Kauhajoki-blogit
http://juhaylikoski.blogit.uusisuomi.fi/2009/03/12/arvoisat-kanssabloggaajat-gallupin-paikka/
http://raunohyvarinen.blogit.uusisuomi.fi/2009/03/14/onko-kunnanjohtajan-valitseminen-vapaata-taidetta-vai-yksityiskohtaisesti-ohjeistettua-toimintaa/
meidät huomattu
19
1886
Vastaukset
- kauhajokinen
Olet oikean asian puhuja!!
MITENKÄ NÄMÄ KUNNANJOHTAJA HAKU ASIAT VOI OLLA NÄIN PÄIN PERSETTÄ?? Onko kolutuksella mitää arvoa enää??? KUN MAAJUSSI YRITTÄÄ KAUPUNGIN JOHTAJAKSI KAIKIN KEINOIN !!! - kommenttia...
Aika poliittisesti värittynyttä tuo kommentointisi blogissa. Totuushan on se, että jos Lasse Hautalan tilalla tässä tilanteessa olisi joku kokoomuslainen, niin mielipiteesi olisi täysin päinvaistainen. Eikö totta, myönnä rehellisesti. Silloin perustelisit ehdokkaanne valintaa yhteisellä edulla.
On tämä politiikka aika naurettavaa touhua.- vasta sen
huomasit. Siitä syystä sinne ei mene kuin keskinkertaisia, siis politiikkaan. Keskinkertaisia pyrkyreitä. Pelinappuloiksi.
- Jay-A
Jos luit, niin olisi pitänyt huomata että kysymys ei ole jäsenkirjan väristä vaan koulutuksesta, työkokemuksesta ym. Minulle on ihan sama vaikka kaupunginjohtajaksi valittaisiin tulipunainen kommunista, jos hän vaan hoitaa tehtävänsa puolueettomasti ja omaa
viran hoitamiseen tarvittavan koulutuksen ja kyvyt...!
Terveisin, Juha-Anssi - Juha...
Jay-A kirjoitti:
Jos luit, niin olisi pitänyt huomata että kysymys ei ole jäsenkirjan väristä vaan koulutuksesta, työkokemuksesta ym. Minulle on ihan sama vaikka kaupunginjohtajaksi valittaisiin tulipunainen kommunista, jos hän vaan hoitaa tehtävänsa puolueettomasti ja omaa
viran hoitamiseen tarvittavan koulutuksen ja kyvyt...!
Terveisin, Juha-AnssiMiksi sinulle on jokin koulutus niin tärkeää, eikö ihminen voi olla pätevä ja elämän koulussa oppinut?
Tarvitseeko olla numeroin arvioitu ennen kuin pystyy toimimaan johtajana? Meillä on ilmeisesti vähän erilaiset arvomaailmat.
En valitettavasti jaksa Jay-A uskoa, että pitäisit asiasta yhtä suurta meteliä, jos Herra Hautala omistaisi Kokoomuksen jäsenkirjan. Poliittisen uskottavuutesi nimissä, ole rehellinen ;-) Saattaa vielä tulla tilanne, jossa näitä kommentteja voidaan vetää esille... - Jay-A
Juha... kirjoitti:
Miksi sinulle on jokin koulutus niin tärkeää, eikö ihminen voi olla pätevä ja elämän koulussa oppinut?
Tarvitseeko olla numeroin arvioitu ennen kuin pystyy toimimaan johtajana? Meillä on ilmeisesti vähän erilaiset arvomaailmat.
En valitettavasti jaksa Jay-A uskoa, että pitäisit asiasta yhtä suurta meteliä, jos Herra Hautala omistaisi Kokoomuksen jäsenkirjan. Poliittisen uskottavuutesi nimissä, ole rehellinen ;-) Saattaa vielä tulla tilanne, jossa näitä kommentteja voidaan vetää esille...Tietyllä tasolla toimittaessa ei enää vain valitettavasti "elämänkoulu" riitä. Tämä on puhtaasti periaatekysymys, jolla voi olla kauaskantoisesti vahingollisia vaikutuksia. En väitä että pelkästään koulutus ratkaisee. Samaa mieltä olisin, oli jäsenkirja mikä hyvänsä. Minun ei ole tarvinnut tähän asti kenenkään "back-spiegeliä" nuolla, enkä tule sitä tekemään jatkossakaan!
- ehdokkaasi?
Jay-A kirjoitti:
Tietyllä tasolla toimittaessa ei enää vain valitettavasti "elämänkoulu" riitä. Tämä on puhtaasti periaatekysymys, jolla voi olla kauaskantoisesti vahingollisia vaikutuksia. En väitä että pelkästään koulutus ratkaisee. Samaa mieltä olisin, oli jäsenkirja mikä hyvänsä. Minun ei ole tarvinnut tähän asti kenenkään "back-spiegeliä" nuolla, enkä tule sitä tekemään jatkossakaan!
Eli summa summaarum ja kärjistäen, koulutus ja työkokemus takaavat automaattisesti soveliaisuuden kaupungin johtajan tehtävään.
Kertoisitko Jay-A suoraan kuka on sinun ehdokkaasi tehtävään? En mielestäni ole sitä vielä mistään lukenut? - Jay-A
ehdokkaasi? kirjoitti:
Eli summa summaarum ja kärjistäen, koulutus ja työkokemus takaavat automaattisesti soveliaisuuden kaupungin johtajan tehtävään.
Kertoisitko Jay-A suoraan kuka on sinun ehdokkaasi tehtävään? En mielestäni ole sitä vielä mistään lukenut?Minulla on sentään kanttia esiintyä omalla nimelläni täällä, sinulla ei. Mitenkään ei tähän asiaan liity, kuka on minun ehdokkaani vai onko kukaan? Ehkä jos rivienvälilukutaitoa löytyy, voi jotain kirjoituksistani päätellä...
Minulle voi toki soittaakin ihan suoraan, jos mielipiteeni ärsyttävät. Numeroni ei ole salainen!
Terveisin, Juha-Anssi - Hoo-Pee
Jay-A kirjoitti:
Minulla on sentään kanttia esiintyä omalla nimelläni täällä, sinulla ei. Mitenkään ei tähän asiaan liity, kuka on minun ehdokkaani vai onko kukaan? Ehkä jos rivienvälilukutaitoa löytyy, voi jotain kirjoituksistani päätellä...
Minulle voi toki soittaakin ihan suoraan, jos mielipiteeni ärsyttävät. Numeroni ei ole salainen!
Terveisin, Juha-AnssiEli se kantti loppui tähän? Onko ehdokas mahdollisesti kokoomuslainen, koska et sitä voi tässä suoraselkaselkäisesti ilmoittaa? Aiotko tulevaisuudessakin olla kertomatta kantojasi mahdollisille äänestäjillesi?
Minulla ei ole mitään tarvetta soittaa sinulle, poliittisesta urasta haaveilevan pitäisi pystyä sanomaan mielipiteensä julkisestikin. Ja miksi minun pitäisi esiintyä omalla nimellä? Ethän sinäkään esiinny... Jay-A?
Ja muista, että minä voin myös olla potenttiaalinen äänestäjäsi. - Jay-A
Hoo-Pee kirjoitti:
Eli se kantti loppui tähän? Onko ehdokas mahdollisesti kokoomuslainen, koska et sitä voi tässä suoraselkaselkäisesti ilmoittaa? Aiotko tulevaisuudessakin olla kertomatta kantojasi mahdollisille äänestäjillesi?
Minulla ei ole mitään tarvetta soittaa sinulle, poliittisesta urasta haaveilevan pitäisi pystyä sanomaan mielipiteensä julkisestikin. Ja miksi minun pitäisi esiintyä omalla nimellä? Ethän sinäkään esiinny... Jay-A?
Ja muista, että minä voin myös olla potenttiaalinen äänestäjäsi.Ensinnäkin, oletko nyt sitten varma että minulla on joku oma ehdokas jota tukisin? Blogikirjoituksessani jonka kuka tahansa voi käydä lukemassa uuden suomen sivuilta, ihmettelin suuresti Sulkavan vt. kunnanjohtajan Sami Sulkon pudottamista jatkotesteistä. Sulkko kuitenkin lähes ainoana täytti kaikki oikeat hakukriteerit hakijoista Kuja-Lipastin lisäksi. Ylempi korkeakoulututkinto, työkokemusta myös kunnan/kaupungin johtamisesta jne.
Edelleenkään "Hoo-Pee", minulla ei ole mitään tarvetta harrastaa "nuoleskelua" mihinkään suuntaan, edes potentiaalisten äänestäjien. Kuka sanoo, olenko edes ehdokkaana tulevissa kunnallisvaaleissa joihin on ihan mukavasti vielä aikaa? Olen ennenkin muissa yhteyksissä todennut, että nimimerkkien takaa on helppo "huudella". Erikseen henkilöt, joilla on "munaa" sanoa mielipiteensä suoraan, ja laittaa oman nimensä alle;)
Terveisin, Jay-A (Juha-Anssi Ylikoski) - Eija Kiviharju-Ketola
Nyt ei ole kyse siitä onko ehdokas kokoomuslainen, keskustalainen tai minkä hyvänsä puolueen edustaja.
Politiikalla ei saa olla merkitystä kun kunnan "isää" valitaan.
Valitettavasti Hautalan koulutus ja kokemus jää kaikkien hakijoiden varjoon.
Olkoon vaatimukset sorvattu miten alas tahansa niin parempia hakijoita löytyy.
Normaalisti ehtoja ei rukata kenenkään tarpeisiin vaan pätevin valitaan.
Olet luutavasti keskustalainen ja Hautalan kannattaja, siinä ei ole mitään pahaa.
Jokainen saa kannattaa ketä haluaa, mutta kunnan "isää" ei voida valita vain toveriperusteella, vaan oikeilla hakukriteerit täyttävillä ehdokkailla.
Hautala voi opiskelulla nostaa pinnojansa seuraavaan kaupunginjohtajan valintaan mennessä.
Jos politiikka mielestäsi on naurettavaa, miksi otat kantaa koko asiaan? - sä oot
Eija Kiviharju-Ketola kirjoitti:
Nyt ei ole kyse siitä onko ehdokas kokoomuslainen, keskustalainen tai minkä hyvänsä puolueen edustaja.
Politiikalla ei saa olla merkitystä kun kunnan "isää" valitaan.
Valitettavasti Hautalan koulutus ja kokemus jää kaikkien hakijoiden varjoon.
Olkoon vaatimukset sorvattu miten alas tahansa niin parempia hakijoita löytyy.
Normaalisti ehtoja ei rukata kenenkään tarpeisiin vaan pätevin valitaan.
Olet luutavasti keskustalainen ja Hautalan kannattaja, siinä ei ole mitään pahaa.
Jokainen saa kannattaa ketä haluaa, mutta kunnan "isää" ei voida valita vain toveriperusteella, vaan oikeilla hakukriteerit täyttävillä ehdokkailla.
Hautala voi opiskelulla nostaa pinnojansa seuraavaan kaupunginjohtajan valintaan mennessä.
Jos politiikka mielestäsi on naurettavaa, miksi otat kantaa koko asiaan?Liiaksi on räätälöinnin makua.
Meille nauretahan ihan liikaa, oomma kummaa sakkia muualla Suomes.
Hallitus ei voi teherä päätöstä seuraavas istunnos kuten meinasivatten.
Lisää aikaa pitää saara näin tärkeäs valinnas.
Hautala voi asettua EU-eherokkaas ihan vapaasti, mitä se kyttää kumpaan menis?
Eikö uskallus riitä teherä ratkaisevaa siiroa?
Hautala on lykännynnä erokkuuttaan EU-vaaleihin jos sattuus pääsemähän kaupunginjohtajaks.
On siinä asiat pikkuusen hukas Hautalalta.
Jos olis mies, olis sanonu jo ittensä irti koko hakemus rumpasta ja keskittynynnä EU-eherokkuuteen. - Hyypän multapeukalo
sä oot kirjoitti:
Liiaksi on räätälöinnin makua.
Meille nauretahan ihan liikaa, oomma kummaa sakkia muualla Suomes.
Hallitus ei voi teherä päätöstä seuraavas istunnos kuten meinasivatten.
Lisää aikaa pitää saara näin tärkeäs valinnas.
Hautala voi asettua EU-eherokkaas ihan vapaasti, mitä se kyttää kumpaan menis?
Eikö uskallus riitä teherä ratkaisevaa siiroa?
Hautala on lykännynnä erokkuuttaan EU-vaaleihin jos sattuus pääsemähän kaupunginjohtajaks.
On siinä asiat pikkuusen hukas Hautalalta.
Jos olis mies, olis sanonu jo ittensä irti koko hakemus rumpasta ja keskittynynnä EU-eherokkuuteen.Kyllä näin on! Täs menöö viimeenenki maku Lassen touhuusta. Itte oon ja kaikki sukupolvet erestä aina keskustaa äänestäny, mutten äänestä enää!
Lasse vei meiltä koulun, ja ahneurella ei näytä olevan enää mitää rajaa! Kunhan ittelle saarahan valtaa, mammonaa ja lähimmille kavereille kans...
Tuloo isä-Vennamon lausehet mielehen. Pelin politiikkaa. Kaikki maku on menny Hautalan touhuusta. Ymmärrän kyllä että oma kaarti ajaa virkahan ku on huomattu että ei Lassen muualla kirjootetut jorinat kelpaa enää muille ku oman kylääsille ja hyvä ku ei niillekää. Puheet on niiku lehmä vetehen paskantaas. Sieltä mistä hyötyä tuloo ittelle niin sinne mennähän ja luullahan että aika jäljet peittelöö. Mullon emäntä kaupunkin hommis niin sen takia en uskalla omaa nimiä laittaa, kun on nimittään huomattu että kun huuteloo, niin voi olla työpaikat löyhäs!
Ma kumarran syväätte näille muutamille ku esimerkiksi Pihlajan Tapiolle, Lyyskin Topille ja tälle Ylikosken Sulon poijaalle kun ovat uskaltanehet omalla nimellään tulla vastustamahan tätä helvetinmoista korruptiota!
Eikös se Lipponen joskus sanonu notta nahkurin orsilla tavatahan! Ens vaaleis äänestän jotaki muuta ku keskustaa, ja son jämpti!
- Hiihtelijä sotkas
Ihailtavaa kansalaisrohkeutta! Hyvä Juha-Anssi!
- nousee...
...mutta kukas se kissan hännä nostais jos ei kissa itse :D
- sanoosin
Eija K-K:sta, torella rohkea nainen.
Vaaleis äänestän häntä jos eherokkaas asettuu?
- Ex-kauhajoen keskustalaiset
Paras hakija ohitettiin kylmästi! Onneksi peli ei vielä ole ohi. Taisteluun paremman Kauhajoen puolesta, Sulkko kaupunginjohtajaksi!
http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=408686&Title=Nuoreen Sulkkoon oltu yhteydessä Kauhajoelta- Krupulaukkunen
Näytti olevan negatiivissävyinen, ja todennäköisesti Sotkasta tilattu mustamaalaamisjuttu Sulkon sivuuttamiseksi.
On onneksi noteerattu ihan valtakunnan medioissa tämä Hautalan puliveivaaminen. Ihme että miehellä on pokkaa yrittää loppuun asti. Tyypillistä Lassea... kun omat rahkeet ei riitä, niin yritetään kaikilla tavoin vetää mattoa alta päteviltä ja asiansa osaavilta!
Uskon että uutispommeja vielä tälle viikolle riittää... Hautalan toimia tutkitaan...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750