siirryttän ja koittakaa ottaa loppuyö rauhallisesti)))hih mutta hyvää loppuyötä kaikille......
nyt sitten loppuyöhön
17
304
Vastaukset
- mustaksimaalattu
Kauniita unia sitten, älä ole murhellinen vaikkei elämässä menekkään kuin toivoo.
Toimiiko sulla kone normaalisti?Mulla jumittaa jatkuvalla syötöllä.Onkohan pakko kohta siirtää Nooan-Arkki toiseen paikkaan? :-)
sammakko17 kirjoitti:
vaikka menen tohon lähimpään karaokepaikkaan,mutta iisiti ötyä
Olehan ihmisiksi.Muista että olet sen arvoinen...:-)
nooanarkki kirjoitti:
Olehan ihmisiksi.Muista että olet sen arvoinen...:-)
huumorintaju kuin mulla ,menim sanattomaksi=((( minä olen aina ihmiseksiDDDD))))
sammakko17 kirjoitti:
huumorintaju kuin mulla ,menim sanattomaksi=((( minä olen aina ihmiseksiDDDD))))
ja loput tulee resiinalla perässä!
- Cynthia1
Myöhäisiltaa ja alkavaa yötä sullekkin...
Jokos nukkumaan meinaat mennä?
Täällä lapset nukkuu ja äiti pääs huuhailee... :DDnukkumaan???mä meinasin tossa lähibubissa piipahtaa mutta hiukset ihan märät,pakko oli päästä saunaan...mutta karaokee veivaamaan hihDD///
- Cynthia1
sammakko17 kirjoitti:
nukkumaan???mä meinasin tossa lähibubissa piipahtaa mutta hiukset ihan märät,pakko oli päästä saunaan...mutta karaokee veivaamaan hihDD///
Ku luin ton sun viestin ni tuli iha itsestään..."voi hitto"...HaHaaa...Ku määääääääki HALUUUUUUUN Karaokeen :)))))))
Mut toiste sitte... :(
Pidä oikein hauskaa ja hoilaa niin et naapuripitäjäkin kuulee :DDD Cynthia1 kirjoitti:
Ku luin ton sun viestin ni tuli iha itsestään..."voi hitto"...HaHaaa...Ku määääääääki HALUUUUUUUN Karaokeen :)))))))
Mut toiste sitte... :(
Pidä oikein hauskaa ja hoilaa niin et naapuripitäjäkin kuulee :DDDjoku kerta laulaaaan aikuista naista ,,hoilataan kilpaaa ja hauskaa(((((MUTTA moiiiiiiiDDD////
- Oltsu.L
Have a sexy night !!
I hope you have a beautiful Sunday :) - Ben_Sjatkel
loppuyöhön.. Iltahan on vielä nuori ja tähdetkin vasta alkavat syttyä. Ja valoisa on yö vielä vaikkei olekaan yhtään lunta!
Eikä sinua yhtään vielä nukuta, eihän?
bngt ja pöh...nythän yö vasta alkoi, ainakin kukkujilla:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078