Kyllä sylettää oikein kunnolla. Erosta pari vuotta ja nyt on hylsyt sylissä, ei rahaa asumiseen, ei ruokaan ja huollettavia 4 kpl. Opiskelen työn ohella ja yritän saada lapsille parempaa tulevaisuutta, mutta jokapuolelta tulee turpiin että tukka tutisee - kaikki apua tarjoavat takertuvat siihen, että maksan omistusasuntoa - kyllä v....ttaa.
Oikeastaan ainoa mitä osaan enää tehdä, on itkeä katkerasti. Yksin yritän puurtaa eteenpäin, pitääkö vielä jostain etsiä jotain työtä, jotta selviäisi; nytkään en ole kotona lapsia varten kuin murto-osan, tuntuu että ovat heitteillä, lapseni mun.
Ero vei kaiken
7
1135
Vastaukset
- ettet saa
rahaa sosiaalihuollosta elämiseesi ja maksaksesi asuntovelkaasi?
- asuntovelallisen
lainakorot maksaa sossu. Tulee valtiolle paljon halvemmaksi kuin kustantaa se vuokraasunto.
- eletäänvaikkapiruuttaan
asuntovelallisen kirjoitti:
lainakorot maksaa sossu. Tulee valtiolle paljon halvemmaksi kuin kustantaa se vuokraasunto.
älä anna periksi! en minäkään antanut silloin kun olin samanlaisessa tilanteessa, silloin tuntui etten jaksa mutta jaksoin ja nyt kaikki hyvin! älä luovuta pystyt siihen kyllä!! onko sinulla sähköpostia johon voisin kirjoitella?
- yksi tyhmä
eletäänvaikkapiruuttaan kirjoitti:
älä anna periksi! en minäkään antanut silloin kun olin samanlaisessa tilanteessa, silloin tuntui etten jaksa mutta jaksoin ja nyt kaikki hyvin! älä luovuta pystyt siihen kyllä!! onko sinulla sähköpostia johon voisin kirjoitella?
Yritän kovasti pitää elämänlliekkiä yllä, mutta vaikeaa on, samperi soikoon.Kyllä mulla sähköpostiosoite on, mutta en haluaisi antaa sitä tätä kautta, sillä pelkään sen joutuvan vääriin käsiin; on meinaan kerran tapahtunut niin. Kirjoitella kyllä haluaisin.
- Minä vain
asuntovelallisen kirjoitti:
Kun menet sossuun niin siellä otetaan huomioon varsinaisessa normilaskelmassa vain korot. Eli jos asuisit vuokralla koko vuokra otetaan huomioon. Näin siksi etteivät ihmiset maksattaisi valtiolla lainojaan. Tarveharkintaisessa voidaan joskus ottaa koko asuntolaina huomioon. Mutta sitä on turha yrittää monta kertaa, Näin täälläpäin ainakin, eikös sen käytännön pitäisi olla sama joka paikassa?
- koroista puhuin
Minä vain kirjoitti:
Kun menet sossuun niin siellä otetaan huomioon varsinaisessa normilaskelmassa vain korot. Eli jos asuisit vuokralla koko vuokra otetaan huomioon. Näin siksi etteivät ihmiset maksattaisi valtiolla lainojaan. Tarveharkintaisessa voidaan joskus ottaa koko asuntolaina huomioon. Mutta sitä on turha yrittää monta kertaa, Näin täälläpäin ainakin, eikös sen käytännön pitäisi olla sama joka paikassa?
Sossu maksaa korot ja lyhennyksille pyydetään lyhennysvapaata kunnes talous kohenee. Ajaa saman asian.
- Rajanka
Eli rekisteröidyt johonkin keskustelu sivuille.
Rekisteröityessä annetaan sähköpostiosoite.
Palstan/foorumin toinen kirjoittaja voi kirjoittaa sinulle, joko palstan/foorumin omaan tai sisäisellä postilla antamasi postiosoitteeseen.
Näin sähköpostiosoitteesi ei tule minnekään julkiseksi, voisit myös tunnustelle keskustelu kumppanin sopivuutta.
Jos kiinnostaa annan yhden palstan osoitteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874198Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293183No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770