Miksi meitä vakaumuksellisia nekrofiilejä sorsitaan?
Kun on avattu tämä homouden *pandoranlipas* niin meidänkin täytyy saada toteutta seksuaalistsia halujamme, kuten muutkin.
Kysynkin nyt Vihreiltä miksette aja meidän asiaamme yhtä pontevasti kuin lesbojen ja homojen?
Ensimmäiseksi kirkkojen kalmistot pitäisi saada vapaaseen käyttöömme ja juuri exituksen tehneiden nimet ja sukupuolen ilmoitus järjestömme jäsenille. Eläimetkin käy, me emme ole kranttuja, kuten jotkut sodomistit, että eläimen pitäisi olla välttämättä elossa.
Syrjinnälle loppu ja heti! Tarja ja SETA asialle heti - emme kestä tätä rasismia enää kauaa!
Nekrofiliakin laillistettava ja heti !
7
175
Vastaukset
- Paffo
Määritteet ovat liukuvia. Ehkä tulevaisuudessa edustat sitä ainoaa ja oikeaa. Pitäisikö tuhkaaminen kieltää? Aattele omalle kohdallesi.
- pfui
voit aivan hyvillä mielin palata kotimaahasi
ettei tarvitse valtion varoilla pehmentää lähtöäsi
kun noinkin uhoat. meillä on täällä aivan tarpeeksi
lappalaisia ym itikoita.- Puihin ihastunut
olen vähän yli 50v ja 3 lapsen isäkin, minä olin nuorempana kovasti naisten perään ja kaiketi jotenkin kohtuullisen komiakin, kun näet melko helpoin keinoin pääsin hyvinkin intiimeihin suhteisiin naisten kanssa lähes aina kun mieli teki ja sehän meni kylläkin niin että aina teki mieli tutustua naiseen, siis sellaiseen mikä nyt oli jotenkin kiinnostava. Nyt olenkin sitten huomannut että (kaikenmaailman Ämmät) alkavat olla yli 50 v siis nämä vanhat tutut ja vieraatkaan eivät juurikaan säväytä, no jotkut siinä 40v ehkä joskus vähän. Ei niistä sinänsä pulaa olisi, mutta jos on itse päättänyt että ewi luo mitään erityisiä kontakteja,epämääräisiin alkoholisti-naisiin vaan meneekin samoilemaan tuonne lähimetsiin ja ihastuukin vaikkapa johonkin puuhun, siis oikeasti vaikka haapapuuhun. Tämä on kyllä vaikea selvittää ulkopuoliselle koska ihmisen ja jonkin kasvin esim. 10 metrisen männyn tai jopa koivun rakkaussuhde saatta olla hyvinkin antoisa ja kiinteä kaikinpuolin, no ehkei sentään seksuaalisessa mielessä, mutta kyllähän isoa mäntyäkin voi halata kuten joskus on naista halaillut, niin että sitä olöisin kysellyt että miten tuosta morsiamestaan tulisi pitää kiinni vaikkapa -30 asteen pakkaspäivinä? Se nyt on hiukan laittanut ajattelemaan asioita, suuntaan jos toiseenkin ja naisetkin ovat taas alkaneet kiinnostaa, koska niiden kanssa voi jopa n....a ja se on kuitenkin vain ihmisten välistä hellyyttä, puun kanssa en sellaista harrastanut, ei edes tullut mieleen, mutta ikinä ei mänty myöskään osoittanut mieltään.
- auran?
Puihin ihastunut kirjoitti:
olen vähän yli 50v ja 3 lapsen isäkin, minä olin nuorempana kovasti naisten perään ja kaiketi jotenkin kohtuullisen komiakin, kun näet melko helpoin keinoin pääsin hyvinkin intiimeihin suhteisiin naisten kanssa lähes aina kun mieli teki ja sehän meni kylläkin niin että aina teki mieli tutustua naiseen, siis sellaiseen mikä nyt oli jotenkin kiinnostava. Nyt olenkin sitten huomannut että (kaikenmaailman Ämmät) alkavat olla yli 50 v siis nämä vanhat tutut ja vieraatkaan eivät juurikaan säväytä, no jotkut siinä 40v ehkä joskus vähän. Ei niistä sinänsä pulaa olisi, mutta jos on itse päättänyt että ewi luo mitään erityisiä kontakteja,epämääräisiin alkoholisti-naisiin vaan meneekin samoilemaan tuonne lähimetsiin ja ihastuukin vaikkapa johonkin puuhun, siis oikeasti vaikka haapapuuhun. Tämä on kyllä vaikea selvittää ulkopuoliselle koska ihmisen ja jonkin kasvin esim. 10 metrisen männyn tai jopa koivun rakkaussuhde saatta olla hyvinkin antoisa ja kiinteä kaikinpuolin, no ehkei sentään seksuaalisessa mielessä, mutta kyllähän isoa mäntyäkin voi halata kuten joskus on naista halaillut, niin että sitä olöisin kysellyt että miten tuosta morsiamestaan tulisi pitää kiinni vaikkapa -30 asteen pakkaspäivinä? Se nyt on hiukan laittanut ajattelemaan asioita, suuntaan jos toiseenkin ja naisetkin ovat taas alkaneet kiinnostaa, koska niiden kanssa voi jopa n....a ja se on kuitenkin vain ihmisten välistä hellyyttä, puun kanssa en sellaista harrastanut, ei edes tullut mieleen, mutta ikinä ei mänty myöskään osoittanut mieltään.
Männyllä on kaksi auraa. Minä en näe niitä, olen sokea paikallisbussin kuljettaja.
- hassu
Puihin ihastunut kirjoitti:
niin takuulla yllätyt, on siellä........
http://www.aijaa.com/img/b/00871/3802143.jpg
- pitäs laitaa lusimaan
Ennen se oli Linnareissu no tavallaan vieläkin mutta samaan paikkaan mihin Kekkonen kutsui arvovieraita.....
- Rimpiorava
Suomen kirkko ottaa teidät vastaan iloiten ja kulliaan vatkaten.
Suomen kirkko on ilmoittanut olevansa bedofiilien, transujen ja homoseksuaalien keskushautomo sekä tarinoinut piispojensa suulla jumalan olevan taipuva nykyihmisen seksuaalisiin intohimoihin.
Ryhdy siis papiksi ja vaadi saada nekrofiliaan taipuvaisuutesi yleisesti hyväksytyksi. Saat varmuudella siunauksen asiallesi.
T; Piispa Rimpiorava- Kusihalme
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2344002Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770