ei pidä toimittaa kirjeitä, eikä postittaa(lähetellä)mitään.
Sillä Sapatti on Jumalan pyhittämää aikaa.
Ja sapatin rikkomisesta seuraa kuolemanrangaistus.
(minulla poikkeuslupa ja hätävarjelun nimessä saan kirjoitella ja minulla on sen lisäksi korkea papillinen asema adventtikansan keskuudessa)
Tänään olevista kirjoittajista paljastuu..
10
206
Vastaukset
- joka on luonnut
taivaan ja maan!
Herran työtä riittää, joka päivälle.- K-Ky
-Armosta te olette pelastetut, ette tekojenne kautta-
Ja näin on 7pv viikossa, myös lauantaisin.
- K-Ky
Ja keneltähän sinä tämän poikkeusluvan olet saanut?
- väärässä
Juurihan anne-ellen tuossa alempana kirjoitti, että hän on jo viettänyt sapatin? Pitäisikö sinun nyt vaan siirtää kelloasi?
- Pastori
Hylkäämällä kolmen enkelin sanoman, mikä "Suurella
Huudolla" päätetään, tuottaa jokainen sielu itselleen tuomion. - hylätä?
Pastori kirjoitti:
Huudolla" päätetään, tuottaa jokainen sielu itselleen tuomion.En ole koskaan vastaanottanut kolmen enkelin sanomaa, enkä edes tiedä mistä niitä saa vastaanottaa.Pastoriko itse niitä sieluja siellä kammiossaan tuomitsee suurella huudolla kolmen enkelin sanoman mukaan.
- Siltä tuntuu
Pastori kirjoitti:
Huudolla" päätetään, tuottaa jokainen sielu itselleen tuomion.Yritän arvata. Taidat olla Kyti, joka joskus kirjoittelee adventismista.
- benedi= siunattu
" Kuka on niin sokea kuin minun palkkalaiseni,
niin sokea kuin Herran palvelija" Jes 42: 19
Sinulta ei voi kysyä oletko nähnyt vielä sokeampaa? Arvaapa miksi? - siellä taas höpisee...
eipä ollut taaskaan mitään asiaa...
Vapautuminen jos mikä todistaa Jeesuksesta.
Room. 14:2
Toinen uskoo saavansa syödä kaikkea,
mutta toinen, joka on heikko, syö vihanneksia.
Vain vihanneksia syövä pysyy siis heikkona.
Mutta Jeesus tahtoo tehdä vapaaksi ja vahvaksi.
Joh. 8:36
Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi,
niin te tulette todellisesti vapaiksi.
Vahva adventisti uskaltaa todistaa sapattinakin
Vapahtajastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5222490Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512207Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032148Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491323- 971308
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle101175Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621111Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise891087Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035