Tarvisin apua.
Mulla on menkat ollu vähän epäsäännölliset ja nyt ne oli n. viikon myöhässä. Perjantaina sit alkoi kesken työpäivän menkat ja illalla ku pääsin kotiin nappasin ekan Yasminelle-pillerin. Seuraavana päivänä vuotoa ei tullut ollenkaan :o Eikä oo sen jälkeen näkyny. Pitääkö tässä epäillä raskautta ja ns. valemenkkoja vai voiko pillerit oikeasti vaikuttaa tollai että loppuis kuukautiset ku seinään ekan pillerin oton jälkeen? :o
Onko syytä mennä huomenna ostamaan raskaustestiä?
Pillerit, kuukautiset, raskaus?
3
317
Vastaukset
- takia, että
saat mielenrauhan :) Ei se asia pohtimalla parane.
Kyse voi olla valekuukautisista (jos olet ollut yhdynnässä ja ehkäisy on ollut jollain tapaa puutteellinen), mutta olen kuullut, että pillereiden käytön yhteydessä voi käydä noinkin, että vuoto vain loppuu.
Apteekkiin mars! :) - normia....
Ihan normaalia.
Eli kun pillerit aloittaa ekaa kertaa, on aika yleistä, että menkat loppuu niin kuin seinään. En usko että olet raskaana, mutta jos haluat testin tehdä, niin tee pois. - _19vee_
Mulla loppui aikanaan "ihan seinään" menkat kun aloitin pillerit. Sitä edeltänyt kiertokin oli jtn 40 päivää normaalin 28 sijaan. En kuitenkaan ollut raskaana vaikka myöskin sitä pelkäsin... Tee testi jos näet tarpeelliseksi, tai sitten syöt sen ekan laatan ihan rauhassa loppuun ja jos taukoviikolla ei vuotoa tule, testaa silloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770