Kylläpä osaakin olla raskas päivä..
Työssä käy muinakin päivinä,mutta vain maanantaisin on ihan loppu.. :(
Olisko tuo viikonlopun syytä?!? En tiiä kylläkää miks,kun ei silloinkaa tuu hilluttua isommasti..:)
Työssä käy muinakin päivinä,mutta vain maanantaisin on ihan loppu.. :(
Olisko tuo viikonlopun syytä?!? En tiiä kylläkää miks,kun ei silloinkaa tuu hilluttua isommasti..:)
Vastaukset 13
Vanhimmat
Tää on oikein etusivulla tää aloitus..:)))
Nyt mä piristyin..:))
se on etusivulla. Ihan tarkkaan en kyllä muista, mutta eikö siinä ollut joku totuus?
kauaa siellä pysyny..Hitsi..miks ihmisten pitää tehdä niin paljon aloituksia,ettei mun ny pysyny siellä...:D
Mikähän totuus siinä piilee? ;)
on vielä niin pitkä matka uuteen viikonloppuun, vähemmästäkin väsyy. Se on psykologinen juttu :)
Tuo oli kyllä hyvä selitys..;))
Viikonloppua parempi on muutes toi torstai..viikonloppu on vasta edessä..:))
..että tuo nimi -maanantai- saa sen vaikuttamaan raskaalta, kuin maan antais painaa? :)
Miksei se ole vaikka manjantai...vähän latinolaisittain?
parempia syitä..;) Kyllä se muutes silloin painaakin.Ei jaksa illalla ees telkkaria katsoa ja silloin tietysti tulee parhaimmat elokuvat..:(
Toi manjantai kuullosti hyvältä..Voishan sitä itse käyttääkki tuolla nimellä...;))
Jos maanantaina o
nyt tunnu pahalta..Viikonloppu on tulossa ja sitten saa nukkua vaikka kuinka kauan..:))
tänään on jo perjantai, joten turha murehtia:)
tarvi olla suu mutrulla..:)
Toivottavasti rtoi selkäkipu ei vaan pilaa tätä viikonloppua.Minä nautin eniten just siitä,että aamulla saa nukkua niin pitkään kuin haluaa..
sitä enemmän särkee. Kokemus puhui.
särkee niin selkää kuin jalkojakin...:(