Kannattaa lukea tutukimus,mikä on tehty,kuinka tälläkin palstalla nimeä mainitsematt oikein pitkällä nimimerkillä iskee tavalliseen kirjoittajaa.
Sekä mitä ollaan seurattu,käy myös nämä netti kiusaajat muillakin palstoilla,jopa galleriassakin.
Mistää todellisesta asiasta eivät nämä kommarien palstalla kirjoittavat netti kiusaajat,jopa julkisesti nimellä herjaavat ei rekisteröityjen nimiin iskemällä harppunansa asiallisten kirjoittajien mollamiseksi,onneksi tätäkin palstaa seurataan,varsinkin Nimerkillä rekisteröityjen nimerkillä toistuvat solvaukset,tietämättä asiallisen kirjoittajan asiosita ,muuta kuin saada aikaan sekaannusta,sekä kun varmaan omat asiat ovat politiikassa menneet porvarismin kannatukseen,eikä ole edes siellä pärjätty,niin ei ainakaan kommunistien palstalla pärjää.
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/03/nettikiusaajat_iskevat_usein_nimerkin_suojausta_616728.html
NASHI=meikäläiset
Nettikiusaajat Iskevät Kommareihin !
5
349
Vastaukset
mielenkiintoista. Nyt ovat tämän listan porvarit saaneet kuitenkin sen verran selkäänsä, että saattavat rauhoittua hetkeksi ja kerätä voimiaan. Ehkä uuteen tulemiseen tai sitten menevät pensaaseen, kuin ammuttavat city puput.
Olen muuten ollut juuri jutun metropoliassa....?täälläkin surkeinta kieltä käyttävät alatyylisissä huomautuksissaan. meillä sentään on sanottavaa mutta komut eivät osaa kuin tauotta hokea samaa mantraa.
- NASHI
Porvareiden kiusaus on ollut tälläkin palstalla,olen sen huomannut useita kertoja,ennekuin laitoin politiikan tavoin nimerkkini pystyyn.
Koska NASHI, ELI MEIKÄLÄISET on otettu Venäjältä pronnsisoturi patsaan vastutajien nuorisoliikeen nimestä.
Kyllähän se niin on,että jos Suomessa ei söhlittäisi niin paljon Porvari hallituksessa,niin porvareiden ns kätyrikijoittajat ovat iskeneet mm tämän eläkiän noston,kukas muukaan sitä kannatti,kuin Kokoomuksen valtiovarainministeri ja muut,joiden nimiä ei ole tiedossa,samaa paskaa ovat tälläkin palstalla solvanneet Teitä toveri Rainesto,on nimitelty vaikka miksi. Mutta porvarismi purkaa pahaa oloansa muillakin palstoilla,kuitenkin se kaikkein pahaolonsa tungettu kommunisteille,eihän me ole keksitty eläkiän nostoa,eikä muutakaan vahingollista politiikkaa,mitä juuri Suomessa tekevät Kepu ja Kokoomus!
Onneksi,edes jollain lailla punahuulinen Jutta Urpilainen antoi kyytiä porvaripojille,oli minulla naurussa pitelemistä.
Jospa mekin siirtäsimme jonkunn pronssipatsaan esittämään kurjistettua työäissankaria Eduskuntatalon rappusten viereen ja kun pois yrittäisivät viedä,niin Internetit kiinni,huudon jysäytys,nyt on tullut vallankumous,mitähän tämänkin palstan keisari pappamanninen ja muut ilakoijat unohtamatta T urpoa,joka on ollut viime aikoina pahinta solvausluokan luokasotaa tällä palstalla,onkohan heillä lukutaito jäänyt,politiikan vellit ja puurot ovat sekaisin,vai mikä mättää,liekö politiikan hoitoapu puuttuu porvareilta=?
Nashi= meikäläiset - näköjään
NASHI kirjoitti:
Porvareiden kiusaus on ollut tälläkin palstalla,olen sen huomannut useita kertoja,ennekuin laitoin politiikan tavoin nimerkkini pystyyn.
Koska NASHI, ELI MEIKÄLÄISET on otettu Venäjältä pronnsisoturi patsaan vastutajien nuorisoliikeen nimestä.
Kyllähän se niin on,että jos Suomessa ei söhlittäisi niin paljon Porvari hallituksessa,niin porvareiden ns kätyrikijoittajat ovat iskeneet mm tämän eläkiän noston,kukas muukaan sitä kannatti,kuin Kokoomuksen valtiovarainministeri ja muut,joiden nimiä ei ole tiedossa,samaa paskaa ovat tälläkin palstalla solvanneet Teitä toveri Rainesto,on nimitelty vaikka miksi. Mutta porvarismi purkaa pahaa oloansa muillakin palstoilla,kuitenkin se kaikkein pahaolonsa tungettu kommunisteille,eihän me ole keksitty eläkiän nostoa,eikä muutakaan vahingollista politiikkaa,mitä juuri Suomessa tekevät Kepu ja Kokoomus!
Onneksi,edes jollain lailla punahuulinen Jutta Urpilainen antoi kyytiä porvaripojille,oli minulla naurussa pitelemistä.
Jospa mekin siirtäsimme jonkunn pronssipatsaan esittämään kurjistettua työäissankaria Eduskuntatalon rappusten viereen ja kun pois yrittäisivät viedä,niin Internetit kiinni,huudon jysäytys,nyt on tullut vallankumous,mitähän tämänkin palstan keisari pappamanninen ja muut ilakoijat unohtamatta T urpoa,joka on ollut viime aikoina pahinta solvausluokan luokasotaa tällä palstalla,onkohan heillä lukutaito jäänyt,politiikan vellit ja puurot ovat sekaisin,vai mikä mättää,liekö politiikan hoitoapu puuttuu porvareilta=?
Nashi= meikäläisetvenäläisten kätyri ja siten meidän suomalaisten vihollinen!
Ja jos patsaita aiot siirtää niin siirrä Hakaniemen rantaan pystytetty hirvitys omaan kotiisi tai mieluummin upota se merelle syvimpään mahdoliiseen kohtaan.
- vt.virkamies
Tälläkin palstalla käydään niin asiatonta keskusteluakuin olla ja osaa.Muistuttaisin kuitenkin,että julkinen herjaaminen on rikos ja IP osoitteet kyllä pystytään jäljittämään.Rikosilmoitus on yksi tapa saada nämä täysin sopimattomat jutustelut kuriin.Sivistynyt ihminen ei solvaa,herjaa ja haistattele,mutta tällaisilla palstoilla se tuntuu olevan täysin asiaankuuluvaa.Kuka voisi kuvittella,että " johtaja" tai "akateemisesti
sivistynyt" saati "hyvintoimeentuleva" tai "älykäs" kirjoittelisi tai sanoisi alaisilleen tai työtovereilleen kuten täällä on tapana.Hyvät tavat kunniaan myös vaikeista asioista keskuteltaessa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203