Phtyyi vittu mitä sakkia muka niin kovia stadilaisia...mielenvikaista hommaa ahdistella naista, jolla on kärppäpaita päällä. hakekoon mielenterveyshoitoa vaan tuollaiset.
Kärpät nöyryyttäköön taas kerran tuota Jokeri-porukkaa peleissä. Ihan tuon edellisen episodin vuoksi kaikki sympatiat on Kärppien puolella! Jokerit kyykkyyn taas!
Jokerifaneista löytyy naisen pieksäjiä
4
195
Vastaukset
- fanitfox
Olin Jokeritfani yli 25 vuotta. Nyt en kannata ketään joukkuetta erikseen, kannatan hyvää jääkiekkoa. Mutta ei minun `fanitusaikana`, enkä uskonut että jälkeenkään päin, olisi kukaan tuskastunut fani hakannut sen enempää naisia kuin miehiäkään. Fanitus kohdistui joukkueeseen, ei vihan purkauksiin fanituksen ulkopuolella. Siis TÖRKEIMMISTÄ törkeintä; v i i s i varhaisaikuista sällin räkää käy raukkamaisesti naisen kimppuun! Sairaita ovat ja jokerien kannattajat monet muutkin ovat tosi sairaiksi menneet. Suosittelen oikeille ihmisille eli katsojille, boikotoikaa jokerien ottelut, boikotoikaa koko Hartwall- areenaa. Itse käyn monissakin irtomatseissa, mutta tämän vuoden aikana mukaan lukien ensi syyskausi en astu jalallakaan Harkimon halliin saati katso edes tv:stä jokerien otteluita.
Toivon mukaan nujakka osui valvontakameroiden alueelle ja niistä saisi ratkaisevaa vihjettä tapauksen selvittämiseen. Olisi mukavaa jos poliisi tai kuka hyvänsä laittaisi filmin "Juuppituppeen". Kunnon kasvokuvilla.- aivan totta
Tappelevat kuin olisivat nyrkkeilymatsissa. ihan lapsellista hommaa. Itse kannatan myös hyvää jääkiekkoa, johon reilut taklaukset kuuluvat, mutta eivät tappelut.
Tulee mieleen tuo Pohjois-Amerikka, että ovatkohan ihmiset siellä jotenkin väkivaltaan taipuvaisempia, koska hyväksyvät tappelut ihan normaalina osana jääkiekkoa ja kertovat sen kiinnostavankin? Minusta tuo ei ihan tervejärkistä ajattelua ole.
NHL-pelejä tulee seurattua ihan pelillisten asioiden vuoksi. On jotenkin hyvin lapsentasoista innolla odottaa, että milloinkahan se tappelu alkaa. No eipä ihme, että siellä kannatetaan kaiken maailman Busheja sun muita väkivaltajuttuja ja tehdään sodista sotaelokuvia. - hakattakkaan
aivan totta kirjoitti:
Tappelevat kuin olisivat nyrkkeilymatsissa. ihan lapsellista hommaa. Itse kannatan myös hyvää jääkiekkoa, johon reilut taklaukset kuuluvat, mutta eivät tappelut.
Tulee mieleen tuo Pohjois-Amerikka, että ovatkohan ihmiset siellä jotenkin väkivaltaan taipuvaisempia, koska hyväksyvät tappelut ihan normaalina osana jääkiekkoa ja kertovat sen kiinnostavankin? Minusta tuo ei ihan tervejärkistä ajattelua ole.
NHL-pelejä tulee seurattua ihan pelillisten asioiden vuoksi. On jotenkin hyvin lapsentasoista innolla odottaa, että milloinkahan se tappelu alkaa. No eipä ihme, että siellä kannatetaan kaiken maailman Busheja sun muita väkivaltajuttuja ja tehdään sodista sotaelokuvia.pieniä naisia kaukalon ulkopuolella "mies" porukalla. Täällä Helsingissä sekin on mahdollista, kun niin paljon on täällä sairaita ihmisiä henkisesti.
- jksakak
hakattakkaan kirjoitti:
pieniä naisia kaukalon ulkopuolella "mies" porukalla. Täällä Helsingissä sekin on mahdollista, kun niin paljon on täällä sairaita ihmisiä henkisesti.
Eikö se jokerien talous ole siinä kunnossa että olisi parempi lopettaa koko seura ja sen reuhaaminen, toista se on kärppien talouden tila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938