Maanantai

Kylläpä osaakin olla raskas päivä..
Työssä käy muinakin päivinä,mutta vain maanantaisin on ihan loppu.. :(

Olisko tuo viikonlopun syytä?!? En tiiä kylläkää miks,kun ei silloinkaa tuu hilluttua isommasti..:)

13

530

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää on oikein etusivulla tää aloitus..:)))

Nyt mä piristyin..:))

• Masse setä

se on etusivulla. Ihan tarkkaan en kyllä muista, mutta eikö siinä ollut joku totuus?

• Masse setä kirjoitti:

se on etusivulla. Ihan tarkkaan en kyllä muista, mutta eikö siinä ollut joku totuus?

kauaa siellä pysyny..Hitsi..miks ihmisten pitää tehdä niin paljon aloituksia,ettei mun ny pysyny siellä...:D

Mikähän totuus siinä piilee? ;)

• Dorodea

on vielä niin pitkä matka uuteen viikonloppuun, vähemmästäkin väsyy. Se on psykologinen juttu :)

• Tuo oli kyllä hyvä selitys..;))

Viikonloppua parempi on muutes toi torstai..viikonloppu on vasta edessä..:))

• TizaNova

..että tuo nimi -maanantai- saa sen vaikuttamaan raskaalta, kuin maan antais painaa? :)
      Miksei se ole vaikka manjantai...vähän latinolaisittain?

• parempia syitä..;) Kyllä se muutes silloin painaakin.Ei jaksa illalla ees telkkaria katsoa ja silloin tietysti tulee parhaimmat elokuvat..:(

Toi manjantai kuullosti hyvältä..Voishan sitä itse käyttääkki tuolla nimellä...;))

• Masse setä.

Jos maanantaina o

• nyt tunnu pahalta..Viikonloppu on tulossa ja sitten saa nukkua vaikka kuinka kauan..:))

• tänään on jo perjantai, joten turha murehtia:)

• tarvi olla suu mutrulla..:)

Toivottavasti rtoi selkäkipu ei vaan pilaa tätä viikonloppua.Minä nautin eniten just siitä,että aamulla saa nukkua niin pitkään kuin haluaa..

• nukut
        mii-su kirjoitti:

tarvi olla suu mutrulla..:)

Toivottavasti rtoi selkäkipu ei vaan pilaa tätä viikonloppua.Minä nautin eniten just siitä,että aamulla saa nukkua niin pitkään kuin haluaa..

sitä enemmän särkee. Kokemus puhui.

• nukut kirjoitti:

sitä enemmän särkee. Kokemus puhui.

särkee niin selkää kuin jalkojakin...:(

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3685
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      134
      2489
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      45
      2008
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      12
      1603
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      76
      1586
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      56
      1356
    7. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      79
      1271
    8. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      67
      1270
    9. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      68
      1204
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      70
      1192
    Aihe