Ei saatana jos toteutuu!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1665228
Valtio rahoittamaan Mannerheim-leffaa?
7
532
Vastaukset
- ja todella järkyttynyt
Perus propaganda leffa. Tulee todella paha olo jos Suomen valtio tukee suuresta sotarikollisesta tehtävää ylistys elokuvaa.
Ehdotan että voisimme vaatia miljoona rahoitusta Arndt Pekurinen- elokuvaan, jonka sitte esittäisimme suomen 100-vuotis itsenäisyys päivänä Tuntemattoman sotilaan tilalla!
"Lama-aikana valtion tulisi tukea kansakuntaa yhdistäviä hankkeita, kertoo Takkula tiedotteessaan. "
Minua tämä elokuva ei yhdistä. Lähinnä pistää vihaamaan vielä enemmän. No..Eihän niitä veroja tarvitse maksaa tälle valtiolle. Onneksi on parempiakin maita olemassa, jossa perustuslakia ei poljeta, ja ihmiset ovat sen verran valveutuneita nykyajan ihmsiä eikä tälläisia 40- luvulla eläviä isoisien palvojia.- Pullomees
Ei mistään Mannerheimista vaan Arndista joka oli täys totaalikieltäytyjä tappokoulua ja tappamista vastaan.
Parempi olisi ettei kummastakaan tehtäisi elokuvaa vaan rahat sijoitettaisiin täydelliseen köyhien avustamiseen jotka ovat kaiken velkojen alla mitä oma maa niille kehittää tahallansa.
- VITTU!!!!!!
TOLLASEENKO PASKAAN MAKSAMANI VEROT OLLAAN TUNKEMASSA?
- *raivostunut*
Paskaan ei ole tarpeeksi osuva termi kuvaamaan sitä mitä tunnen tuota hanketta kohtaan. Eikä verinen lasipaskakaan! Ei vaikka antaisin oikeaa kuvaa sellaisen olemassaolosta!:
http://1guyand1cup.com/ - sivaripennut
huutelee palstalla taas.
- Adressoori
Semmonen adressi että tehkööt elokuvan omasta pussistaan eikä valtion varoja aleta tuhlaamaan mihinkään Mannerheim elokuvaan. Jos aletaan Mannerheim elokuvaan valtion rahoja pistämään, sitten sen jälkeen tehdään adressi jossa lukee että valtion pitää avustaa jokaista kotimaista elokuvaprojektia ja muita projekteja.
- nikk6
"- Säätiöllä tuskin on mahdollisuutta osuuttaan kasvattaa, mutta opetusministeriön ja maan hallituksen olisi hyvä kiireesti miettiä, löytyisikö elokuvalle erityisrahoitus, Takkula ehdottaa."
Jos opetusministeriö alkaa vaatimaan tukea tälle rainalle, menee se jo puhtaaksi propagandaksi. Käytännössä Mannerheimin ihailu liitettäisiin oppivelvollisuuteen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242531Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492140Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261982Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141820Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581578Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121112Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181099- 55960
- 63945
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2908