Espoossa on jt-seurakunnat olleet "käymistilassa" jo useita vuosia. "Selkäänpuukottajia" on ollut paljon. Kun kysyy vanhimmilta syitä, muuttavat he keskusteluaiheen nopeasti tai vaikenevat ja loukkantuvat kysymyksistä..
Mistä on oikein kyse Espoon Läntisessä ja Eteläisessä saeurakunnissa? Eronneita ja erotettua väitetään olevan paljon. Mikä on totuus ?
Mistä on kyse
13
1426
Vastaukset
- asioita seurannut ei-JT
Monet espoon ongelmista johtuvat seurakuntien vanhinten vallanhalusta ja mielivaltaisesta toiminnasta. Heistä on tullut ylimielisiä pomoja, joita ei seurakunnan asiat kiinnosta, ellei oma valta ole kyseessä.
Erityisesti vallankäytössä on kunnostautunut eteläisen esivalvoja, joka luulee olevansa melkein jumala. Häneltä on aivan turha kysyä asioista, hän on täynnä pyhää vihaa.- RaM
Espoon eteläisessä seurakunnassa toimiva vanhimmisto on vallan sokaisema - vallan jota he voivat turhamaisuutensa ja heikon itsetuntonsa pönkittämiseksi käyttää vain raukkoihin seurakuntalaisiinsa.
Tuo vanhimmisto on todellisuudessa kovin osaamaton ja kyvytön hoitamaan TODELLISIA käytännön asioita, kuten he nyt ovat tulossa huomaamaan.
KOLME VANHINTA, jotka muodostavat Espoo eteläisen seurakunnan oikeuskomitean eli:
1. Dylan Hughes
2. Markku Lumme
3. Raimo Lahtinen
NÄMÄ VANHIMMAT erehtyivät juuri ottamaan puhelimitse minuun yhteyttä tarkoituksenaan erottaa minut Jehovan todistajista.
NÄMÄ VANHIMMAT eivät ole ymmärtäneet sitä, ettei minulla ole mitään tekemistä Espoon eteläisen seurakunnan kanssa, josta ilmeisesti ajattelivat erottavansa minut.
NÄMÄ VANHIMMAT syyllistyivät lainvastaiseen toimintaan tämän yhteydenoton aikana.
NÄMÄ VANHIMMAT ovat nyt synnyttäneet tilanteen, jossa ovat itse vetäneet mukaan koko Jehovan todistajien maailmanlaajuisen järjestön rikolliseen toimintaansa.
AIKAPOMMI on nyt viritetty räjähtämään Jehovan todistajien syliin! - RaM
RaM kirjoitti:
Espoon eteläisessä seurakunnassa toimiva vanhimmisto on vallan sokaisema - vallan jota he voivat turhamaisuutensa ja heikon itsetuntonsa pönkittämiseksi käyttää vain raukkoihin seurakuntalaisiinsa.
Tuo vanhimmisto on todellisuudessa kovin osaamaton ja kyvytön hoitamaan TODELLISIA käytännön asioita, kuten he nyt ovat tulossa huomaamaan.
KOLME VANHINTA, jotka muodostavat Espoo eteläisen seurakunnan oikeuskomitean eli:
1. Dylan Hughes
2. Markku Lumme
3. Raimo Lahtinen
NÄMÄ VANHIMMAT erehtyivät juuri ottamaan puhelimitse minuun yhteyttä tarkoituksenaan erottaa minut Jehovan todistajista.
NÄMÄ VANHIMMAT eivät ole ymmärtäneet sitä, ettei minulla ole mitään tekemistä Espoon eteläisen seurakunnan kanssa, josta ilmeisesti ajattelivat erottavansa minut.
NÄMÄ VANHIMMAT syyllistyivät lainvastaiseen toimintaan tämän yhteydenoton aikana.
NÄMÄ VANHIMMAT ovat nyt synnyttäneet tilanteen, jossa ovat itse vetäneet mukaan koko Jehovan todistajien maailmanlaajuisen järjestön rikolliseen toimintaansa.
AIKAPOMMI on nyt viritetty räjähtämään Jehovan todistajien syliin! - neitoni
RaM kirjoitti:
1. Dylan Hughes
2. Markku Lumme
3. Raimo Lahtinen
AIKAPOMMI on nyt viritetty räjähtämään Jehovan todistajien syliin!pitäiskö tulla kädestä pitämään kii ku niin pahoja miehiä on Espoos :)
Vai maailmanlaajunen rikollisjoukko,mee ny kuule johonkin lataamoon sinä - Nej-tosi
neitoni kirjoitti:
pitäiskö tulla kädestä pitämään kii ku niin pahoja miehiä on Espoos :)
Vai maailmanlaajunen rikollisjoukko,mee ny kuule johonkin lataamoon sinäMitä oikein horiset maailmanlaajuisesta rikollisjoukosta? Sehän on oma keksintösi, ei RaM sellaisesta kirjoittanut! Opettele ymmärtämään lukemaasi.
- neitoni
Nej-tosi kirjoitti:
Mitä oikein horiset maailmanlaajuisesta rikollisjoukosta? Sehän on oma keksintösi, ei RaM sellaisesta kirjoittanut! Opettele ymmärtämään lukemaasi.
Sielä mittään pommia oo ladattu Espooseen
- menoerkki..
neitoni kirjoitti:
Sielä mittään pommia oo ladattu Espooseen
Mennäänkö naimisiin?
Mie tarvitsisin naisen joka on samalla tasolla tai mielellään vähän matalammalla kuin itse olen.
Sussa ois selvästikin potentiaalia. - neitoni
menoerkki.. kirjoitti:
Mennäänkö naimisiin?
Mie tarvitsisin naisen joka on samalla tasolla tai mielellään vähän matalammalla kuin itse olen.
Sussa ois selvästikin potentiaalia.aina nätä hyppyheikkiä pittää huuattaa,ne luulee mua ääliöks ja se mua naurattaa,aahh...jeee
- tupu hupu lupu
RaM kirjoitti:
1. Dylan Hughes
2. Markku Lumme
3. Raimo Lahtinen
AIKAPOMMI on nyt viritetty räjähtämään Jehovan todistajien syliin!KOLME VANHINTA, jotka muodostavat Espoo eteläisen seurakunnan oikeuskomitean eli:
- fresh
continent;
- raise
study;
- ksaizul
wcZq5f bbllrxzvvbfj, [url=http://wcsbczizpqiv.com/]wcsbczizpqiv[/url], [link=http://vubylfvrasvo.com/]vubylfvrasvo[/link], http://oxywmoysphho.com/
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455170Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241653Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151559Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501456- 141225
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4113081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol221020Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60837