Tällaista laukovat

saavat

ainakin mut raivon partaalle.

Tässä kansanedustaja Janina Anderssonin "tyylinäyte":

"Sama koskee muitakin ihmisiä, jotka valehtelevat oman taloudellisen tai muun etunsa vuoksi riippumatta siitä ovatko he ulkomaalaisia tai suomalaisia."

Raivostuttaa nuo ihmiset jotka joka saatanan käänteessä kun puhutaan maahanmuuton lieveilmiöistä jaksavat jänkyttää "kyllä suomalaisetkin". Eikö ne tajua että tämä maa olisi pirun paljon onnellisempi jos Suomen kannalta täysin turha porukka pidettäisiin maan rajojen ulkopuolella. Tähän liittyy vielä sellainen seikka että omat rikollisemme olemme aina pystyneet käsittelemään asiallisesti mutta on jo aivan selviä merkkejä että muualta tulleita ei uskalleta/????? eräistä syistä.

6

343

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ihmettelevä...

Tuota... saanen kysyä mistä kyseinen somali on saanut rahat ulkomaanpuheluihin jos kerta rahat on loppu? Ei Italiassa niin vaan majailla nurkissa.

Kyllä tässä taas joku mättää ja pahasti.

• ITSE ANDERSSON
        ihmettelevä... kirjoitti:

Tuota... saanen kysyä mistä kyseinen somali on saanut rahat ulkomaanpuheluihin jos kerta rahat on loppu? Ei Italiassa niin vaan majailla nurkissa.

Kyllä tässä taas joku mättää ja pahasti.

syyllistyi kansanedustajana ollessaan muutama vuosi sitten? Muistaako kukaan, jotakin epäselvyyttä oli, oliko etujen väärinkäytöksistä?

• ihmeessä
        ITSE ANDERSSON kirjoitti:

syyllistyi kansanedustajana ollessaan muutama vuosi sitten? Muistaako kukaan, jotakin epäselvyyttä oli, oliko etujen väärinkäytöksistä?

että mihin? Minä en ainakaan muista mitään tuollaista, mutta kun sinä muistat, niin kerrotko meille muillekin?

Voidaan sitten vaikka porukalla käyttää sitä lyömäaseena Janinaa ja muita mokuttajia vastaan. Mutta jos vihjailusi perustuikin valheelle, niin sitten sitä tietysti voidaan käyttää meitä vastaan leimaamalla meidät valehtelijoiksi. Minä en ole valehdellut mitään, enkä usko sinunkaan valehdelleen, ja siksi varmasi kerrot nyt meille väärinkäsitysten välttämiseksi: Mihin epäselvyyksiin tai väärinkäytöksiin
        ITSE ANDERSSON syyllistyi kansanedustajana ollessaan muutama vuosi sitten?

• hämätä...
        ihmeessä kirjoitti:

että mihin? Minä en ainakaan muista mitään tuollaista, mutta kun sinä muistat, niin kerrotko meille muillekin?

Voidaan sitten vaikka porukalla käyttää sitä lyömäaseena Janinaa ja muita mokuttajia vastaan. Mutta jos vihjailusi perustuikin valheelle, niin sitten sitä tietysti voidaan käyttää meitä vastaan leimaamalla meidät valehtelijoiksi. Minä en ole valehdellut mitään, enkä usko sinunkaan valehdelleen, ja siksi varmasi kerrot nyt meille väärinkäsitysten välttämiseksi: Mihin epäselvyyksiin tai väärinkäytöksiin
        ITSE ANDERSSON syyllistyi kansanedustajana ollessaan muutama vuosi sitten?

kuulut varmaan avustajiin/tukijoihin!

Tavaa tästä:

Hösh!
        Re: Janina Andersson haluaa karkotetutkin takaisin
        Lähetetty: 13.3.2009 19:55 Vastaa
        Myös Janina antoi henkilökohtaisen bussikorttinsa koulupoikansa käyttöön, samaan väärinkäytökseen syyllistyi
        valtuustokaverinsa, maahanmuuttajaäiti. Lieneekö Janina neuvonut tämän konstin...
        http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/thread.jspa?messageID=8492604

Moka....että sillee

"Jouduin kuitenkin selittämään pojalleni miksi lehdessä lukee, että äiti mokaa. Asia selvisi hänelle heti kun vertasin tilannetta Harry Potteriin, joka kirjassa usein joutuu lehden palstoille, vaikka ei itse haluaisikaan."
        http://www.janina.fi/huhti2004.htm

• unhoittako

Taas tuijotatte napaanne jos paksun mahanne keskeltä sen löydätte.
      On myös kyse sen pakolaisporukan onnellisuudesta, heidän joilla sitä isoa burger-mahaa ei ole.
      Varmasti kaikki uudet ideat kelpaavat jos keksitte miten heitä voitaiin paremmin ja halvemmalla auttaa. Viimeisin Hesarin NYT-liite valaisee hyvin tilannetta pohjois-Afrikassa niille, joilla ei ole mahdollisuutta siellä itse käydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5805
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3063
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2278
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2025
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1908
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1579
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1202
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1191
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      76
      1031
    Aihe