Ajattelin vain ilmoittaa, että harkitsen lähtöä Turkkiin, yhdistetylle jooga ja patikointilomalle, missä saa vain kasvisruokaa ja alkottomia virvokkeita.
Tietysti toinen vaihtoehto on viikon jooga-ja mehupaasto Portugalissa.
Haluan kuitenkin syödä jotain, vielä...
Ei mitään asiaa :D
12
379
Vastaukset
Lähdet Turkuun, ateistilehti kokoukseen, sitten kun ryhmä on saatu kokoon! Joogataan ja laitetaan foliopipot kiillotukseen!! ;-D
- bubastis.tmi
minne vaan kutsu käy :D Kokous oliskin paikallaan, kuhan ette lemppaa mua ulos levottoman käytöksen takia :D:D:D
bubastis.tmi kirjoitti:
minne vaan kutsu käy :D Kokous oliskin paikallaan, kuhan ette lemppaa mua ulos levottoman käytöksen takia :D:D:D
Siitä tulee sellainen hurlumhei tapaaminen, josta kerrotaan keinutuolissa lastenlastenlapsille...hiljaa hihittäen...
Sulla on kuvaus oikeus...mieti miten hauskaa kuvamateriaalia saat kokoon...esim. muutamista meistä....;-D- bubastis.tmi
Tarkastaja.X kirjoitti:
Siitä tulee sellainen hurlumhei tapaaminen, josta kerrotaan keinutuolissa lastenlastenlapsille...hiljaa hihittäen...
Sulla on kuvaus oikeus...mieti miten hauskaa kuvamateriaalia saat kokoon...esim. muutamista meistä....;-Dsolariumissa kävin jo tänään. Kamera on ladattu ja kaikki releet valmiina. I am ready for this :D
- ***.*.*.*.***
Mitäs me miehet muka tekisimme tällä palstalla ilman Bubastistamme???
emme ainakaan pärjää!!!!!!!!! :D- bubastis.tmi
kai mä siihen saan luvan? :D
Pidin tuossa juuri pienen herkutteluhetken omenasiivuilla, porkkanoilla ja jugurtti-dipillä. Oli mainio vegeherkku... Dippi oli sopivan maustettua...
- bubastis.tmi
taidan ottaa omenaa ja porkkanaa mehun muodossa, mulla on mehustin. Kiitti vinkistä :D
tuohan kuulostaa hienolta, mutta lupaathan tulla takaisin :)
Joogan ja patikoinnin yhdistämisestä tuli mieleen vitsi.
Mies meni matkatoimistoon ja kysyi, olisiko sellaisia pakettimatkoja, joilla voisi yhdistää liikunnan ja seksin. No, lyhennän sitä juttua vähän, miehelle ei kelvanut mikään tarjotuista, ja virkailija lopulta sanoi, että nytpä tiedän, millainen paketti sinulle sopii: "Suksi vittuun!""raittiille" lomalle:-D))))))))))))))))))))) Guinness on helvetin hyvää....olen thenyt matkan sinne, mutta raittiina siellä ei pärjää...
kauanko aiot olla ?
viikon pari vai - ok- bubastis.tmi
Noita joogalomia on aika mukavasti tarjolla. Tekis mieli lähteä elpymään aurinkoon ja tehdä se terveellisesti, ettei tulis rapakunnossa takaisin. Ryypätä voi kotonakin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251