että idea eläkekiistassa olikin hänen käsialaansa, eikä suinkaan tämän "Pitkän hujopin hiihtoreissu idea" hienoa että tuo Miespoika joka ei liene ikänään työtä tehnyt kertoi asiasta. HYVÄ JYRKI!
Miespoika mahtailee
18
373
Vastaukset
- rehellisiä ja
kepulit kusettaa,aina.
- HÖPÖ HÖPÖ
Erittäin rehellisiä vilpin tekijöitä ja kieroilijoita koko sakki.
- vilpinkin,rehellisesti
HÖPÖ HÖPÖ kirjoitti:
ja siitä 10 pistettä ja PAPUKAIJA-merkki Jyrkille!
- on lusmuilijoita, jotka
valehtelevat aina kun avaavat suunsa.
- aivan samaa
HÖPÖ HÖPÖ kirjoitti:
mieltä kanssasi, olet kirjoittanut paljon ja lähes kaiken olen lukenut joten sitä tämä maa SUOMI tarvisisi KANSALAISROHKEUTTA! Sano mitä ajattelet, no kyllähän nämä kuviot vielä muuttuvat ellei kukaan niihin mitenkään reagoi, hyvä HÖPÖ HÖPÖ.
- enään viehätä
koska naiset eivät pidä lieroista ukkomiehistä, nyt on Jyrki-Boyn vuoro olla SUOSITTU koska hän puhuu TOTTA, Matti se on menoa nyt. Tein gallupin "vapaiden naisten" keskuudessa, tanssin merkeissä ja jäin itse ilman mutta nyt ei Matilla olisi enään vientiä koska Jyrki_Boy on POP!
- Miekkailuharjoitukset
taitaa nyt olla hyötyä molemmille että ovat keskenään "miekkailleet" tosin jossain vaan kahdenkesken eduskunnan saunan eteisessä, mut kuitenki.
- ryhtyä ottelun
siis Masan ja Jykän välisen miekkailu-ottelun TUOMARIKSI, vai miten on? Hänellä on kokemusta,otaksun näistäkin "otteluista"?
- "VOITTAJA" palkin...
Urkin vanhat silmälasit? Vaiko onko voittajia tässä miekkailu ottelussa? Urkki ei tuota OTTELUA olisi ikänään hyväksynyt, perk. moista touhua ollenkaan. Ei laseja Voitoksi:
- asiat toisin
Muistan että maksoin veroja lähes 40% tilistäni, se oli 7-80 lukua, silloin ei ollut leipäjonoja eikä mitään pakolaisvirtoja tänne Suomeen, tulot oli hyvät, verot oli kovat eikä niitä tehty suinkaan 7-16 klo aikana, silloin joustettiin ja työt olivat urakkaluonteisia ja fyysisesti rankkoja mutta hyvällä noita aikoja silti muistelen, ei ollut tällaista SIMPANSSIEN elätystä silloin, ei olisi vieläkään mikäli olisivat ÄMMÄT,siis sekä mies että naispuoliset pysyneet vaan vanhoissa, nyt nuoleskelevat päättäjien perseitä kilvan. SUOMI OLI HYVÄ MAA!
- vaan kerää,pisteitä
aivan kuten on koulunpenkkiin persettään hieroessaan tottunut tekemään, kaveri on aikalailla vietävissä siis tämä ja sama on tällä pitkällä paskalla Matilla asiat, olen Mattia nuorempi mutta töitä olen tehnyt noin 13 vuotiaasta asti, onkohan tämä Matti niitä tehnyt ikinä? Puhuminen on toki työtä mutta ei se fysiikkaa paljon vaadi, nämä kaverukset, miekkailijat näyttävät elävän aivan eri maailmassa kuin ne ihmiset jotka ovat tehneet mahdolliseksi heidän koulutuksensa ja muutkin etunsa (Eläkkeet, Kansanedustajille)näihin ensin suhteellisuuden taju, oikeastaan Kansanedustajan ei tarvitsisi saada eläkettä enempää kuin peruspäivärahan verran voiko joku olla eri mieltä? Onhan siellä monenlaista yrittäjää sielläkin. On rehellisiä ja sitten niitä välistävetäjiä, tiukempaa kuria sinnekkin perkele KAMERAT sinne Eduskuntaan ja TV-Kanava mitä sitten nähdään? Me maksamme, me voimme vaatia, sinä maksat, minä maksan, mistä me maksamme? Kamerat näyttävät!
- PERILLE?
Vittu, kameroita joka paikassa,maantiellä, risteyksissä,hyvä tavallaan, mutta miksei siellä missä nämä meidän valtuuttamat edustajat ovat, liian vähän TV:ssä näyttävät ja silloin ovat kuuleman mukaan lähes kaikki paikalla? Olisiko KAMERA eduskunnan viimeinen toivo, sillä muuten he kyllä katoavat ainakin 2/3 osaa on turhaa väkeä ottakaa nyt nyyhkyt kantaa, sorry en tarkoita sinua maksaja vaan sinua KANSANEDUSTAJA kerro nyt meille missä mättää, onko teitä vaan liikaa 200 kpl? Vastaa jos luet, tiedän kyllä että teille on sanottu ÄLKÄÄ LUKEKO,näitä sivuja mutta ken uskaltaa lukekoon. Myönnän että löin nyt kovan kortin,mutta jostain on aloitettava tämäkin ikävä asia.
- mitä sanovat palstan
Vakinaiset vastaajat ja aloittajat? HÖPÖ HOPÖ vastasi, missä ovat muut?
- hassu
se Jyrki edelleen on, vaikka saattaa siitä kehkeytyä jonkinlainen suternööri ajan kuluessa.
Antennimasa on pihalla, kuten luonnonystävän sopiikin olla.
Sinänsä tuolla eläkekiistalla ei ole mitään merkitystä, sillä ette edes ehdi nauttia siitä, ellei suunta muutu, monessakin jutussa.
Lamalle emme voi mitään, mutta voimme osoittaa ja esimerkillisesti muille näyttää ettei siitä ole nujertamaan meitä alkuunkaan.
Positiivisella asenteella me ja maamme nousee suosta, ennenkun on sinne edes kunnolla uponnut.
Meitä ei nujerreta, jollain pikku taantumalla, vaikka muut maat olisivat polvillaan.
Miksi sählätä pikkujuttujen kanssa, joita anteeksi Matti saa otsikoiksi, kun oikeasti saattaa Suomeen on tulossa uusi hallinta, hieman kärsivällisyyttä vaan.
Hallitus saa kuset nilkoilleen, tässä mamuhyysäyksessä ja kansa tulee nousemaan ns.. johtoa vastaan vielä.
Kansanedustajilla alkaa olla viimeiset ajat harkita kantaansa, sillä kansa alkaa olla täynnä mamuhyysäystä, josta ei varmuudella ole kun suurta haittaa maallemme.
Oissihan tuota tarinaa enemmänkin, mutta ohjaaja kehoittaa lopettamaan toviksi.- että otit kantaa
koska olen jo vuosia tätä kehitystä seurannut ja siten olen siitä aivan saletisti varma että ei tänne meidän kotimaahan Suomeen, voi enään yhtäkään taqiahiaan perustavia ihmisiä mitenkään ottaa siis oli varaa tai ei. Heillähän on aikamoinen suunnitelma meitä valkoisia suomalaisiakin kohtaan, enpä voisi toivoa sellaista lapsilleni ja heidän lapsilleen. Olen jo Vaari mutta taistoon valmis kyllä,ainoa kierous on näissä juuri tuo että ottavat jopa lapsensa mukaan tähän taqiahiaan mitä harrastavat, sille ei voi mitään se on sairasta mutta sitä he käyttävät hyväkseen, USKONTONSA kautta ja se onkin kova haaste, hirveätä porukkaa ovat mutta jotain olisi kyllä tehtävä, ennen kuin tilanne karkaa käsistä!
- hassu
että otit kantaa kirjoitti:
koska olen jo vuosia tätä kehitystä seurannut ja siten olen siitä aivan saletisti varma että ei tänne meidän kotimaahan Suomeen, voi enään yhtäkään taqiahiaan perustavia ihmisiä mitenkään ottaa siis oli varaa tai ei. Heillähän on aikamoinen suunnitelma meitä valkoisia suomalaisiakin kohtaan, enpä voisi toivoa sellaista lapsilleni ja heidän lapsilleen. Olen jo Vaari mutta taistoon valmis kyllä,ainoa kierous on näissä juuri tuo että ottavat jopa lapsensa mukaan tähän taqiahiaan mitä harrastavat, sille ei voi mitään se on sairasta mutta sitä he käyttävät hyväkseen, USKONTONSA kautta ja se onkin kova haaste, hirveätä porukkaa ovat mutta jotain olisi kyllä tehtävä, ennen kuin tilanne karkaa käsistä!
Mutta jälkikasvu se todellakin saa kantaa nykyisten poliitikkojen virheet niskassaan.
Pahinta tässä lienee se, että nämä poliitikot antavat ymmärtää olevansa meidän puolella, ennen äänestystä.
Katkera totuus paljastuu ajan myötä, heidän ajaessa muiden etuja.
Toivon saavamme tämän virheen korjattua, ennenkuin on liian myöhäistä.
Aktiivisuutta se vaatii ja siitä emme voi ja saa luistaa. - siellä on takana
hassu kirjoitti:
Mutta jälkikasvu se todellakin saa kantaa nykyisten poliitikkojen virheet niskassaan.
Pahinta tässä lienee se, että nämä poliitikot antavat ymmärtää olevansa meidän puolella, ennen äänestystä.
Katkera totuus paljastuu ajan myötä, heidän ajaessa muiden etuja.
Toivon saavamme tämän virheen korjattua, ennenkuin on liian myöhäistä.
Aktiivisuutta se vaatii ja siitä emme voi ja saa luistaa.sellaista vähän lievää kiristystä vakavampaa kovempaa kiristystä, eihän nuo oikein muuten kenenkään selväjärkisen tai hiukkasen tärähtäneenkään nuppiin oikein uppoa. On siellä jotain hämärää taustaa oltava,Poliisijuttuhan tuo kyllä olisi, eihän tuo asia kenenkään nuppiin ihan apuina uppoa, kyllä sieltä jotäin hämärää taustalta löytyisi, mutta onko meillä Suomessa sellaisia ammattimiehiä jotka näitä voisi alkaa vähän seurailemaan? On toki Supo mutta ,,, ei sinne ihan noin vain mennä,toisaalta homma olisi aivan omiaan sinne heille, onhan tuo nyt niin iso juttu että oksat pois, ei kai suomalaisetkaan ihan mitä vaan niele, ainakaan purematta. Vielä kerran, outo juttu, ei ihmiset näitä heti käsitä eikä myöskään unohda......
- Kokoomuksen
Presidenttiehdokasta aikanaan äänestäneet, ovatkin nyt Perussuomalaisten kannattajia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760