Maanantai

Kylläpä osaakin olla raskas päivä..
Työssä käy muinakin päivinä,mutta vain maanantaisin on ihan loppu.. :(

Olisko tuo viikonlopun syytä?!? En tiiä kylläkää miks,kun ei silloinkaa tuu hilluttua isommasti..:)
13550
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat
Aloittaja

Tää on oikein etusivulla tää aloitus..:)))

Nyt mä piristyin..:))

Äänestä
  • se on etusivulla. Ihan tarkkaan en kyllä muista, mutta eikö siinä ollut joku totuus?

Äänestä

• Aloittaja

Masse setä kirjoitti:

se on etusivulla. Ihan tarkkaan en kyllä muista, mutta eikö siinä ollut joku totuus?

kauaa siellä pysyny..Hitsi..miks ihmisten pitää tehdä niin paljon aloituksia,ettei mun ny pysyny siellä...:D

Mikähän totuus siinä piilee? ;)

Äänestä

on vielä niin pitkä matka uuteen viikonloppuun, vähemmästäkin väsyy. Se on psykologinen juttu :)

Äänestä
  • Aloittaja

Tuo oli kyllä hyvä selitys..;))

Viikonloppua parempi on muutes toi torstai..viikonloppu on vasta edessä..:))

Äänestä

..että tuo nimi -maanantai- saa sen vaikuttamaan raskaalta, kuin maan antais painaa? :)
Miksei se ole vaikka manjantai...vähän latinolaisittain?

Äänestä
  • Aloittaja

parempia syitä..;) Kyllä se muutes silloin painaakin.Ei jaksa illalla ees telkkaria katsoa ja silloin tietysti tulee parhaimmat elokuvat..:(

Toi manjantai kuullosti hyvältä..Voishan sitä itse käyttääkki tuolla nimellä...;))

Äänestä

Jos maanantaina o

Äänestä
  • Aloittaja

nyt tunnu pahalta..Viikonloppu on tulossa ja sitten saa nukkua vaikka kuinka kauan..:))

Äänestä

tänään on jo perjantai, joten turha murehtia:)

Äänestä
  • Aloittaja

tarvi olla suu mutrulla..:)

Toivottavasti rtoi selkäkipu ei vaan pilaa tätä viikonloppua.Minä nautin eniten just siitä,että aamulla saa nukkua niin pitkään kuin haluaa..

Äänestä

• miia-kisu kirjoitti:

tarvi olla suu mutrulla..:)

Toivottavasti rtoi selkäkipu ei vaan pilaa tätä viikonloppua.Minä nautin eniten just siitä,että aamulla saa nukkua niin pitkään kuin haluaa..

sitä enemmän särkee. Kokemus puhui.

Äänestä

• Aloittaja

nukut kirjoitti:

sitä enemmän särkee. Kokemus puhui.

särkee niin selkää kuin jalkojakin...:(

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

miia-kisu kirjoitti:

Kylläpä osaakin olla raskas päivä..
Työssä käy muinakin päivinä,mutta vain maanantaisin on ihan loppu.. :(

Olisko tuo viikonlopun syytä?!? En tiiä kylläkää miks,kun ei silloinkaa tuu hilluttua isommasti..:)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu