Siinain jylisevän vuoren tykö 2Moos20:18, kun saamme käydä taivaallisen Siionin vuoren tykö ja Jeesuksen ja Hänen vihmontaverensä tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri? Heb.12:18-24
En itse ole pystynyt noudattamaan 10:n-käskyn lakia, vaikka uskossa olen ollut noin 30v.
Jo ensimmäinen käsky: "Rakasta Herraa sinun Jumalaasi kaikesta sydämestäsi ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi on omalta kohdaltani vajavaiseksi jäänyt.
Entä turhaan lausuttu Jumalan nimi? Olen siinäkin poikennut.
Entä lepopäivä? Onpa ollut kaikenlaista, töitä, kun on työelämässä j.n.e...
Entä vanhempien kunnioitus? Eipä sekään ole aina onnistunut.
Entä: "Älä tapa"? Olenpa suuttunut ja joskus hulluksikin veljeäni sanonut. Jeesus sanoo. "Olet ansainnut helvetin tulen". j.n.e..j.n.e...
Jos olet rikkonut yhdessä kohtaa, olet syypää kaikkiin muihinkiin kohtiin, ei sen enempää eikä vähempää.
Mutta kiitos olkoon Jumalalle, että Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle joka uskoo. Saan katsoa siihen täytettyyn työhön ja uskoa, että mikä laille oli mahdotonta,koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, sovittaessaan Poikansa lihan ruumiissa meidän syntimme ja sairautemme.
Eipä ole tänäkään päivänä muuta kerskausta kuin meidän Herramme Jeesuksen armo.
Jossain hengellisessä laulussa sanotaan: "Niinkuin riisuvi äiti vaan , ehtoon tullessa pientä lastaan, niin myös sinua riisutaan ,lähtös edellä taivahasta,
joka syntistä, kuormaa suurta, vetää lähemmäs ristin juurta.
Emme varmaan kukaan pysty Jumalan edessä kerskaamaan lain noudattamisillamme jos rehellisiä olemme.Mutta jos joku lakia noudattamalla meinaa kelvata Jumalalle, niin laki ei anna pienintäkään armoa, vaan joka ne täyttää on niistä elävä.
Siunausta toivoo yksin armosta, yksin uskosta elävä.
miksi pitäisi
uskovan käydä
1
62
Vastaukset
- e.k-i
Rehellinen uskova,juuri samoin tunnen itse.
En tajua hokemista,"ei lakia ole poistettu"
Ihminen,ei ole kuitenkaan yhtään parempi. Oli laki voimassa,tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770