kattelin tossa,kuvastoja vaatteita pitäs tilata,löytyy kaikkea kaunista mitä tuolta kaupasta ei löydy ja parit keväverhot,...mutta aamukahvin parissa ja toivottelen rimssakkaa aamua......
aurinkoista aamua
10
438
Vastaukset
- mustaksimaalattu
Iloista päivää sinulle.Minullekkin on tullut noita viesteä nikin piiloon jättämisestä.En kyllä ymmärrä mitä se ketään hyödyttää.Muista pitää nimi merkkisi esillä.
Solidaarisuutta pyydettiin,mutta empä usko että kenenkään kannattaa nikkiään piilottaa ja miksi??miksi ei voisi rekattuna kirjoitaa
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
Solidaarisuutta pyydettiin,mutta empä usko että kenenkään kannattaa nikkiään piilottaa ja miksi??miksi ei voisi rekattuna kirjoitaa
Jos jätät nikkisi,tai sähkö postisi pitemmäksi aikaa käyttämättä.Ne ei ehkä toimikkaan sen jälkeen.
mustaksimaalattu kirjoitti:
Jos jätät nikkisi,tai sähkö postisi pitemmäksi aikaa käyttämättä.Ne ei ehkä toimikkaan sen jälkeen.
sitä mutta sähköpostilla,käyn kyllä en perusta nikittömänä olemiseen ja yksi nikki riittää)))
- impi-lempi
Ja heh, myöhässä olet ;O) Mä just tein postimyyntiostoksen eli samat kujeet oli mulla mielessä ;O)
mitäs sinä kivaa löysit??minä katoin ja löysin kivat verhot ja parit gollitstakit ja puserot
- impi-lempi
sammakko17 kirjoitti:
mitäs sinä kivaa löysit??minä katoin ja löysin kivat verhot ja parit gollitstakit ja puserot
kengät, korkkarit, pari colitsitakkia , pojalle paidan ja jotain pientä. Hitsi, en edes huomannut kattoa verhoja :(
impi-lempi kirjoitti:
kengät, korkkarit, pari colitsitakkia , pojalle paidan ja jotain pientä. Hitsi, en edes huomannut kattoa verhoja :(
löytyy vaatetta sieltä,kuvastosta aika paljon ja kauniitakin)))
- Suomi_mies_202cm_128kg
Kiitos toivotuksesta, nyt paistaa aurinko pilven läpi, toivottavasti siellä Ikurissakin Tonille:)
http://www.youtube.com/watch?v=xhzgm0Us9ZE&feature=channel_page
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8314312Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713083- 524657
- 244367
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224296Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364100Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573989No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433828- 613569
- 423225