Ilmestyskirja 14, jakeet 9-11:
"ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä, niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan,ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattavan pyhien enkelien ja Karitsan edessä. Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä, eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin".
VARSIN SELKEÄÄ TEKSTIÄ.Siksipä sinun, jonkun tuntemattoman suuntaan sanon:
Voi sinua - surutonta - joka olet kulkemassa pedon merkin aikaan !
Käänny - iankaikkisen henkesi tähden - KÄÄNNY, kun vielä on armon portti auki !!!
Antikristus pakottaa sinut ottamaan merkkinsä - siihen sisältyvän nimensä - se on KADOTUKSEN MERKKI.Et voi enää tehdä mitään välttyäksesi ikuiselta tulijärveltä, kun olet ottanut tuon merkin - et M I T Ä Ä N, olet lopullisesti - ikuisesti - kadotettu 666-merkin sinetöimä, silloin !
Tänään ei vielä tuota merkkiä operoida mikrosiruna ihosi alle (otsaan tai käteen), MUTTA, MUTTA MUTTA; huomaatko, että olemme pitkällä, myöhäisessä hetkessä,kun teknologia on jo kokeillut eläviin olentoihin tuota seuranta-järjestelmää ?
Ajankohtainen muistutus:
Tuskan-kantaja
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117