korkeat korot

pitkälle..

Olen käyttänyt korkoja väliltä 7-10 cm vuosikausia, mutta tänään shoppaillessa silmiini sattuivat aivan upeat kengät, joissa korko menee kevyesti yli 15 cm. Nyt tuli minulla raja vastaan, sillä olen 175 cm pitkä jo ennestään... en raaskinut ostaa vielä niitä kenkiä.. hintakin oli yli 100 euroa.

olisivat aivan upeat bilettäessä kesällä.....

Jo tällä hetkellä olen jo kaveriporukan pisin bilettäjä, mutta noilla kengillä olisin oikea lyhtypylväs...

mitäs mieltä... ostaako vaiko eikö ostaa?? =D

7

1627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostat

15cm korot on aivan mielettömän upeat myös pitkällä:)

• ..............................

Ihan mielenkiintoista olisi nähdä noin korkea pohjaiset kengät. Onko niissä sitten lestissä myöskin korkoa vai mitä?

Jos mietit pituuttasi niin turhaa. Et ole liian pitkä. Hyvännäkoinen.

• alkup.

Lestissä on myös korkoa.. kuvan kengistä löytää www.bronxshoes.com -kenkävalikon kolmannen sivun oikeasta yläkulmasta. Tuolla sivuilla kengät ovat violetit, mutta löysin mustana ne omasta kotikaupungistani (ovat paremman näköiset).

Tällä hetkellä tuon tyylisiä kenkiä löytää jokaisen suunnittelijan mallistosta: Jimmy Choo, Sergio Rossi, Marni, Alexander Mcqueen jne..
        Rive Islandin, ASOSin ja Yooxin verkkokaupat ovat täynnäs vastaavia kenkiä...

nomnomnomnomnom... huomenna shoppailemaan :) Sääli vaan omaa miestä, joka saman mittaisena minun kanssa jää kauas pääni alapuolelle kun laitan nuo kengät jalkaan.. =D ..tosin kun mies näkee nuo kengät niin ne taitavat jäädä kotikengiksi... ;)

• Kyllävaan
        alkup. kirjoitti:

Lestissä on myös korkoa.. kuvan kengistä löytää www.bronxshoes.com -kenkävalikon kolmannen sivun oikeasta yläkulmasta. Tuolla sivuilla kengät ovat violetit, mutta löysin mustana ne omasta kotikaupungistani (ovat paremman näköiset).

Tällä hetkellä tuon tyylisiä kenkiä löytää jokaisen suunnittelijan mallistosta: Jimmy Choo, Sergio Rossi, Marni, Alexander Mcqueen jne..

nomnomnomnomnom... huomenna shoppailemaan :) Sääli vaan omaa miestä, joka saman mittaisena minun kanssa jää kauas pääni alapuolelle kun laitan nuo kengät jalkaan.. =D ..tosin kun mies näkee nuo kengät niin ne taitavat jäädä kotikengiksi... ;)

Joo siis noihan on kesälle ihan kuuminta hottia ja hyvä tilaisuus vaihtaa se pätkä tyhjäntoimittaja johonkin pätevämpään tapaukseen: vain paras kelpaa, eikös? ;)

• alkup. kirjoitti:

voi vitsi kun upeet,,vaikka mies olenkin, mutta että tekisi mieli hankkia itsellekin.. olisiko kauheaa?

• tiinaliina
        alkup. kirjoitti:

Itse olen 177 cm ja käytän korkeita korkoja, jopa 18 cm mutta ne on kyllä vaan kotikäyttöön :-)

Mutta 12-15 cm korkoja ihan arkikäytössä.

Viimeksi ostin tuollaiset
        http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=SED420/HP

Niissä on 12,5 cm korko.

• suoraan sanoen.
        tiinaliina kirjoitti:

Itse olen 177 cm ja käytän korkeita korkoja, jopa 18 cm mutta ne on kyllä vaan kotikäyttöön :-)

Mutta 12-15 cm korkoja ihan arkikäytössä.

Viimeksi ostin tuollaiset
        http://www.joyboots.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=SED420/HP

Niissä on 12,5 cm korko.

Tuossa putiikissa on kiva kun sieltä saa sellaisia koodeja, millä saa ostoksiinsa huimat 10 tai 20 prosentin alennukset.
        Mutta kannattaa googlettaa kenkien mallinimellä mitä ne maksavat jos itse tilaa jostakin ulkomaan kaupasta. Esimerkiksi juuri tuota kenkää saa 18 dollarilla itse tilattuna. Noin 25 euroa kotiin kannettuna tulee hintaa. Saat kahdet kengät samalla hinnalla kuin Joybootsilta yhdet postikuluineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2518
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1843
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe