Kylläpä osaakin olla raskas päivä..
Työssä käy muinakin päivinä,mutta vain maanantaisin on ihan loppu.. :(
Olisko tuo viikonlopun syytä?!? En tiiä kylläkää miks,kun ei silloinkaa tuu hilluttua isommasti..:)
Maanantai
13
547
Vastaukset
Tää on oikein etusivulla tää aloitus..:)))
Nyt mä piristyin..:))- Masse setä
se on etusivulla. Ihan tarkkaan en kyllä muista, mutta eikö siinä ollut joku totuus?
Masse setä kirjoitti:
se on etusivulla. Ihan tarkkaan en kyllä muista, mutta eikö siinä ollut joku totuus?
kauaa siellä pysyny..Hitsi..miks ihmisten pitää tehdä niin paljon aloituksia,ettei mun ny pysyny siellä...:D
Mikähän totuus siinä piilee? ;)
- Dorodea
on vielä niin pitkä matka uuteen viikonloppuun, vähemmästäkin väsyy. Se on psykologinen juttu :)
Tuo oli kyllä hyvä selitys..;))
Viikonloppua parempi on muutes toi torstai..viikonloppu on vasta edessä..:))
- TizaNova
..että tuo nimi -maanantai- saa sen vaikuttamaan raskaalta, kuin maan antais painaa? :)
Miksei se ole vaikka manjantai...vähän latinolaisittain?parempia syitä..;) Kyllä se muutes silloin painaakin.Ei jaksa illalla ees telkkaria katsoa ja silloin tietysti tulee parhaimmat elokuvat..:(
Toi manjantai kuullosti hyvältä..Voishan sitä itse käyttääkki tuolla nimellä...;))
- Masse setä.
Jos maanantaina o
tänään on jo perjantai, joten turha murehtia:)
tarvi olla suu mutrulla..:)
Toivottavasti rtoi selkäkipu ei vaan pilaa tätä viikonloppua.Minä nautin eniten just siitä,että aamulla saa nukkua niin pitkään kuin haluaa..- nukut
mii-su kirjoitti:
tarvi olla suu mutrulla..:)
Toivottavasti rtoi selkäkipu ei vaan pilaa tätä viikonloppua.Minä nautin eniten just siitä,että aamulla saa nukkua niin pitkään kuin haluaa..sitä enemmän särkee. Kokemus puhui.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että382857- 155843
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55719
- 51668
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622