Tuovatko ylistys-seminaarit herätyksen ?
Olen lukenut, että ylistyksellä vedetään taivaan voimat maanpäälle, niin että ylistäjät ovat se väylä, jonka kautta voitelu kanavoidaan seurakuntaan. En ole lukenut tuota raamatusta, enkä osaa perustella tuota opetusta raamatun avulla, mutta se on kuitenkin helluntailaisen ylistyksenopettajan kautta lähes koko helluntaiherätykseen levinnyttä opetusta.
Ylistys-seminaarit tuovat
11
306
Vastaukset
- herätyksen ?
"Ylistys-seminaarit tuovat Tuovatko "
Selvään kysymykseen !
t: herätyksen ?- vastata
Ehkä he eivät tahdo vastata aloittajan kysymykseen, vaikka sinäkin huutamalla vaadit vastausta. Onko sinulla mitään omaa mielipidettä tuosta asiasta, uskotko että ylistys on avain herätykseen ?
- poika.tuntureilta
vastata kirjoitti:
Ehkä he eivät tahdo vastata aloittajan kysymykseen, vaikka sinäkin huutamalla vaadit vastausta. Onko sinulla mitään omaa mielipidettä tuosta asiasta, uskotko että ylistys on avain herätykseen ?
ei tuo mitään herätystä.
Tekee ihmisistä hurmahenkisiä jeesuspellejä, jotka karkoittavat täyspäiset ihmiset kauas pois. - halleja ju lujaa
poika.tuntureilta kirjoitti:
ei tuo mitään herätystä.
Tekee ihmisistä hurmahenkisiä jeesuspellejä, jotka karkoittavat täyspäiset ihmiset kauas pois.mitä tuo sinun paatoksesi tekee?
- Sam.Andreevitsh
Varmasti riippuu, mitä tällä tarkoitetaan. Tosin on ensin sanottava, että mitään "herätystä" ei varmastikaan tule ilman, että saarnataan Jumalan evankeliumia. Kuinka kukaan voisi uskoa, ellei kukaan julista?
Ja jos joku ajattelee, että vaikkapa tietyllä määrällä ylistystä tai tietyllä määrällä rukousta PAKOTETAAN "herätys" (eli siis liikehdintä, jossa suuri määrä ihmisiä tulee uskoon) tulemaan, niin... ajatellaanko silloin, että kyse on vain mekaanisesta suorituksesta.
Vaan kun me JOKAINEN lähestymme Jumalaa yksin kotonamme ja yhdessä muiden kanssa seurakuntana... Huudamme Jumalan puoleen! Herra; annan itseni sinulle... käytä sinä minua valtakuntasi leviämisen hyväksi tässä maailmassa! Ja jos todella olen läheisessä suhteessa Jumalan kanssa ja Jumala saa tehdä työtään minussa ja minun kauttani... Niin aivan varmasti silloin jotain tapahtuu! ... Miten tämä sitten liittyy ylistämiseen? Jos todella olen läheisessä suhteessa, niin aivan varmasti haluan todella ylistää Jumalaani!
Jos ylistyksellä tarkoitetaan jotain musiikkityyliä tai tietynlaisia lauluja, niin tuskinpa ne itsessään mitään "herätystä" tuovat. Mutta jos ylistäminen todella heijastaa meidän SUHDETTAMME Herraamme, niin siinä on vain jotain todella vetovoimaista! Ja ehdottomasti sellaista tarvitaan.
Tuoko rukous "herätyksen"? Tuoko evankeliumin julistaminen "herätyksen"? Tuoko ylistäminen "herätyksen"? Tehdään ennemmin niin, että kysytään Jumalalta, mitä KAIKKEA hän haluaisi tehdä meidän kauttamme JA meissä, jotta Jumalan valtakunta leviäisi!
...
Tämä maailma on koko ajan muuttumassa monimutkaisemmaksi ja monimutkaisemmaksi. Tarvitsemme TODELLA Pyhän Hengen viisautta, jotta voimme osua maaliin! Jumala voi antaa meille ajatuksia ja keinoja, joita mieleemme ei välttämättä edes järkeilemällä tulisi. Ja koska Jumala tuntee kaikki yksityiskohdat, nämä Jumalan antamat keinot tuottavat AIVAN VARMASTI paremman tuloksen kuin meidän keksimämme keinot! Seminaria jotka tuovat Herätyxen? hiiiii mikä vitsi päästit !! Kymmenen pistettä ja vanha polkupyörä o ylensä palkinto tollaiseen...
- sunnyriver
No, sen Jumala on ainakin joskus
sanonut, että kun jotakin asiaa ei pitkälläkään
rukouksella tahdo saada läpi,
niin ylistys ja palvonta,
keskittyminen siihen,
mitä Jumala ja Jeesus ovat,
saattaa viedä taistelun voittoon.
Ei siinä ainakaan mitään menetä,
jos ylistää ja palvoo
silloin kun ei enää mitään muta keinoa ole.
Ja voi sitä ylistää ja palvoa Jeesusta
ihan vain rakkaudesta häneen,
sen enempää oppikiistoja ajattelematta.
Rakkaussuhdehan usko on! - DoctorT
Miten sellainen vemkutus ja edestakasveivaus voisi tuda herätyksen,ÄLYTÖN AJATUS! Varsinkin, kun tuo typerä ylistykseksi sanottu läkätys ON VIENYT TILAN JA ARVON SANANJULISTUKSELTA, SILTÄ, JOHON PYHÄ HENKI ON MENNEINÄ AIKOINA VOITELUNSA ANTANUT!
Ylistys on harhaoppien väline ja niin monet ovat siihen langenneet!- Sam Andreevitsh
Entä sinä: oletko sinä koskaan ylistänyt Jumalaa?
- DoctorT
Sam Andreevitsh kirjoitti:
Entä sinä: oletko sinä koskaan ylistänyt Jumalaa?
Tämä, mitä ylistykseksi sanotaan. on KAUKANA TODELLISESTA JUMALAN YLISTÄMISESTÄ, TODELLA KAUKANA!
Venkutus on fiilistelyyn lämmittämistä, ei yhtään muuta!
JA HARHAOPPIEN TUOMAA!! - Sam Andreevitsh
DoctorT kirjoitti:
Tämä, mitä ylistykseksi sanotaan. on KAUKANA TODELLISESTA JUMALAN YLISTÄMISESTÄ, TODELLA KAUKANA!
Venkutus on fiilistelyyn lämmittämistä, ei yhtään muuta!
JA HARHAOPPIEN TUOMAA!!Mutta: ylistätkö itse Jumalaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424