kirjahyllyihin..;o)...
Mitä Teiltä löytyy..kirjahyllyistänne..Seiskytluvun tyyliin baarikaappi?...Kotoisampaan tyyliin pölyt valokuvista...??..
Vai löytyykö sieltä kissa..kirjojen seasta..Kuten meillä...;o)...
Rakkain kirjani on..ei suinkaan vihkiraamattu vaan...Andersenin suuri satukirja, jota olen raahannut mukanani ammoisista ajoista saakka;o)...
MInulle tuli aivan vastustamaton tarve tirkistellä Teidän
39
586
Vastaukset
hiipparia on kertyny!;))
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/05_01/023Catacombs_800x533.jpg- i-v atte
mieleen, et täällä pitäs sallia vainajien hyötykäyttö esim. polkupyörätelineenä Kelan edessä tai Alkon..;)
noin huumorilla vaan heitin - MuisQuuuuu
Minunkin hyllyssäni on yksi noiden kaltainen hahmo..Kissajumala;o)..
Eikä sovi unohtaa isoa kuunaria..Mahtava ilmestys aivan ylimmällä hyllyllä;o)..
- i-v atte
kissa, joku tipu, chevrolet, pontiac, shelby copra, vihkiraamattu, virsikirja, lapsenraamattu, jo edesmenneet lähisukulaiset valokuvina, kaikenmaailman kalastuskirjat kissoja ja tipuja oliki tuplasti, ku kävin vilkaseen, cd-levyjä pilvinpimein.
Perintö tietosanakirjat ja valitutpalat on lähtenee ajat sitten varastoon- MuisQuuuuu
kokonainen elämä ja enemmänkin;o)...
Minulla vain pääosin kirjoja..Paljon kirjoja:O)..
Noi perhekuvat löjuvat vielkin muuttolaatikossa...Odottavat et laitan ne seinälle;o)...
- kalaturk
Kaikki muut täsmää mutt A:n satukirja ei kuulu suosikkeihin. Kirjasto-osuus on pääosin vaimon...
Lisäksi hyllyn aarteistoon kuuluu vanhat LP-levyt joiden musasta oletten saaneet kärsiä :)
Kirjoista suosikkejani on karttakirja...tietosanakirja...ja baarikaapista cognac ;oPP- MuisQuuuuu
tai itseasiassa sen sisältö on yhteinen intohimon kohde..Juuh..kyllä kirjallisuuteenkin voi suhtautua intohimoisesti:o)...
Meil ei ole baarikaappia ollengan..Onkohan se paha rasti...;o/..
- p_dude
mennä kahtoon,joku siellä pölyn alla murisee kun ohikin menee !!
http://www.foxtaur.com/fuzzy/Foxcoon-Grrr.gif- MuisQuuuuu
murisija löydy joku aamu vuoteestasi;o)...
- p_dude
MuisQuuuuu kirjoitti:
nii,pölynen se on kyllä sänkykin,lieneekö siitepölyä,en mä kyllä niin kuiva tyyppi ole mielestäni :)))))
- MuisQuuuuu
p_dude kirjoitti:
nii,pölynen se on kyllä sänkykin,lieneekö siitepölyä,en mä kyllä niin kuiva tyyppi ole mielestäni :)))))
Sun on aika ottaa käyttöön joku AHKERALIISA...Niin kyllä se siitä...;o)...
- Avenging.Angel
MuisQuuuuu kirjoitti:
- MuisQuuuuu
Avenging.Angel kirjoitti:
lattialla..ilman vuodevaatteita...:o/...
- Avenging.Angel
MuisQuuuuu kirjoitti:
lattialla..ilman vuodevaatteita...:o/...
ei ne kovaa pure
- MuisQuuuuu
Avenging.Angel kirjoitti:
ei ne kovaa pure
ja tosi ilkeen näkösiä olioita:o/..
Mua kutittaa nyt kaikkialta:o/...
- mikhaildenisov
löytyy yhtä sun kolmatta mutta enimmät n 5000
kirjasta oon lainannu!Nyt ruvennu taas ostaan ku aikaa on!- MuisQuuuuu
Mä sorrun liiankin helposti ostamaan kirjoja..Ne ikäänkuin houkuttelee mua..:o/...
- Cassis-Alma
menneiltä ajoilta: Ekkaks koulusta saatu aapinen, katekismus,ja se kirja missä puhutaan ISOISTA asioista, ja paaaaaalllljooon lukemattomia: Lauttamusta, Päätaloa, Paasilinnaa, Alistair Mcklean, ja paljon tieto kirjallisuutta
- MuisQuuuuu
Sun historiasta..ja nykyisyydestä;o)..
On muuten todella uskomatonta miten paljon tavaraa mahtuu yhteen hyllystöön..SEn huomaa muutossa...Huh sitä urakkaa...:o/... - Cassis-Alma
ei kirjoja ole, mutta Egyptistä pyramideja, kultareunasia kuppeja (harvinaisia), puisia kuksia, ja kauhea määrä kaikkea muuta, mitkä minulle merkityksellisiä esineitä
- Cassis-Alma
MuisQuuuuu kirjoitti:
Sun historiasta..ja nykyisyydestä;o)..
On muuten todella uskomatonta miten paljon tavaraa mahtuu yhteen hyllystöön..SEn huomaa muutossa...Huh sitä urakkaa...:o/...kiusaks kaikki kirjat telkkulootaan ;>D!!!, siinä ukoilla pää painuu ja persus nousee, ei inahdakkaan lattiasta, mut manauksia ja kirosanoja kuuluu akkojen tyhmyydestä ;>D))))))
- MuisQuuuuu
Cassis-Alma kirjoitti:
kiusaks kaikki kirjat telkkulootaan ;>D!!!, siinä ukoilla pää painuu ja persus nousee, ei inahdakkaan lattiasta, mut manauksia ja kirosanoja kuuluu akkojen tyhmyydestä ;>D))))))
auttaessaan muutossa..Kirjat painaa todella paljon..;o)...
- mustaksimaalattu
Anderssenista tehtiin joskus väitöskirja,jossa todettiin ettei hän ollutkaan normaali sukupuliselta käyttäytymiseltään.Asia ylsi jopa uutis otsikoihin.Alettiin jopa pohtia onko se sopiva kirja lasten saduiksi.Itsekkin olen lukenut lapsena niitä,ja rakastin niitä satuja :))).
- MuisQuuuuu
Ennen muinoin antiikin Kreikassa kaikki urheilijat olivat miehiä..ja alastomia sellaisia..Näyttelijätkin olivat miehiä..Homoutta pidettiin täysin normaalina...;o)...
- impi-lempi
ei ole ainoatakaan kirjaa ;O) Siellä on paljon valokuvia lapsista, eri tilanteissa ja joitain lasiesineitä :)
- MuisQuuuuu
kirjasi sitten ovat...;o)...
- impi-lempi
MuisQuuuuu kirjoitti:
kirjasi sitten ovat...;o)...
Okei, lastenhuoneissa on lasten kirjat ja omat on erillisessä hyllykössä ;O)))
- MuisQuuuuu
impi-lempi kirjoitti:
Okei, lastenhuoneissa on lasten kirjat ja omat on erillisessä hyllykössä ;O)))
luulin ettei Sinulla ole kirjoja laisingan:o/...
- impi-lempi
MuisQuuuuu kirjoitti:
Ohan niitä, mutta ei ne todellakaan ole kirjahyllyssä, niin kuin muilla ihmisillä ;O)
- MuisQuuuuu
impi-lempi kirjoitti:
Ohan niitä, mutta ei ne todellakaan ole kirjahyllyssä, niin kuin muilla ihmisillä ;O)
suunniteltu ja väsätty tuo kirjahylly..Ja nimenomaan vain kirjoja varten...On siel jotain muutakin..Mut pääasiassa kirjoja;o)...
- mustaksimaalattu
MuisQuuuuu kirjoitti:
taitaa olla muutama kymmenen,enimäseen kertoma kirjallisuutta.Tosin pari eri uskonnonkin kirjaa on,koraanikin olisi kiva omistaa.Niin saisi miettiä heidän ajatus maailmaansa.
- MuisQuuuuu
mustaksimaalattu kirjoitti:
taitaa olla muutama kymmenen,enimäseen kertoma kirjallisuutta.Tosin pari eri uskonnonkin kirjaa on,koraanikin olisi kiva omistaa.Niin saisi miettiä heidän ajatus maailmaansa.
on jotenkin vaikeaselkoinen..Toisaalta niin on raamattukin:o/...
- sola
..luokiteltuna tietenkin..yhdistettiin kirjastomme, joten uutta lukemista saatiin molemmat..jeeee.. :)
Kirjahyllyjähän meillä on muutama..työhuoneessa tota lundiaa monta meetriä ja ruokasalissa pari hyllykköä tietokirjoille..ja on siellä noita mitaleja ym. palkintoja hyllyn päällä.
Yläkerrassa on viel noi lastenkirjat..jätin ne laskuista pois, kun niille on oma kaappinsa.... :DD
Arvokkainta taitaa olla mun ammattikirjallisuus..oon keränny alan kirjoja liki 20 vuotta :)- MuisQuuuuu
Mut niin siinä käy, kun yhdistelee kirjastoja..Niin kävi meillekkin;o)...
- sola
MuisQuuuuu kirjoitti:
Mut niin siinä käy, kun yhdistelee kirjastoja..Niin kävi meillekkin;o)...
..pizzabileet saatiin päätökseen..mun pizzassa oli triplasti jalopenoja ja pepperone-chiliä ja tuoretta valkosipulaa...lieskat lyöpi korvistaKIN...mut ihana toi mun kokki:)
- MuisQuuuuu
sola kirjoitti:
..pizzabileet saatiin päätökseen..mun pizzassa oli triplasti jalopenoja ja pepperone-chiliä ja tuoretta valkosipulaa...lieskat lyöpi korvistaKIN...mut ihana toi mun kokki:)
tyytyväinen;o)...
Mä duunaan vaan ihan tollasii sämpylöitä..;o)..
Huomiseksi lupasin jotain aivan muuta..:o)... - sola
MuisQuuuuu kirjoitti:
tyytyväinen;o)...
Mä duunaan vaan ihan tollasii sämpylöitä..;o)..
Huomiseksi lupasin jotain aivan muuta..:o).....säkin tunnut tyytyväiseltä. Mitenhän ne sämpylät on leivottu... ;))
- MuisQuuuuu
sola kirjoitti:
..säkin tunnut tyytyväiseltä. Mitenhän ne sämpylät on leivottu... ;))
No..tuhuma...Mä puhun sämpylöistä;o)...
- StippaS
..kaikkea muuta kirjallisuutta, paitsi omaani. Ne kun makaavat varastossa pahvilaatikoissa, eivät ole tänne tarpeeksi kelvollisia sitten vissiinkin?
Sieltä omistani kuitenkin löytyy hömppää, dekkaria, kauhua, tietokirjallisuutta.. Runoja sekä vanhoja aarteita edellisiltä asuinpaikkakunnilta. Se on minulla ollut tapana, hommata aina kirja, joka kertoo kaupungista/kylästä ja joita sitten raahaan mukanani. Vaikka sitten varastossa :D Noin muuten tässä kirjahyllyssä näkyy olevan kaikkea fiksua ja filmaattista, toisin sanoen siis akateemista x)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764568Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1523546Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381014- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27862