tissit

kamalaa..

Moi.

Mulla on pienet tissit, joka ei minua haittaa, mutta nännit, ne on pulma. Kun ne on kovina, niin ne on ihan normaalin näköset. Mutta kun ne on ihan normaalisti, niin ne on aika isot pehmeät pallot. Aika kamalat oikeastaan. Tuntuu että ois jääny joku teinitissien kehitysvaihe päälle.. :/ Äidillä taas näyttäs aina olevan nännit koholla, mutta miksi ei minulla? Onko kellään samaa ongelmaa? Miten saisin aina nännini kovaksi? En kestä näitä mollukoita...

15

4443

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelma.

Hei,

Luulin että olen varmaan ainut tämän ongelman kanssa. Kuin omaa tekstiä olisin lukenut. Johtuukohan hormoneista? Onko sinulla todettu mitään erityistä? Monirakkulaisuutta?

Olen ajatellut jos silikonit auttais jotenkin? Kun jos tissit on isommat, nännit ei oo niin rumat. Vain onkohan kyse erittäin lievästä tubulaarisuudesta?

• kuin tuolla naisella
      • Tötterötissi

En ole aloittaja, mutta itselläni on juuri tuollaiset. Tahtoisin ottaa silarit, mutta mieheni ei suostu.

• "kohtalotoveri"
        Tötterötissi kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta itselläni on juuri tuollaiset. Tahtoisin ottaa silarit, mutta mieheni ei suostu.

Tuo on ns. M4-tilanne (rinnan kehitys luokitellaan M1=lapsen rinta-> M5 eli kypsä rinta), eli nuppumainen rinta. Kuuluu nuoruuteen ja ikä sekä mahdolliset raskaudet ja imetykset sen "korjaavat" kyllä. Sitaateissa koska monet pitävät sitä kivana asiana. Itsellänikin oli nuorena tuollaiset enkä yhtään kärsinyt. Eipä enää nouse nänninpiha ollenkaan rinnasta, vaan paljon nätimpi mun mielestä oli silloin kun nousi. Ei yleensä yli 30-v:lla esiinny.

• Tötterötissi
        "kohtalotoveri" kirjoitti:

Tuo on ns. M4-tilanne (rinnan kehitys luokitellaan M1=lapsen rinta-> M5 eli kypsä rinta), eli nuppumainen rinta. Kuuluu nuoruuteen ja ikä sekä mahdolliset raskaudet ja imetykset sen "korjaavat" kyllä. Sitaateissa koska monet pitävät sitä kivana asiana. Itsellänikin oli nuorena tuollaiset enkä yhtään kärsinyt. Eipä enää nouse nänninpiha ollenkaan rinnasta, vaan paljon nätimpi mun mielestä oli silloin kun nousi. Ei yleensä yli 30-v:lla esiinny.

Heh, mä olen jo 44v. ja kaksi lasta synnyttänyt. Yhä vaan on tuollaiset.

• juttu...
        Tötterötissi kirjoitti:

Heh, mä olen jo 44v. ja kaksi lasta synnyttänyt. Yhä vaan on tuollaiset.

Ikää yli 30v. ja mikään ei ole muuttunu iän myötä - paitsi nyt vähän, kun laitoin pienet silikonit, niin on jotenkin enemmän balanssissa...Ois ne voinu korjata, mutta en halunnut - korjausraja näkyisi kuitenkin ikuisesti, kun nännipihan luonnollinen raja häviäisi.

Iän kanssa "virheen" kanssa oppii elämään, nuorempana ehkä häiritsi enemmän...

• Tötterötissi
        juttu... kirjoitti:

Ikää yli 30v. ja mikään ei ole muuttunu iän myötä - paitsi nyt vähän, kun laitoin pienet silikonit, niin on jotenkin enemmän balanssissa...Ois ne voinu korjata, mutta en halunnut - korjausraja näkyisi kuitenkin ikuisesti, kun nännipihan luonnollinen raja häviäisi.

Iän kanssa "virheen" kanssa oppii elämään, nuorempana ehkä häiritsi enemmän...

Mä kanssa ottaisin ihan pienet silarit, mutta miehen mielestä siihen ei ole aihetta. Tykkää kuulemma tisseistäni jokatapauksessa.

• probleema22
        Tötterötissi kirjoitti:

Täällä sama ongelma! Tissit on kaiken lisäksi pienet ja näyttää vähän piikeiltä. Mies ei anna ottaa silikoneja. Ja onhan ne kalliitkin eikä tiedä mitä niistä liukenee elimistöön. E-pillereitä syödessä rinnat vähän pyöristyy. Mutta nyt kun olen lopettanut niin ongelma mielestäni pahentunut.

• ------------

eikö tuollaisia nännejä voi jotenkin säännöllisesti stimuloimalla (esim. rintapumppu) saada lopullisesti esiin/kohoamaan?

• Tötterötissi

Siis ongelma näissä rinnoissa, joista tässä keskustellaan on se, että nännipihan alue on hyvin pullea ja kyllä nännit tulee näissä tapauksissa esiin kiihottuneena, kylmässä ym. Ei näissä tapauksissa auta mikään pumppu, sellainen voi auttaa jos on sisään vetäytynyt nänni.

• en jotenkin tajua...
        Tötterötissi kirjoitti:

Siis ongelma näissä rinnoissa, joista tässä keskustellaan on se, että nännipihan alue on hyvin pullea ja kyllä nännit tulee näissä tapauksissa esiin kiihottuneena, kylmässä ym. Ei näissä tapauksissa auta mikään pumppu, sellainen voi auttaa jos on sisään vetäytynyt nänni.

...kun mun mielesä noi kuvat rinnat on ihan kivat. Paljon paremmat kuin omat lurppani.

• sääd
        en jotenkin tajua... kirjoitti:

...kun mun mielesä noi kuvat rinnat on ihan kivat. Paljon paremmat kuin omat lurppani.

tuon kuvan nännit ovat vielä hyvin kauniit verrattuna omiini. minulla on b- pienet rinnat ja nännit ovat melkein luumun kokoiset. Kuulemma jollain korjausleikkausella nännit saisi pienennettyä mutta siinä voi mennä imetyskyky ja jäädä pysyvä arpi. Pienet silikonit vois auttaa mutta sitten en kestä niitä ennakkoluuloja joita ihmisillä on silikonit ottaneita kohtaan.

• kertoa!
        sääd kirjoitti:

tuon kuvan nännit ovat vielä hyvin kauniit verrattuna omiini. minulla on b- pienet rinnat ja nännit ovat melkein luumun kokoiset. Kuulemma jollain korjausleikkausella nännit saisi pienennettyä mutta siinä voi mennä imetyskyky ja jäädä pysyvä arpi. Pienet silikonit vois auttaa mutta sitten en kestä niitä ennakkoluuloja joita ihmisillä on silikonit ottaneita kohtaan.

Jos laitetaan pienet implantit, niitä ei kukaan huomaa. Ei niitä isoja implantteja väkisin laiteta. Arvet saadaan hyvin piiloon ja muutenkin ne yleensä vaalenevat nopeasti. Ellet kerro kenellekään että sinulla on implantit, niin miksi kokisit ennakkoluulojakaan.

• Tötterötissi

Mä ainakin koen ne jotenkin "nolon" näköisiksi. Aina olen niitä hävennyt tosi paljon, en kehtaa mennä mihinkään paikkaan missä pitää riisua itsensä alasti esim. uimahalliin ym. Mulla kun on kaiken lisäksi vielä sama kuppikoko kuin tuolla yllä olevassa linkissä sillä tytöllä.
        Tuntuu, että asia on niin ettei me naiset olla kai koskaan tyytyväisiä kehoomme.

• minä vaan.

Mielummin lurpat ottaisin kuin omat piikkini

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe