pohkeista...

lissee kokkoo

Miten kannattas treenata pohkeita, jos niihin haluu lisää kokoo ja voimaa? Eli minkälaisia sarjoja ja montako toistoa? Treenaan 2-jakoisella treeniohjelmalla 2 kertaa viikossa koko kropan läpi (jalat treenaan ti ja pe) eli 4 harjoitus kertaa viikossa.

8

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • whey

Pohkeessa on karkeasti jaoiteltuna kaksi lihasta: sisempi ja tuo ylompi. Tää sisempi lihas koostuu lähinnä hitaista lihassoluista, joten siihen pitempiä sarjoja. Ulompi puolestaan koostuu enemmän nopeista soluista, joten kannattaa suosia niihin lyhyempiä sarjoja.

Laitan oman pohjetreenin esimerkiksi.

1. Smithissä/power rackissa tanko niskassa seisten pohjenousuja esim. lankulta. 3 sarjaa joissa 5-7 toistoa.

2. Pohjeprässi istuen. 3 sarjaa kussakin noin 12 toistoa.

usein tulee tehtyä nämä ns. supersarjoina eli ensin seisten ja heti perään istuen.

• haista vittu!

mitä vitun kärpässieniä sä oot syönyt kun sä tuollaista vittu hulkkispede shittiä tänne väännät hä?

saatanan vajakki.

ai että sisuksille hitaita ja ulommalle nopeita juttuja.

TEINIIIIIIII!!!!

tää on niin teiniä, niin teiniä, että ei voi teinimmäksi enää mennä.

tämä sun koko kirjoitus täytyy laittaa jokaisen suomen salin seinälle ohjeena, jolla voi pyyhkiä persettä.

liikkeissä ei mitään vikaa ole, mutta tuossa vitun kusipäisessä kärpässieni hidas ja nopeessa kyllä senkin edestä.

joo joo lässyn vässyn kirjoita, jotain spede tutkimuksia tähän perään, että hei kamoon tätä on tutkittu ja tiede todistaa...

joo joo vittu että kiinnostaa.

niitä pohkeita pitää tehdä kuten muitakin lihaksia, välillä pitempää välillä lyhyempää välillä siltä väliltä sarjoja jotta saa namia.

kerroppa meille vielä spede että kävikö se laika koira kuussa vai juustotehtaassa=

• pljnjbn
        haista vittu! kirjoitti:

mitä vitun kärpässieniä sä oot syönyt kun sä tuollaista vittu hulkkispede shittiä tänne väännät hä?

saatanan vajakki.

TEINIIIIIIII!!!!

tämä sun koko kirjoitus täytyy laittaa jokaisen suomen salin seinälle ohjeena, jolla voi pyyhkiä persettä.

liikkeissä ei mitään vikaa ole, mutta tuossa vitun kusipäisessä kärpässieni hidas ja nopeessa kyllä senkin edestä.

joo joo lässyn vässyn kirjoita, jotain spede tutkimuksia tähän perään, että hei kamoon tätä on tutkittu ja tiede todistaa...

niitä pohkeita pitää tehdä kuten muitakin lihaksia, välillä pitempää välillä lyhyempää välillä siltä väliltä sarjoja jotta saa namia.

kerroppa meille vielä spede että kävikö se laika koira kuussa vai juustotehtaassa=

jaha

• whey
        haista vittu! kirjoitti:

saatanan vajakki.

TEINIIIIIIII!!!!

Nimimerkillä "haista vittu!" tuntuu olevan kyllä aika ammattilainen. Hyvä kun ilmaisit asian oikein aikuismaisesti, että olin täysin väärässä enkä osaa treenata. Mutu tuntumalla voisin sanoo, siellä istuu joku vittuuntunut angstiteini, joka on ostanut jotain massajuomaa, muttei lihas olekkaan lähtenyt räjähtävään kasvuun vaikka mainosteksti kovasti niin lupaa...

Alkuperäinen kysyjä varmaan saa paljon tietoo tämän ns. aikuisen tekstistä. Itse laitoin, kuten sanoinkin, esimerkiks vaan oman pohjetreenini JOKA TOIMII.

• whey
        whey kirjoitti:

Nimimerkillä "haista vittu!" tuntuu olevan kyllä aika ammattilainen. Hyvä kun ilmaisit asian oikein aikuismaisesti, että olin täysin väärässä enkä osaa treenata. Mutu tuntumalla voisin sanoo, siellä istuu joku vittuuntunut angstiteini, joka on ostanut jotain massajuomaa, muttei lihas olekkaan lähtenyt räjähtävään kasvuun vaikka mainosteksti kovasti niin lupaa...

Alkuperäinen kysyjä varmaan saa paljon tietoo tämän ns. aikuisen tekstistä. Itse laitoin, kuten sanoinkin, esimerkiks vaan oman pohjetreenini JOKA TOIMII.

Tämä nimimerkki "haista vittu!" ei ilmeisesti oikein hallitse luetunymmärtämistä. Puhuin, että tietylle osalle pohjetta kannattaa _suosia_ niitä lyhyitä/pitkiä sarjoja. Tämä ei siis tarkoita, että aina on tehtävä juuri esimerkiksi se 5 toistoa.

• haista vittu
        whey kirjoitti:

Tämä nimimerkki "haista vittu!" ei ilmeisesti oikein hallitse luetunymmärtämistä. Puhuin, että tietylle osalle pohjetta kannattaa _suosia_ niitä lyhyitä/pitkiä sarjoja. Tämä ei siis tarkoita, että aina on tehtävä juuri esimerkiksi se 5 toistoa.

joo joo blaa blaa niin teiniä taas

teet sä sisärintalihakselle ja ulkorintalihakselle kanssa eri treeniä perustuen nopeisiin ja hitaisiin soluihin.

EIIIIIIII!!!

niin teiniä nii n teiniä

onneks mä en osaa lukee etten kuole nauruun,nää jutut kerto mulle mun somalialainen kamu nimeltä yussuf kakali,,,vähän me nauretaan teille, youssuf sanoi että silläkin on isompi hauis kuin teillä reidet yhteensä ja sitä paitsi youssuf sanoi myös että sillä on paljon isompi muna kuin teillä yhteensä.

tuon takia pysytte naruina, kun treenaatte pohkeille hifimetodilla että sisäpohje on hidas ja ulkopohje nopsa vai miten se oli.

blaa blaa blaa...haistakaa vittu!

NARUT!

• whey
        haista vittu kirjoitti:

joo joo blaa blaa niin teiniä taas

teet sä sisärintalihakselle ja ulkorintalihakselle kanssa eri treeniä perustuen nopeisiin ja hitaisiin soluihin.

EIIIIIIII!!!

niin teiniä nii n teiniä

onneks mä en osaa lukee etten kuole nauruun,nää jutut kerto mulle mun somalialainen kamu nimeltä yussuf kakali,,,vähän me nauretaan teille, youssuf sanoi että silläkin on isompi hauis kuin teillä reidet yhteensä ja sitä paitsi youssuf sanoi myös että sillä on paljon isompi muna kuin teillä yhteensä.

tuon takia pysytte naruina, kun treenaatte pohkeille hifimetodilla että sisäpohje on hidas ja ulkopohje nopsa vai miten se oli.

blaa blaa blaa...haistakaa vittu!

NARUT!

Täällähän saa aina päivän naurut, kun joku "teiniXDlol haista vittu" tyyppi tulee kertomaan, että mä olen teini.

Itseasiassa ei ole olemassa ulko- ja sisärintalihasta, vaan sieltä löytyy vähän erilainen jako.

Taitaa vaan tätä nimim. haista vittu vaan ottaa päähän, kun vuositolkulla käyny salilla eikä missään liikkeessä nouse ees markkaa. Kohta se tulee hirveellä uholla huuteleen, kuinka hän on vahvemmat hauikset kun magnus samuelssonilla...

• whey
        whey kirjoitti:

Täällähän saa aina päivän naurut, kun joku "teiniXDlol haista vittu" tyyppi tulee kertomaan, että mä olen teini.

Itseasiassa ei ole olemassa ulko- ja sisärintalihasta, vaan sieltä löytyy vähän erilainen jako.

Taitaa vaan tätä nimim. haista vittu vaan ottaa päähän, kun vuositolkulla käyny salilla eikä missään liikkeessä nouse ees markkaa. Kohta se tulee hirveellä uholla huuteleen, kuinka hän on vahvemmat hauikset kun magnus samuelssonilla...

painoin sitten väärästä napista. Piti sanomani, että "..omaa vahvemmat hauikset..".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6064
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe