Mistä on kyse

ei asianosainen

Espoossa on jt-seurakunnat olleet "käymistilassa" jo useita vuosia. "Selkäänpuukottajia" on ollut paljon. Kun kysyy vanhimmilta syitä, muuttavat he keskusteluaiheen nopeasti tai vaikenevat ja loukkantuvat kysymyksistä..
Mistä on oikein kyse Espoon Läntisessä ja Eteläisessä saeurakunnissa? Eronneita ja erotettua väitetään olevan paljon. Mikä on totuus ?

13

1426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asioita seurannut ei-JT

Monet espoon ongelmista johtuvat seurakuntien vanhinten vallanhalusta ja mielivaltaisesta toiminnasta. Heistä on tullut ylimielisiä pomoja, joita ei seurakunnan asiat kiinnosta, ellei oma valta ole kyseessä.

Erityisesti vallankäytössä on kunnostautunut eteläisen esivalvoja, joka luulee olevansa melkein jumala. Häneltä on aivan turha kysyä asioista, hän on täynnä pyhää vihaa.

• RaM

Espoon eteläisessä seurakunnassa toimiva vanhimmisto on vallan sokaisema - vallan jota he voivat turhamaisuutensa ja heikon itsetuntonsa pönkittämiseksi käyttää vain raukkoihin seurakuntalaisiinsa.
        Tuo vanhimmisto on todellisuudessa kovin osaamaton ja kyvytön hoitamaan TODELLISIA käytännön asioita, kuten he nyt ovat tulossa huomaamaan.

KOLME VANHINTA, jotka muodostavat Espoo eteläisen seurakunnan oikeuskomitean eli:
        1. Dylan Hughes
        2. Markku Lumme
        3. Raimo Lahtinen
        NÄMÄ VANHIMMAT erehtyivät juuri ottamaan puhelimitse minuun yhteyttä tarkoituksenaan erottaa minut Jehovan todistajista.
        NÄMÄ VANHIMMAT eivät ole ymmärtäneet sitä, ettei minulla ole mitään tekemistä Espoon eteläisen seurakunnan kanssa, josta ilmeisesti ajattelivat erottavansa minut.
        NÄMÄ VANHIMMAT syyllistyivät lainvastaiseen toimintaan tämän yhteydenoton aikana.
        NÄMÄ VANHIMMAT ovat nyt synnyttäneet tilanteen, jossa ovat itse vetäneet mukaan koko Jehovan todistajien maailmanlaajuisen järjestön rikolliseen toimintaansa.

AIKAPOMMI on nyt viritetty räjähtämään Jehovan todistajien syliin!

• RaM
        RaM kirjoitti:

Espoon eteläisessä seurakunnassa toimiva vanhimmisto on vallan sokaisema - vallan jota he voivat turhamaisuutensa ja heikon itsetuntonsa pönkittämiseksi käyttää vain raukkoihin seurakuntalaisiinsa.
        Tuo vanhimmisto on todellisuudessa kovin osaamaton ja kyvytön hoitamaan TODELLISIA käytännön asioita, kuten he nyt ovat tulossa huomaamaan.

KOLME VANHINTA, jotka muodostavat Espoo eteläisen seurakunnan oikeuskomitean eli:
        1. Dylan Hughes
        2. Markku Lumme
        3. Raimo Lahtinen
        NÄMÄ VANHIMMAT erehtyivät juuri ottamaan puhelimitse minuun yhteyttä tarkoituksenaan erottaa minut Jehovan todistajista.
        NÄMÄ VANHIMMAT eivät ole ymmärtäneet sitä, ettei minulla ole mitään tekemistä Espoon eteläisen seurakunnan kanssa, josta ilmeisesti ajattelivat erottavansa minut.
        NÄMÄ VANHIMMAT syyllistyivät lainvastaiseen toimintaan tämän yhteydenoton aikana.
        NÄMÄ VANHIMMAT ovat nyt synnyttäneet tilanteen, jossa ovat itse vetäneet mukaan koko Jehovan todistajien maailmanlaajuisen järjestön rikolliseen toimintaansa.

http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=1&t=1811

• neitoni
        RaM kirjoitti:

1. Dylan Hughes
        2. Markku Lumme
        3. Raimo Lahtinen

pitäiskö tulla kädestä pitämään kii ku niin pahoja miehiä on Espoos :)
        Vai maailmanlaajunen rikollisjoukko,mee ny kuule johonkin lataamoon sinä

• Nej-tosi
        neitoni kirjoitti:

pitäiskö tulla kädestä pitämään kii ku niin pahoja miehiä on Espoos :)
        Vai maailmanlaajunen rikollisjoukko,mee ny kuule johonkin lataamoon sinä

Mitä oikein horiset maailmanlaajuisesta rikollisjoukosta? Sehän on oma keksintösi, ei RaM sellaisesta kirjoittanut! Opettele ymmärtämään lukemaasi.

• neitoni
        Nej-tosi kirjoitti:

Mitä oikein horiset maailmanlaajuisesta rikollisjoukosta? Sehän on oma keksintösi, ei RaM sellaisesta kirjoittanut! Opettele ymmärtämään lukemaasi.

Sielä mittään pommia oo ladattu Espooseen

• menoerkki..
        neitoni kirjoitti:

Sielä mittään pommia oo ladattu Espooseen

Mennäänkö naimisiin?
        Mie tarvitsisin naisen joka on samalla tasolla tai mielellään vähän matalammalla kuin itse olen.
        Sussa ois selvästikin potentiaalia.

• neitoni
        menoerkki.. kirjoitti:

Mennäänkö naimisiin?
        Mie tarvitsisin naisen joka on samalla tasolla tai mielellään vähän matalammalla kuin itse olen.
        Sussa ois selvästikin potentiaalia.

aina nätä hyppyheikkiä pittää huuattaa,ne luulee mua ääliöks ja se mua naurattaa,aahh...jeee

• tupu hupu lupu
        RaM kirjoitti:

1. Dylan Hughes
        2. Markku Lumme
        3. Raimo Lahtinen

• fresh

continent;

• raise

study;

• ksaizul

wcZq5f bbllrxzvvbfj, [url=http://wcsbczizpqiv.com/]wcsbczizpqiv[/url], [link=http://vubylfvrasvo.com/]vubylfvrasvo[/link], http://oxywmoysphho.com/

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5170
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1653
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1559
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1456
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1225
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1130
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1020
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      837
    Aihe