Päivän Pohjalaisessa kauhisteltiin lähes sivun verran Europarlamenttiehdokas Vuokko Piippolaisen kertomia faktoja naapurisomaleistaan.
Hän kertoi naapurissaan asuvan somaliperheen mm. eläneen sosiaalituilla jo 18 vuotta tekemättä päivääkään työtä. Lisäksi somaliperheen isä lomaili tuon tuosta somaliassa ja jätti vaimon ja lapset yksikseen suomeen.
Vasemmistoliittolaiset puoluetoverit haukkuivat totuuden kertojaa mm. ajatuksiltaan perussuomalaiseksi.
Vasemmistoliittolainen perussuomalainen
4
294
Vastaukset
- vähänkään isommassa
kaupungissa tai paikassa käynyt on nähnyt jo ajat sitten mitä porukkaa nämä tänne ryntääjät ovat.
Näitä mustia vetelehtii joka kadunkulmassa päivät päästään ja istuskelevat pubeissa toisilleen seuraa pitämässä. Liikkuvat laumoittain joten turvallisuuskin on otettu huomioon.
Paratiisihan tämä maa on heille!
Rahaa juoksee enemmän kuin kotimaassaan mistään työstä! - Sehän kerto
Vaan totuuksia,kylläpä hyysäreillä ottaa koville.Kaikkihan sen tietää ettei somalit töitä tee hyysärit vaan yrittää valehdella niistä.
- totta olevan
vaikkei juttua sinänsä päässyt lukemaan kun ei oo rekisteröitynyt lehden käyttäjä, mutta otsikko oli paljon puhuva siinä sivun vasemmassa reunassa vähän alaspäin.
http://www.pohjalainen.fi/search/searchresult_template.jsp - vai kuinka?
Siis tuollaiset pitää kerätä laivan ruumaan ja palauttaa näin halvalla kyydillä takaisin. Vaikka tuollaisia 500 ihmisen joukkoja valmiiksi odottamaan ja kun rikollisia ja siosiaalipakolaisia on riittävästi kerätty, niin paatti liikkeelle ja vaikka Huippuvuorille tyjennys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202740Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472387Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262182Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o342136Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581768Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121292Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181289- 661145
- 551140
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41105