mikä soppa tai ruoka maistuu

porkkanakeitto,pinaattikeitto,kasvissosekeitto??tai jkin muu mikä??minun herkkuni on kasvisosekeitto.Ateriasta taas lindströmmin pihvit lohkoperunalla vai kunnon kalaruoka muussilla tai nakit muussilla??vai jokin muu??lasten annoksilla on hauskat nimet nauravat nakit tai kurre-oravan pyörykät mitä sinulle tulee mieleen??

52

1065

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cynthia1

se on se mun herkku....keitoista..Ja on muute kevyttäki... :)))Jaa no...niinkai se kasvissosekin..
      Ja sitte perinteinen jauhelihakastike,spagettii...perunoita..keitettyy miniporkkanoita rinnalle...Slurps...
      Voih...nälkä iski....--->jääkaapille...Hih

• ja entäs kaalikääryleet nam...puolukkahillolla slurps.heh vai nälkä..mites lapses voi??

• Cynthia1
        sammakko17 kirjoitti:

ja entäs kaalikääryleet nam...puolukkahillolla slurps.heh vai nälkä..mites lapses voi??

Kaalikääryleet....Namiiii.. :)))

Niin...poikaha oli viikonloppuna...ja nyt sitte tytön vuoro olla kipee :( Tää on tätä flunssaa ku on liikkeellä...Millo ny ei olis jotain liikkeel..hmm....
        Tosa käytiin jo lekurissa...Torstaina vasta tyttö kouluun ja mä töihin...

Nooh...kerkee täälläkin sitte kirjoitella ja ainaski joitakin kiusoitella :)))))

• Cynthia1 kirjoitti:

Kaalikääryleet....Namiiii.. :)))

Niin...poikaha oli viikonloppuna...ja nyt sitte tytön vuoro olla kipee :( Tää on tätä flunssaa ku on liikkeellä...Millo ny ei olis jotain liikkeel..hmm....
        Tosa käytiin jo lekurissa...Torstaina vasta tyttö kouluun ja mä töihin...

Nooh...kerkee täälläkin sitte kirjoitella ja ainaski joitakin kiusoitella :)))))

nakkeja pottumuussilla?miun pitää kummilikkaa houkutella sillen syömään.Ahaa flunssa-aalto liikkellä,mulla on vain tää allerginen nuha.siis vasta torstaina duuniin.siinähän tuli ylimääräinen loma itelles hih ///minnuu voit kans kiusataDDD///

• soppatykki.

matikkasoppa. Hyvä nimi ja maukas ruoka.

• matikkasoppa ja tuore ruisleipä nam...

• ex-er1

just että mikä se asia oli jonka olen unohtanut, siis syömisen;) Ite tehdyt jauhelihapihvit ja muusi on ihan OK, no ei ole nälkä joten jätän väliin=)

• mitä mitä??eiköhän luulis jo nälkä olevan mutta,koita jaksaa//pottumuussi on itetehtynä hyväää

• ex-er1
        sammakko17 kirjoitti:

mitä mitä??eiköhän luulis jo nälkä olevan mutta,koita jaksaa//pottumuussi on itetehtynä hyväää

minä;) Muut mun syömisestä huolta kantaa enkä minä, pitäs muka lihoo 10 kiloo=) En suostu!

• ex-er1 kirjoitti:

minä;) Muut mun syömisestä huolta kantaa enkä minä, pitäs muka lihoo 10 kiloo=) En suostu!

ai siun pitäs lihhoo((elkös ne rankuta noissa ohjelmissa taas noita laihdutus -vinkkejä,tule koko ajan?sehän on hyvä jos pittää lihhoo,eikä tartte aatella dieettejä

• ex-er1
        sammakko17 kirjoitti:

ai siun pitäs lihhoo((elkös ne rankuta noissa ohjelmissa taas noita laihdutus -vinkkejä,tule koko ajan?sehän on hyvä jos pittää lihhoo,eikä tartte aatella dieettejä

kaiken maailman poppakonsti diettiä tyrkytetään pilvin pimein, onneks ei tarvi sellasia;) Mä oon kuulemma varjoton keskonen nykyään=)

• ex-er1 kirjoitti:

kaiken maailman poppakonsti diettiä tyrkytetään pilvin pimein, onneks ei tarvi sellasia;) Mä oon kuulemma varjoton keskonen nykyään=)

tartte laskee tai miettiä laittaa suuhun,tuo ruuansulatus on hyvä,hih mikä siis varjoton keskonen???

• ex-er1
        sammakko17 kirjoitti:

tartte laskee tai miettiä laittaa suuhun,tuo ruuansulatus on hyvä,hih mikä siis varjoton keskonen???

kuulemma liian laiha ja pieni muutenkin=)

• mikhaildenisov

syö,eilenki vain palan pizzaa!

• vain pizzaa(()jaahas toisilla on nälkä ja toisilla ei

• ex-er1

oot kuin mä mut tiedän että sun pitäis oikeesti syödä muru=)

• mikhaildenisov
        sammakko17 kirjoitti:

vain pizzaa(()jaahas toisilla on nälkä ja toisilla ei

ruokahalut kadinnu kokonaan ja melkein kaikki muukki halut(

• mikhaildenisov
        ex-er1 kirjoitti:

oot kuin mä mut tiedän että sun pitäis oikeesti syödä muru=)

tunne joskus mutta sitte pala vain naamaan ja taas on täys!

• ex-er1
        mikhaildenisov kirjoitti:

tunne joskus mutta sitte pala vain naamaan ja taas on täys!

sun pitäs tietystä syystä nauttii välipalaa tietyin ajoin;)

• mikhaildenisov kirjoitti:

ruokahalut kadinnu kokonaan ja melkein kaikki muukki halut(

siis hävinnyt halukkin DD)))

• mikhaildenisov
        ex-er1 kirjoitti:

sun pitäs tietystä syystä nauttii välipalaa tietyin ajoin;)

pitää aina pala ottaa,muuten sais olla!(

• ex-er1

pitää aina pala ottaa,muuten sais olla!(

mistäs eukkos pitäis sit kiinni kun kuihdut olemattomiin=)

• mikhaildenisov
        ex-er1 kirjoitti:

mistäs eukkos pitäis sit kiinni kun kuihdut olemattomiin=)

enkä välitä,oon elämääni kyllästyny!

• ex-er1

enkä välitä,oon elämääni kyllästyny!

muru tollasia puhu!!!;( Kaikilla on omat huonot päivänsä mut kyl se siitä iloks viel muutuu;)

• mikhaildenisov
        ex-er1 kirjoitti:

muru tollasia puhu!!!;( Kaikilla on omat huonot päivänsä mut kyl se siitä iloks viel muutuu;)

aika jolloin tekee mieli "lähteä"?

• ex-er1

aika jolloin tekee mieli "lähteä"?

vaikee sanoo miks niin on, mut kevät saa heräämään talvenhorroksesta;)

• kun eka pullataikinan teki tai leipätaikinan tai ruuan??minä muistan makaroonilaatikon teon,laitoin uuniin ,unohdin kananmunamaidon joten uunista haisi kärventynyt haju,,,

• impi-lempi

Mä tykkään pinaattikeitosta munalla , nam :)
      Ja sitten broilerista kaikilla mahdollisilla tavoilla valmistettuina, lohkoperunoista, ranskalaisista ...Ja ihan ehdoton tän hetken lempiruokani on kirjolohi fileinä uunissa paistettuna :)

• kiva kuulla pitkästä aikaa kivaaa ...jaaahas ja munat mielessä hihDDD(((

• impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

kiva kuulla pitkästä aikaa kivaaa ...jaaahas ja munat mielessä hihDDD(((

* kuiskuttaa * mulla on aina munat mielessä ;O))
        Älä kerro kelleen ;O)

• impi-lempi kirjoitti:

Älä kerro kelleen ;O)

että toi on salaisuus hih mutta ihanaa kuulla susta((( mutta sanos sä mikä on sun ruokamokas???muistakko wai onkos sekin salaisuus???

• Avenging.Angel
        impi-lempi kirjoitti:

Älä kerro kelleen ;O)

sellaista

• impi-lempi
        Avenging.Angel kirjoitti:

sellaista

Sen piti olla salaisuus :O/

• Avenging.Angel kirjoitti:

sellaista

Tyttöjen jutut tuli väliin,mutta mikäs soppa sun mieleen???

• impi-lempi
        sammakko17 kirjoitti:

että toi on salaisuus hih mutta ihanaa kuulla susta((( mutta sanos sä mikä on sun ruokamokas???muistakko wai onkos sekin salaisuus???

niitä on niin paljon, niin paljon ;O))

• Avenging.Angel
        impi-lempi kirjoitti:

Sen piti olla salaisuus :O/

tarkka kuulo

• Avenging.Angel
        sammakko17 kirjoitti:

Tyttöjen jutut tuli väliin,mutta mikäs soppa sun mieleen???

kesäkeitto.

• impi-lempi

tarkka kuulo

supattelin sammakolle, mielestäni ;O))

• sammakko17

kesäkeitto.

Tuli tauko välillä mut taasen--kesäkeitto hyvee nam ja tuoreet vihannekset

• impi-lempi kirjoitti:

niitä on niin paljon, niin paljon ;O))

vaan sulta ees kertoo se yks

• mieleen...

Ronin kova täyslihamakkara 2 uuniperunaa kermaisella soossilla.
      Vaimoväki kuulemma tykkää :s

• ..sopat sitten vielä juusto/,minestrone/tomaatti ja sipulikeitot..lihakkaimmista kalakeitto,borssi,lihakeitto.. kaikki pihvit ja kaikki maailman ruoka muttei tuhatvuotiset munat..pääskysenpesät, toukat, hyönteiset eikä koirat.. lepakot ja jyrsijät..
      ruokaannosten nimistä hassuin on ehkä se tuhatvuotinen muna..

meikä on melekein kaikkiruokainen ja sen nökee vatsastakin..

• sopat ja soossit käy??heh et matoja tai etanoita syö??yäk en kyl maistas

• kalaturk

Hernekeittoo niinku 50weee, että pierettääässs
      :(((((((

• ahaa karkki vai kepponen heh juuh hernesoppaa

• Liemiruuista on kaalisoppa ehkä maukkain. Syksyllä kun saa silakat verkoista, perunat omasta maasta ja kanttarellejä metsästä, niin perunamuusi ja silakkapihvit kermaisessa kanttarellikastikkeessa on mun ruokani.

• kiva kuulla sustakin(((kaalisoppaa nannaa))jaah sieniruuat mutta mitäs mokia on sattunut ruuanlaitossa??

• ahaa sulla on tollaset sopat mielessä(((hih

• sammakko17 kirjoitti:

ahaa sulla on tollaset sopat mielessä(((hih

sanoi kettu pihlajanmarjoista;))

• kevyt menu:Ohiammuttua sorsaa jäniksenjälkipetillä,mausteeksi ripottelen juustonreikiä...:-)

• heh huuhaata todellakin...todella kevyttä

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      287
      5427
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5016
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4116
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3830
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3448
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      87
      3107
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      69
      2962
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      38
      2120
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2068
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      44
      2061
    Aihe