Lehden nimeksi tulee

Teotwawki

ATESTI kuivasti, koska se on ytimekäs, lyhyt ja kuvaa asiaa parhaiten.

21

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ***.*.*.*.***

_Se on lyhyt ja ytimekäs nimi! kannatan 100%

• atestiko?

kuivat vetelit

• Mitä Tarkikselle tarjotaan? Siis lehden teko hommiin, mitä pitää tehdä?
      Onko kaikille jo suunnattu joku erillinen homma, muistaakseni Bubbis oli varautunut 3sivu tytöksi, tai jotain...;-D

• lehden muusa.:-D))))) Saat minkä roolin tahdot. Jos haluat kirjoitella sinne, lupaan, että saat äänesi kuuluville.

• Teotwawki kirjoitti:

lehden muusa.:-D))))) Saat minkä roolin tahdot. Jos haluat kirjoitella sinne, lupaan, että saat äänesi kuuluville.

Olen kahvivastaava! ;-D

• Tarkastaja.X kirjoitti:

Olen kahvivastaava! ;-D

en sinua halua, vaan vahvempaa roolia odotan;-D Meillä ollaan tasa-arvoisia.

• Teotwawki kirjoitti:

en sinua halua, vaan vahvempaa roolia odotan;-D Meillä ollaan tasa-arvoisia.

Olen kyllä huono kirjoittaja, kuten tiedät. Voisin yrittää kuvitusta, joskus olin koululehden virallinen taiteilija...erikoisuutena törkyiset pilapiirrokset ja jatkokertomus...jossa opettajia pilkattiin tylysti....;-D

Olen kyllä huono kirjoittaja, kuten tiedät. Voisin yrittää kuvitusta, joskus olin koululehden virallinen taiteilija...erikoisuutena törkyiset pilapiirrokset ja jatkokertomus...jossa opettajia pilkattiin tylysti....;-D

tulemme tarvitsemaan, koska lehti ei voi perustua pelkästään kirjotuksiin. Pilakuvat ovat erityisen tervetulleita.

• Ylermi.Nakki

En ole liiemmin lukenut mitä olette suunnitellut asian tiimoilta, kun panostukseni tällekin foorumille on parhaimmillaankin satunnaista. Jos kuitenkin tulen koskaan kirjoittamaan tai ideoimaan mitään fiksua tällä rekisteröidyllä nimimerkilläni (mikä on aika epätodennäköistä), sitä saa vapaasti käyttää lupia kyselemättä. Vahvempaa panosta tuskin tulee täältä suunnalta, nimenomaan sen vuoksi että harvemmin jaksan/kerkiän kirjoitella mitään kovin syväluotaavaa tännekään.

Mielenkiinnolla kuitenkin katson, mitä tästä projektista syntyy, ja olen varmasti tikkana paikalla tutustumaan sen sisältöön. Olen hanakka antamaan palautetta ja ideoita kyllä, jos jotain tuntuu milloin miltäkin sivuilta puuttuvan. Lykkyä ja inspiraatiota.

• kannustuksesta:-)

• Retrohetero

Otetaanko kokoontuminen johonkin kaupunkiin asian
      tiimoilta? Olisiko huono idea?

Ps.
      Muuten todella hyviä kirjoituksia sinulla, harmi
      että Juha Vuorinen ehti ennen sinua...

• mutta ovat muut? Olen jo hahmotellut lehden kantta, mutta työ ei ole helppoa, koska en voi copypeistata muiden lehtien ilmettä.

• Teotwawki kirjoitti:

mutta ovat muut? Olen jo hahmotellut lehden kantta, mutta työ ei ole helppoa, koska en voi copypeistata muiden lehtien ilmettä.

Kaikki mukaan. Paikka vain keksittävä.

Kaikki mukaan. Paikka vain keksittävä.

Turku? Meillä on turkulaisia niin paljon.

• Teotwawki kirjoitti:

Turku? Meillä on turkulaisia niin paljon.

Kertokaa sopiiko kaikille ja koska?
        Ei muuta kun aivoriihi koolle!

• bubastis.tmi
        Tarkastaja.X kirjoitti:

Atesti kokoontuu, otan myös makuupussin mukaan, jos satun ottamaan liikaa siideriä. Mulle sopii milloin vaan.

• bubastis.tmi
        Tarkastaja.X kirjoitti:

että jotain kokousta on ilmassa. Sen takia kävin tänään jo solariumissakin, että saadaan se tuksulook aidosti, täytyy kai hakee se peruukki sit myös.

• Milian***
        Teotwawki kirjoitti:

mutta ovat muut? Olen jo hahmotellut lehden kantta, mutta työ ei ole helppoa, koska en voi copypeistata muiden lehtien ilmettä.

Mitäs täällä on suunnitteilla?
        Entinen palsta-aktiivi ilmoittautuu mukaan, jos vain vielä ehtii.
        Kyse siis lehdestä/lehtisestä nimeltä "ateisti"?
        Kaipaako kuvitusta? Muita visuaalisia ideoita?

Ajanpuutteessa en ehdi etsimään nyt ketjuja, joissa asiaa (on varmastikin) käsitelty enemmän. Kerro ihmeessä vaikka tiivistetysti mitä on tekeillä?

Onko sulla facebookissa sivua? Kuulutko siellä "meidän yhteisöön" jo? Ota yhteyksiä sitä kautta jos mahdollista?

• Milian*** kirjoitti:

Mitäs täällä on suunnitteilla?
        Entinen palsta-aktiivi ilmoittautuu mukaan, jos vain vielä ehtii.
        Kyse siis lehdestä/lehtisestä nimeltä "ateisti"?
        Kaipaako kuvitusta? Muita visuaalisia ideoita?

Ajanpuutteessa en ehdi etsimään nyt ketjuja, joissa asiaa (on varmastikin) käsitelty enemmän. Kerro ihmeessä vaikka tiivistetysti mitä on tekeillä?

Onko sulla facebookissa sivua? Kuulutko siellä "meidän yhteisöön" jo? Ota yhteyksiä sitä kautta jos mahdollista?

kysymys. Asiaa on pohdittu sen jälkeen useassa ketjussa ja mukaan pääsee jokainen, joka omaa riittävästi halua olla tekemässä jotain uutta alalla. Niin, että tervetuloa vaan:-)

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000042423140

• aiotko

alkaa toimittamaan jotain lehteä? Mitä tarkoittaa atesti?

• Aion aloittaa verkkolehden toimittamisen ja sen nimeksi tulee Ateisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5815
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3093
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2298
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2025
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1928
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1579
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1202
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1191
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      79
      1057
    Aihe