eräällä tutullani on ihan aito dianabol tabletti. huhujen mukaan hän tietää ettei edes thaimaan apteekista saa täysin aitoa rojua.
tuttu pyysi mua asettamaan tän napin keskelle pöytää. sitten hän ojensi vasaran mulle ja pyysi lyömään sen hajalle. kopautin piruuttani ja naureskelin että sinne meni.
Mitä vittua? nappi olikin ehjä!
olin varma että lyönyt sivuun. kopautin uudestaan. Ei mennyt rikki taaskaan!
aloin ihmetellä.
" sulla on joku kusetusnappi? "
" ei ole, se on aito dianabol "
Löin kovaa kuten naulaankin lyödään. Se ei hajonnut.
nappi oli pinkki ja siinä oli käärmeen kuva, toisella puolella jakouurre.
"otapas suihin" sanoi tuttu.
Minä otin suihin.
Huomasin että nappi alkoi sulaa suussani ja maku oli imelämpi kuin 20 vuotiaan teinin vittu.
( vanhemman vittu maistuukin makealle )
kovaa dianabolia
5
1326
Vastaukset
- ahnold
mistä saa dianabolia suomessa
- suhteilla saa
narkeilta.....yksi pääsi just istumaan.
- Reenaan nuolemiselle
Ainut syy miksi reenaan on, että pääsen vielä yli 40, jopa yli 50 vuotiaana (ehkä jopa yli 60 vuotiaana) nuolemaan täysi-ikäisen, mutta alle 20 vuotiaan naisen tuoreelta tuoksuvaa posliinia kokematonta pimpuliinia. Se on vanhemmalle miehelle niin unelmaista kun ei tarvitseikäistään nuolla vaan ihanaa tuoretta ja viatonta. Siinä on koko asetelmassajo irstauden makua ja se on ihanaa.
- -Janne.
Kiva että sulla riittää pelkkä teinipimpero.
Kumma että joudut treenaamaan saadaksesi p*llua pikkutytöiltä. Normaali
mies saa p*llua ilman treeniäkin ja ei se ole iästä kiinni.
Ilmeisesti sinä olet vaan niin onneton tapaus :) - hippelihoppeli
oletko varma ettei se ollut banadolia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948