Missään ei osata korjata!Auto kulkee,kuin unelma,mutta sillä ei saa ajaa,kun ei mene katsastuksesta em.syystä läpi.Ostaisko joku vaikka peltoautoksi? Kahdet uudehkot renkaatkin on.
Vastaukset 4
- fiatjeps
irrota merkkivalon polttimo
- ja liittimet läpi
Missähän olet yrittänyt korjauttaa autoasi?
Akusta kaapelit irti niin muisti nollautuu hetken kuluttua. Ja samalla kun kaapelit on irti niin voikin läpikäydä niitä airbackiin liittyviä piuhoja, ei olisi ensimmäinen kerta kun joku liitos olisi hapettunut ja vaatisi ehkäpä tinausta.
Alfabbs foorumilla voisi löytyä tietoa enemmänkin, katso ja/tai kysy sieltä, samaa konsernia se Alfakin on joten ehkä ne Fiat-omistajaakin auttavat mäessä. - mikhali67
tuon ikäisissä bravoissa on airbagin ohjausyksikön hajoaminen...ellei niistä liittimistä ja johdoista löydy vikaa...
- erjpogp
Vaihda ehjä airbagin ohjausyksikkö paikalleen. Sitten vaihda samalla lämppärin kennon tai sen o-rengas tiivisteet.
Tuo kenno tai sen tiivisteet vuotaa ja se vuotaa suoraan airbagin ohjausyksikön päälle, joka hajoittaa ajanmyötä boksin.
Tuosta halpa boksi tilalle;
http://www.heikka.fi/kauppa/index.php?main_page=product_info&cPath=5&products_id=277
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1101511Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91827- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35711Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja144705Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat37591Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40581Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö207568Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32546- 61540