Tunnustuskirjat tukevat Marian asemaa.
Hän on kirkon esirukoilija. (Neitsyen asema tunnustetusti irroittaa hänet maailmasta.)
Hän on jumalan äiti.
Hän on ikuinen neitsyt. (Itse ajattelen tuon viimeisen tarkoittavan hänen asemaa kristuksessa: "viaton kuin neitsyt")
Marialuterilainen kuuluu kirkon piiriin siinä missä muutkin uskovat. Meillä on kirkon tunnustuskirjojen tuki asialle. Ja minä uskon kirkon totisesti edustavan jumalan tahtoa.
Liity mukaan. =)
Marialuterilaiset
12
335
Vastaukset
- ihmispalvontaa
Eroa kirkosta, jos et ole jo eronnut!
Jumalan Sanan auktoriteetin ja profetaalisuuden: ruvetaan etsimään korvasyyhyyn Pahojen henkien oppeja ja nämä tällaiset harhaopit on tuhoisia!
Kumpi on tärkeämpi kristitylle: Jumalan Sana Raamattu vai jotkin tunnustuskirjat? Mitä Jeesus sanoo Mariasta, tuleeko häntä rukoilla? Etsi tämä raamatustasi!- Marianpalvontaa en hyväksy
Oon ollu tänään kristittyjen foorumilla, jossa ei hyväksytä luterilaisuutta millin vertaa. Oon saanu hyvää mieltä.
http://p1.foorumi.info/ristinvalossa - palvoo?
En minä ainakaan. Jeesus olkoon herra. Se riittää minulle.
Mutta kysyn kuitenkin. Onko sinun mielestäsi kirkko väärässä tunnustaessaan Marian aseman? Eikö kaikki ole Jumalan tahdon mukaista? palvoo? kirjoitti:
En minä ainakaan. Jeesus olkoon herra. Se riittää minulle.
Mutta kysyn kuitenkin. Onko sinun mielestäsi kirkko väärässä tunnustaessaan Marian aseman? Eikö kaikki ole Jumalan tahdon mukaista?Jumalan tahdon mukaista. Maria sai armon synnyttää meille Jeesus, Vapahtaja. Mutta siinä kaikki! Jeesus kantoi syntimme... Sen rangaistuksen, mikä ilman muuta olis kuulunu minullekin. Kiitän Jumalaa tästä armosta!
"Viettelysten täytyy tulla, mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!" Matt. 18:7
"Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan." 1. Joh. 2:28
- näreet=)
Lutherin mukaan Marialla on tärkeä paikka kirkon elämässä. Lutherin sanoin: ”Jos haluaa oikein kunnioittaa Mariaa, ei tule asettaa häntä eteensä ja katsoa yksin häneen, vaan hänet tulee asettaa Jumalan eteen ja paljon Jumalan alapuolelle ja riisua hänet kaikista hyveistä ja katsoa vain kuten hän itse katsoo. Silloin on ihmeteltävä Jumalan ylitsevuotavaa armoa, hänen, joka niin runsaasti ja armollisesti katsoo tuollaiseen vähäiseen, mitättömään ihmiseen, ottaa hänet suojaansa ja siunaa häntä. Tämän NÄYN tulee saattaa sinut rakastamaan ja ylistämään Jumalaa hänen armostaan ja tulee innoittaa sinua panemaan kaikki hyvä sellaisen Jumalan tiliin, joka katsoo niin armollisesti vähäisiin, halveksittuihin, mitättömiin ihmisiin eikä väheksy heitä. Näin tulee sinun sydämesi vahvistua uskossa, toivossa ja rakkaudessa Jumalaan.”
- lutteria
tottakai lutteriin uskomalla pelastuu !!!
- niin se on totta
lutteria kirjoitti:
tottakai lutteriin uskomalla pelastuu !!!
Marialla on tärkeä asema kirkossa, mutta ei uskovien seurakunnassa. Kirkkoihin mariankuvat, krusifiksit, alttaritaulut ja muut palvontaesineet kuuluvat oleellisena osana.
Seurakunnan ainoa armoalttari on "usko Jeesuksen vereen". Room. 3:23-25.
Katso lisää
http://www.Jeesus-on-Herra.com - Niin mitä?
niin se on totta kirjoitti:
Marialla on tärkeä asema kirkossa, mutta ei uskovien seurakunnassa. Kirkkoihin mariankuvat, krusifiksit, alttaritaulut ja muut palvontaesineet kuuluvat oleellisena osana.
Seurakunnan ainoa armoalttari on "usko Jeesuksen vereen". Room. 3:23-25.
Katso lisää
http://www.Jeesus-on-Herra.comHän oli armosta pelastunut syntinen kuten me kaikki uskoon tulleet, jotka turvaamme Jeesuksen vereen.
Marian tehtävä Jeesuksen synnyttäjänä oli ainutlaatuinen, mutta ei hänestä sen tähden tullut "ikuista neitsyttä".. Hän synnytti Jeesuksen jälkeen Joosefille useita poikia ja tyttäriä. Markus 6:3. Jeesuksella oli siis maallisen elämän aikana useita lihan mukaan syntyneitä veljiä ja sisaria.
Palvelustehtävnsä alettua Hän opetti, että "jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni, sisareni ja äitini". Matt. 12:47-50. Lue ja opi.
Lue sitten, mikä on taivaallisen Isän tahto. Markus 16:15-16. ja Apt. 2:38,41. 1 Timot. 2:4. - armosta?
Niin mitä? kirjoitti:
Hän oli armosta pelastunut syntinen kuten me kaikki uskoon tulleet, jotka turvaamme Jeesuksen vereen.
Marian tehtävä Jeesuksen synnyttäjänä oli ainutlaatuinen, mutta ei hänestä sen tähden tullut "ikuista neitsyttä".. Hän synnytti Jeesuksen jälkeen Joosefille useita poikia ja tyttäriä. Markus 6:3. Jeesuksella oli siis maallisen elämän aikana useita lihan mukaan syntyneitä veljiä ja sisaria.
Palvelustehtävnsä alettua Hän opetti, että "jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni, sisareni ja äitini". Matt. 12:47-50. Lue ja opi.
Lue sitten, mikä on taivaallisen Isän tahto. Markus 16:15-16. ja Apt. 2:38,41. 1 Timot. 2:4.Minä olen ymmärtänyt, että jeesus itse uskoi lainnoudattamiseen.
- mathetes
Näyttää vahvasti siltä, että et lainkaan tunne Raamatun ilmoitusta tuosta kertomastasi asiasta!
Maria ei ollut enään "neitsyt" Jeesuksen syntymän jälkeen, vaan hän synnytti useita "veljiä" Jeesukselle aivan normaaliin tapaan! Maria sai siis useita lapsia, sillä Raamattu mainitsee Jeesuksella olleen veljiä ja sisaria. Mutta nimeltä näistä mainitaan vain Jaakob, Joosef, Simon ja Juudas!
Katolinen "neitsytmyytti" on suurta harhaoppia! Ryhdyppäs siis nyt ihan oikeasti itse lukemaan uuttatesmenttia, niin tulet pian huomaamaan että sinua on "huijattu" tuolla neitsytopilla! Usko Raamatun sanaa, älä ihmisoppisia sepitelmiä!
Ihmiset jotka eivät itse riittävästi tutki Raamatun sanaa, vaan antavat muiden itseään ohjailla, niin käy juuri näin, että mennään mukaan "kaikenlaisiin opintuuliin", jotka vievät pahimmillaan sinisilmäisesti harhaan uskovia ihmissieluja ikuiseen kadotukseen!
Nuo "neitsytlahkot" ovat ihmisoppisia harhalahkoja!
Ne eivät siis ole puhtaasti Raamatullisia yhteisöjä!
Tee itsellesi hyvä palvelus ja ryhdy lukemaan uudentestamentin sanomaa ja "USKO" mitä siinä sanomaan! Äläkä enään sokeasti ota vastaan kaikkea mitä muut ihmiset sinulle syöttävät ohi Raamatun oman ilmoituksen!- ystäväni
et siis lukenut yhtään tekstiäni. En usko missään kohti, että Maria olisi enää neitsyt Jeesusksen syntymän jälkeen. En usko niin. Jeesuksen äitihän sai vielä lapsiakin myöhemmin. Mutta hän on neitsyt joka tapauksessa, arvoltaan neitsyt. sanoohan sanakin, että kaikki sukupolvet ylistävät sinut autuaaksi. Niin kuin Jeesus on kristus on Jeesuksen äiti neitsyt. Ei luulisi olevan vaikea ymmärtää.=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475415Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612206Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181800Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1441758- 171535
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5133881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se212949