HEI!
olen nyt syönyt 2kk cerazette ehkäisy tabletteja ja heti alusta asti limakalvot on kuivuneet ja ärsyyntyneet!!! ja lisäksi tuntuu koko ajan että olo on turvonnut =( Ajattelin vaan kysyä onko muilla samanlaisia oireita näistä pillereistä?
olen nyt syönyt 2kk cerazette ehkäisy tabletteja ja heti alusta asti limakalvot on kuivuneet ja ärsyyntyneet!!! ja lisäksi tuntuu koko ajan että olo on turvonnut =( Ajattelin vaan kysyä onko muilla samanlaisia oireita näistä pillereistä?
Vastaukset 3
Vanhimmat
kuin limakalvojen kuivuuttakin. Tiesin kyllä että niitä voi tulla. Söin 6 kk pillereitä ja asennutin sitten Mirenan. Johon olen todella tyytyväinen.
Ja olen ei-synnyttänyt.
Itse olen käyttänyt Meliane pillereitä nyt 4kk ja aina liuskan loppu vaiheessa limakalvot ärtyy. Muuten olen ollut hyvin tyytyväinen niihin, mut kannattais varmaan kysellä lääkäriltä jos käy tuskalliseks.
Jos käy kovin kivuliaaksi ni lääkärin puheille vaan. Ärtymykseen auttaa ceridal voide