Fast foorumilla Hulkki: "meikäläisellä alkaa olla tuon ikuisen roinasyytösten ja -vihjailujen kuuntelemisen suhteen huumorintaju aika loppu. 10 vuotta olen tuota paskaa joutunut kuuntelemaan, niin netissä kuin livenäkin. Viimeksi eilen joukko jotain räkänokkia naureskeli että onkos meikäläisellä kuurit päällä kun hikoilen niin paljon, tai että milläs he voivat kasvaa yhtä isoksi kuin minä kun heillä ei ole lääkitys aivan samaa tasoa. Ja tiesivät kyllä kuka olen."
LOPETTAKAA ENNEN KUIN ALOITATTEKAAN S*ATANAN KYNÄNISKAT!
Kuka on v:ttuillu HULKILLE salilla??
12
687
Vastaukset
- kysynyt että
Olisit kysynyt kohteliaasti että mitä oikein tarkoittavat ja vaatinut perusteluja. Toinen vaihtoehto on tietysti pelotella paskat housuun.
Laji kuin laji niin tuntuu että aina on joukossa niitä jotka keskittyvät enemmän kaikenlaiseen kyräilyyn kuin itse treeniin. Tsemppiä!- pituus on yleisurheilua
" 188cm/120kg "
Pituus on haitta, paino on etu.
t. 180kg/ 135kg - Tosimassamies
pituus on yleisurheilua kirjoitti:
" 188cm/120kg "
t. 180kg/ 135kgKyllä ylipaino on ylivoimaa.
T: 160cm/165kg - vittuilematta
Tosimassamies kirjoitti:
Kyllä ylipaino on ylivoimaa.
T: 160cm/165kgmonta faktaa:
1. kevyt mies omaa kynäniskan sivuprofiilin
2. otetaanpa tony halme 140-160kg ja sen eteen
joku 230cm pitkä hujoppi joka painaa 110kg.
halme ei kaadu koska on painavempi ja tää toinen kun saa turpaansa niin heilahtaa heti taaemmas koska on kevyempi.
kaikki nopeudet yms. paska on yhtä suurta mutuilua.
pärjääkö 50 kiloinen 20v eunukkipoika 110 kiloiselle läskimahalle? no ei taatusti. - sasasasasa,,,,
pituus on yleisurheilua kirjoitti:
" 188cm/120kg "
t. 180kg/ 135kg180 / 135 on kyllä läski heppu!
- 180/135kg
sasasasasa,,,, kirjoitti:
180 / 135 on kyllä läski heppu!
sun onkin vaikeaa lähteä arvioimaan paljonko mussa on läskiä ja paljonko lihasta :D ( läsääkin löytyy, mutta en olekaan menossa kisoihin )
Mitäs siihen sanot rimpula? - massamiehiä..
180/135kg kirjoitti:
sun onkin vaikeaa lähteä arvioimaan paljonko mussa on läskiä ja paljonko lihasta :D ( läsääkin löytyy, mutta en olekaan menossa kisoihin )
Mitäs siihen sanot rimpula?vituta yhtään toi teiän neitikynäniskojen läskittely.
mua vitutti ihan saatanasti aikoinaan olla kevyempi. nyt ei vituta enää yhtään. Nyt tulee naisia ja rauta nousee ja on kokoa!
ja voi tuuppia nurin kaltaisesi siimat missä vaan! - Treenaaja män
180/135kg kirjoitti:
Mitäs siihen sanot rimpula?105kg suurinpiirtein saman pituisena. Tuplaleukaa pukkasi ja vartalo oli päärynämäinen,vyötärö selvästi yli riskirajan. Ruokavalioni ei kuitenkaan koostunut sipseistä ja karkeista vaan ihan ruuasta vaikka en varsinaisessti tarkkaan syönyt. Ja kyllä treenasin ahkerasti tuolloin.
Se oli viime vuonna. Nyt olen enemmänkin 85kg ja lihakset ja voimat ovat säilyneet aika hyvin. Joissakin pikkuliikkeissä voimat on ehkä kuihtuneet (käden koukistajat) mutta kyykky ainakin esimerkiksi vain kehittyy.
Joku Ronnie Coleman jolla on kaikki maailman lääkkeet ja groteski GH-pötsi ja on maailman paras bodari voi näyttää keskimittaisena sopusuhtaiselta 130 kiloisena mutta veikkaisin että 99% muista ovat valaita. - sukus
Treenaaja män kirjoitti:
105kg suurinpiirtein saman pituisena. Tuplaleukaa pukkasi ja vartalo oli päärynämäinen,vyötärö selvästi yli riskirajan. Ruokavalioni ei kuitenkaan koostunut sipseistä ja karkeista vaan ihan ruuasta vaikka en varsinaisessti tarkkaan syönyt. Ja kyllä treenasin ahkerasti tuolloin.
Se oli viime vuonna. Nyt olen enemmänkin 85kg ja lihakset ja voimat ovat säilyneet aika hyvin. Joissakin pikkuliikkeissä voimat on ehkä kuihtuneet (käden koukistajat) mutta kyykky ainakin esimerkiksi vain kehittyy.
Joku Ronnie Coleman jolla on kaikki maailman lääkkeet ja groteski GH-pötsi ja on maailman paras bodari voi näyttää keskimittaisena sopusuhtaiselta 130 kiloisena mutta veikkaisin että 99% muista ovat valaita.maksamaan ylimääräisistä kantajista vaan.
on se kiva nyt kuitenkin olla hautausmaan läskein kaveri ,sitä olette kaikki yli 90 kiloset,turha väittää että lihasta löytyy .paskan marjat ,pistähän vaan vyötärönympärysmitta kehiin,HYLJE.. - mitä sillä tiedolla teet?
sukus kirjoitti:
maksamaan ylimääräisistä kantajista vaan.
on se kiva nyt kuitenkin olla hautausmaan läskein kaveri ,sitä olette kaikki yli 90 kiloset,turha väittää että lihasta löytyy .paskan marjat ,pistähän vaan vyötärönympärysmitta kehiin,HYLJE.." ai ei voi läskiä ja nestettä jännittää " ?
vedän maasta 270kg, eikä se jää siihen. mietipä uudelleen onko siis lihasta? :>D
- k******ää
Onkohan nousseet lääkkeet päähän?
- nyt saaa
vittuilla miten mieli tahtoo. poikahan on 26vuotias ressukka pienine lihaksineen.
koko "hulkki" nimitys ei edes mielestäni sovi noin nuorelle poikaselle.
suomi on muuten juro maa. täällä luullaan että testot putoilee joillakin onnettomilla jo 40 vuotiaana. hehheh.
onneksi minä en ajattele samalla aaltopituudella kuten te jurot pellet psykologisine seksivaivoinenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778