Miksi hän oli Luterilainen ?
Rikostarinoita historiasta: Unisaarnaaja – Fanaattisen unisaarnaajan tarina
http://www.yle.fi/player/player.jsp?actionpage=3&id=368454&locale=
Unisaarnaaja
5
215
Vastaukset
Puhuttiin paljon mariasta.
" Kun Kokkolasta karataan niin Helsingisssä tavataan" Oli yksi laulu hänestä.
Ja eräässä kokouksesa hän sanoi, niinkuin tämä kynttilä sammuu, sammuu myös yksi elämä täällä.= luoti ei kuitenkaan osunut.
Muistaako joku vielä seurasaaren tiellä siinä mutkassa sen punaisen kaksikerroksisen puutalon joka oven päällä oli isoin valkoisin puukirjaimin Maria Åkgerlomb.
Hän oli todella värikäs persoona siinä missä edellisellä vuosisadalla. IRENE eli Silkki saara hän oli myös kokkolasta lähtöisin.
Hänestäkin ne naiset kertoivat.- Pakanainen
80-luvulla ja myytiin kovalla rahalla asuntomarkkinoilla. Kaunis rakennushan siitä lopulta tuli, kävin siellä kurkkimassa, kun se oli saneerauksen alaisena.
Tuosta Mariasta on aikaisemminkin ollut juttua täällä. - leahim
Pakanainen kirjoitti:
80-luvulla ja myytiin kovalla rahalla asuntomarkkinoilla. Kaunis rakennushan siitä lopulta tuli, kävin siellä kurkkimassa, kun se oli saneerauksen alaisena.
Tuosta Mariasta on aikaisemminkin ollut juttua täällä.Olipa kertomus..huh.
Siis tuo Maria.
Paljon samanlaisia piirteitä
löytyy useistakin
uskonlahkoista vielä nykyäänkin.
Manipulointia.
Ja "kultismin"ulkopuolisia ei
hyväksytä.
Eikä heidän mielipiteitään.
Valitettavasti.
- ennusti
muummoassa 4.5.2008 klo 20.32
Hitlerin valtaannousun ym, mutta, mutta lue itse mitä muuta tämä profeetta teki.
Hurrrja nainen oli tämä Åkerblom! KTS ? 31.10.2007 klo 20.18
Hurmoksellisia kokouksia, harhaoppisuussyytöksiä, myymälävarkauksia, tappeluja, ampumavälikohtauksia, vääriä todistuksia, murhayrityksiä, lennokkaita pakoretkiä...
Eihän nää nykyajan julkkikset oo mitään tähän verrattuna ;o)
http://lib.kokkola.fi/wiirilinna/mika nainen.htm
Tutkikaapa Helena Konttisen opetusta, niin näätte ettei se raamatullista ollut.
"Silloin minulla juotettiin Jumalan vihan tulta. Jo ensimäisellä kerralla oli suulla-selittämätön tuska ja minulta turposi joka kohta, niin että menin ihan muodottomaksi. Siinä piti aina ensin tehdä se työ, mistä oli rangaistus; minä olin pyörittäväni separaattoria, peseväni astioita, kiilottavani kenkiäni, leipovani y.m., ja sitten täytettiin Jumalan vihan tulella, jota piti juoda, annettiin maistaa sitä täydellistä liekkiä, mitä tulee kadotuksessa. Suunikin oli ihan auki ja hiukset nousivat pystyyn, ollen nekin täytetyt Jumalan vihan tulella, niin että se oli kamalata ja kauheata kaikille nähdä."
Lainaus kirjasta:K. Sarlin, Eräs meidän aikamme profeetta, Sivu 330
"Tästä annettiin rangaistukseksi seuraavaa: Kun ensin juotettiin Jumalan vihan kalkilla, niin olin tullut niin hirmuisen näköiseksi, että vahtivat jott'en pääsisi sängystä pois. Aina kun seisaalleni nousin, he painoivat minut polvilleni, mutta sittenkin minä aivan koholla hypin ja tanssin sitä tanssilajia, mitä kansakoululla oli käytetty. Se ei ollut tavallista talonpoikaista tanssia, vaan semmoista mitä eräs läsnäolija oli nähnyt ja kuullut Viipurin tanssikoulussa. Minä löin kädelläni tahtia ihan säännön mukaan ja sitä nuottia rallatin, mutta siinä oli itku ja voivotus mukana. Tämä tapahtui juuri sillä tavalla, kuin niiden vielä pitää kadotuksessa tanssia helvetin voivotuksen kanssa. Olin siinä vielä sanonut: Näin kestää ja on vahvuutta helvetin katkeruudessa ja tulen hirmuisuudessa; ne eivät väsy. Se mikä täällä on synnin himossa tehty, muuttuu siellä helvetin liekiksi ja Jumalan vihan hirmuisuudeksi, ja siitä voimasta siellä ihmiset samassa muodossa tanssivat ja hyppivät kadotuksessa.
Kolme miestä ei jaksanut hallita minua, kun koettivat pitää minua tilalla pitkälläni."
Lainaus kirjasta: K. Sarlin, Eräs meidän aikamme profeetta, Sivu 331- leahim
Siinäkin sitä "hirmuisuutta".
Tuossa linkissä osui
silmäni tuohon kaatamiseen.
Ihan samanlaista kuin hellareilla
nämä kaatujat ja kaatajat.
Selviä kultismin piirteitä.
Miksi uskomisen
pitää olla näin vaikeaa?
Miksi ihminen tekee
siitä vaikean?
Tämä ei vain
minun pieneen päähäni mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525592Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361742- 191713
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5145881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935