Haluan kiittä somaleja siitä, että olette antaneet minulle elämänsisältöä. Minulla on ollut paljon virikkeitä elämässäni aina mm. perhe, harrastukset ja työ. Mutta te olette antaneet minulle uuden intohimon puolustaa suomalaista oikeudenmukaisuutta, yhteiskuntajärjestystä, turvallisuutta jne. Arvostan suomalaisia.
Kirjoitin mm. kansanedustajille email viestein ja jotkut ovat vastanneetkin siihen kuinka sosiaaliturvamme kustannukset ja kuntien ahdinko kasvaa teidän takianne pakolaiset kunnissa. Samaan aikaan kuntien palveluja uhataan ajaa alas! Se ei ole oikein.
On aivan totta, että 10 vuoden kotouttamisen jälkeen on täysin mahdoton tehtävä lukutaidottomille ihmisille sopeutua yhteiskuntamme työelämän vaatimuksiin. Ihmisiltä vielä jotka tulevat täysin toisesta kulttuurista tänne Suomeen on vaikea omaksua tapojamme toimia.
Yhden pakolaisen kustannukset ovat 57.000 euroa vuodessa. Sen maksavat tavalliset suomalaiset veronmaksajat. Jos samalla summalla tuettaisiin lähialueelle sijoitettaviin pakolaisleireihin sijoitettavia pakolaisia, niin tuolla 57.000 euron summalla tuettaisiin 100 hekilöä yhden hekilön sijasta naapurimaissa olevissa pakolaisleireissä! (Lukekaa tämän päivän Helsingin Sanomista yleisönosastolta). Samalla pystyisimme tukemaan esim. Afrikkalaisten työllisyyttä ja alueen politiikkaa paikallisella tasolla.
Minulle on tullut tosiaankin sisältöä elämään myös siitä, että kerron joka ikisessä paikassa RKP:n, Kokoomuksen, SDP:n, Keskustan, Vihreiden, Vasemmistoliiton... masinoimasta mielettömästä maahanmuutto- ja pakolaispolitiikasta Suomessa jolla murretaa hyvinvointiyhteiskuntamme perusteita.
TAISTELKAA JA TOIMIKAA SUOMEN PUOLESTA!
Vielä maatamme ei ole tuhottu. Yritetään pelastaa se mikä on vielä jäljellä.
KIITOS Pakolaiset!
1
140
Vastaukset
- nähtyä
Kyllä osa pakolaisista menee töihin ja tienaavat palkkansa siinä missä suomalaisetkin. Joillekin kelpaa tylsempikin työ kunhan saa mielekästä tekemistä. En tosin tunne yhtään somalia, mutta jonkun afrikasta tulleen kylläkin. Keskenään hyvin erilaisia ihmisiä kuten mekin.
En silti halua, että Suomi pitää rajansa auki ja tänne voi tulla ilman viisumia tai työlupaa. Joku kiintiöpakolainen vuodessa riittäisi ihan varmasti, mutta Suomella onkin tässä suhteessa surkeat ja vastuuttomat päättäjät. Kaikki menisi hyvin jos maahan päästettyjen pakolaisten määrä pidettäisiin pienenä. Se olisi myös pakolaisten etu.
Nyt vaan odotellaan, kuka on ensimmäinen poliitikko joka uskaltaa ehdottaa, että tänne ei oteta virallisen ohjelman ulkopuolelta yhtään laitonta tulijaa ja turvapaikasta tullissa höpöttävää. Paperit tai heti takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770