Kylläpä osaakin olla raskas päivä..
Työssä käy muinakin päivinä,mutta vain maanantaisin on ihan loppu.. :(
Olisko tuo viikonlopun syytä?!? En tiiä kylläkää miks,kun ei silloinkaa tuu hilluttua isommasti..:)
Maanantai
13
525
Vastaukset
Tää on oikein etusivulla tää aloitus..:)))
Nyt mä piristyin..:))- Masse setä
se on etusivulla. Ihan tarkkaan en kyllä muista, mutta eikö siinä ollut joku totuus?
Masse setä kirjoitti:
se on etusivulla. Ihan tarkkaan en kyllä muista, mutta eikö siinä ollut joku totuus?
kauaa siellä pysyny..Hitsi..miks ihmisten pitää tehdä niin paljon aloituksia,ettei mun ny pysyny siellä...:D
Mikähän totuus siinä piilee? ;)
- Dorodea
on vielä niin pitkä matka uuteen viikonloppuun, vähemmästäkin väsyy. Se on psykologinen juttu :)
Tuo oli kyllä hyvä selitys..;))
Viikonloppua parempi on muutes toi torstai..viikonloppu on vasta edessä..:))
- TizaNova
..että tuo nimi -maanantai- saa sen vaikuttamaan raskaalta, kuin maan antais painaa? :)
Miksei se ole vaikka manjantai...vähän latinolaisittain?parempia syitä..;) Kyllä se muutes silloin painaakin.Ei jaksa illalla ees telkkaria katsoa ja silloin tietysti tulee parhaimmat elokuvat..:(
Toi manjantai kuullosti hyvältä..Voishan sitä itse käyttääkki tuolla nimellä...;))
- Masse setä.
Jos maanantaina o
tänään on jo perjantai, joten turha murehtia:)
tarvi olla suu mutrulla..:)
Toivottavasti rtoi selkäkipu ei vaan pilaa tätä viikonloppua.Minä nautin eniten just siitä,että aamulla saa nukkua niin pitkään kuin haluaa..- nukut
mii-su kirjoitti:
tarvi olla suu mutrulla..:)
Toivottavasti rtoi selkäkipu ei vaan pilaa tätä viikonloppua.Minä nautin eniten just siitä,että aamulla saa nukkua niin pitkään kuin haluaa..sitä enemmän särkee. Kokemus puhui.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606