HEI!
olen nyt syönyt 2kk cerazette ehkäisy tabletteja ja heti alusta asti limakalvot on kuivuneet ja ärsyyntyneet!!! ja lisäksi tuntuu koko ajan että olo on turvonnut =( Ajattelin vaan kysyä onko muilla samanlaisia oireita näistä pillereistä?
cerazette pillerit ja kuivuus!!
ärsyyntynyt!
3
772
Vastaukset
- niin turvotusta
kuin limakalvojen kuivuuttakin. Tiesin kyllä että niitä voi tulla. Söin 6 kk pillereitä ja asennutin sitten Mirenan. Johon olen todella tyytyväinen.
Ja olen ei-synnyttänyt. - autch
Itse olen käyttänyt Meliane pillereitä nyt 4kk ja aina liuskan loppu vaiheessa limakalvot ärtyy. Muuten olen ollut hyvin tyytyväinen niihin, mut kannattais varmaan kysellä lääkäriltä jos käy tuskalliseks.
- auttaa
Jos käy kovin kivuliaaksi ni lääkärin puheille vaan. Ärtymykseen auttaa ceridal voide
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867