Ero vei kaiken

yksi tyhmä

Kyllä sylettää oikein kunnolla. Erosta pari vuotta ja nyt on hylsyt sylissä, ei rahaa asumiseen, ei ruokaan ja huollettavia 4 kpl. Opiskelen työn ohella ja yritän saada lapsille parempaa tulevaisuutta, mutta jokapuolelta tulee turpiin että tukka tutisee - kaikki apua tarjoavat takertuvat siihen, että maksan omistusasuntoa - kyllä v....ttaa.
Oikeastaan ainoa mitä osaan enää tehdä, on itkeä katkerasti. Yksin yritän puurtaa eteenpäin, pitääkö vielä jostain etsiä jotain työtä, jotta selviäisi; nytkään en ole kotona lapsia varten kuin murto-osan, tuntuu että ovat heitteillä, lapseni mun.

7

1135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettet saa

rahaa sosiaalihuollosta elämiseesi ja maksaksesi asuntovelkaasi?

• asuntovelallisen

lainakorot maksaa sossu. Tulee valtiolle paljon halvemmaksi kuin kustantaa se vuokraasunto.

• eletäänvaikkapiruuttaan
        asuntovelallisen kirjoitti:

lainakorot maksaa sossu. Tulee valtiolle paljon halvemmaksi kuin kustantaa se vuokraasunto.

älä anna periksi! en minäkään antanut silloin kun olin samanlaisessa tilanteessa, silloin tuntui etten jaksa mutta jaksoin ja nyt kaikki hyvin! älä luovuta pystyt siihen kyllä!! onko sinulla sähköpostia johon voisin kirjoitella?

• yksi tyhmä
        eletäänvaikkapiruuttaan kirjoitti:

älä anna periksi! en minäkään antanut silloin kun olin samanlaisessa tilanteessa, silloin tuntui etten jaksa mutta jaksoin ja nyt kaikki hyvin! älä luovuta pystyt siihen kyllä!! onko sinulla sähköpostia johon voisin kirjoitella?

Yritän kovasti pitää elämänlliekkiä yllä, mutta vaikeaa on, samperi soikoon.Kyllä mulla sähköpostiosoite on, mutta en haluaisi antaa sitä tätä kautta, sillä pelkään sen joutuvan vääriin käsiin; on meinaan kerran tapahtunut niin. Kirjoitella kyllä haluaisin.

• Minä vain
        asuntovelallisen kirjoitti:

Kun menet sossuun niin siellä otetaan huomioon varsinaisessa normilaskelmassa vain korot. Eli jos asuisit vuokralla koko vuokra otetaan huomioon. Näin siksi etteivät ihmiset maksattaisi valtiolla lainojaan. Tarveharkintaisessa voidaan joskus ottaa koko asuntolaina huomioon. Mutta sitä on turha yrittää monta kertaa, Näin täälläpäin ainakin, eikös sen käytännön pitäisi olla sama joka paikassa?

• koroista puhuin
        Minä vain kirjoitti:

Kun menet sossuun niin siellä otetaan huomioon varsinaisessa normilaskelmassa vain korot. Eli jos asuisit vuokralla koko vuokra otetaan huomioon. Näin siksi etteivät ihmiset maksattaisi valtiolla lainojaan. Tarveharkintaisessa voidaan joskus ottaa koko asuntolaina huomioon. Mutta sitä on turha yrittää monta kertaa, Näin täälläpäin ainakin, eikös sen käytännön pitäisi olla sama joka paikassa?

Sossu maksaa korot ja lyhennyksille pyydetään lyhennysvapaata kunnes talous kohenee. Ajaa saman asian.

• Rajanka

Eli rekisteröidyt johonkin keskustelu sivuille.

Rekisteröityessä annetaan sähköpostiosoite.
      Palstan/foorumin toinen kirjoittaja voi kirjoittaa sinulle, joko palstan/foorumin omaan tai sisäisellä postilla antamasi postiosoitteeseen.
      Näin sähköpostiosoitteesi ei tule minnekään julkiseksi, voisit myös tunnustelle keskustelu kumppanin sopivuutta.

Jos kiinnostaa annan yhden palstan osoitteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4198
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3183
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe