Raha menee kirkolle :)
Hyvin kulunut yhden dollarin seteli ja samalla tavoin kärsinyt kahdenkymmenen dollarin seteli saapuivat keskuspankkiin jäädäkseen eläkkeelle. Liukuessaan hihnalla kohti polttouunia, he alkoivat juttelemaan toisilleen.
Kahdenkymmenen dollarin seteli muisteli matkojaan ympäri maata. "Minulla on ollut aika hyvä elämä," kakskymppiä julisti. "Olen ollut Las Vegasissa ja Atlantic Cityssä, New Yorkin hienoimmissa ravintoloissa, Broadwayn näytöksissä, ja jopa Karibian risteilyllä."
"Vau!" sanoi yhden dollarin seteli. "Sinulla on ollut todella jännittävä elämä!"
"Kerro vuorostasi," sanoi kakskymppiä, "missä kaikkialla sinä olet viettänyt elämäsi?"
Yhden dollarin seteli vastasi, "Oi, Minä olen ollut metodisti kirkossa, babtisti kirkossa, luterilaisessa kirkossa, katolisessa kirkossa ...."
Kahdenkympin seteli keskeyttää sen kesken lauseen ja kysyy, "Mikä helvetti on kirkko?"
Kaksi seteliä muistelevat
30
573
Vastaukset
Se miksi materia luotiin käytettäväksi kaikkien hyväksi, on omaa mielikuvituksesi tuotosta..
- bubastis.tmi
voithan kuvitella myös että minä olen tuo kahdenkympin seteli maalimman matkaaja ja sinä yhden dollarin seteli joka on kiertänyt kirkosta toiseen, muistelemassa elämäämme matkalla polttouuniin :)
bubastis.tmi kirjoitti:
voithan kuvitella myös että minä olen tuo kahdenkympin seteli maalimman matkaaja ja sinä yhden dollarin seteli joka on kiertänyt kirkosta toiseen, muistelemassa elämäämme matkalla polttouuniin :)
siinä tilanteessa olla enää merkitystä, missä kaikkialla on ollut, vaan se, millä "eväillä" kohtaa tulevaisuuden, siinäkin tilanteessa
- bubastis.tmi
keke-65 kirjoitti:
siinä tilanteessa olla enää merkitystä, missä kaikkialla on ollut, vaan se, millä "eväillä" kohtaa tulevaisuuden, siinäkin tilanteessa
Tulevaisuuden? Elämä päättyy kuolemaan. Moni katuu viimeisillä hetkillään juuri sitä, että ei ole elänyt silloin kun oli sen aika.
bubastis.tmi kirjoitti:
Tulevaisuuden? Elämä päättyy kuolemaan. Moni katuu viimeisillä hetkillään juuri sitä, että ei ole elänyt silloin kun oli sen aika.
elämättä jäänyt elämä voi kaduttaa monia, ihmisen elämä ei kuitenkaan pääty fyysiseen kuolemaan, vaan jokainen ihminen jatkaa olemassaoloaan iankaikkisuudessa ja sen suhteen ei sillä ole merkitystä, kuinka monta kertaa on "oltu Barbadoksella tai Vegasissa..."
- tuonpuoleinen (ei kirj.)
bubastis.tmi kirjoitti:
heidän apuaan jotka meidät kaikki on tänne luoneet. Rakastelisin itsesi tainnoksiin jos itse sallisit sen, kiukustuttaakos nyt ?Ystävällisesti ajateltuna ja vaikka ilman käymisteitse tuotettuja tuotteita.
- Kössönöm
keke-65 kirjoitti:
elämättä jäänyt elämä voi kaduttaa monia, ihmisen elämä ei kuitenkaan pääty fyysiseen kuolemaan, vaan jokainen ihminen jatkaa olemassaoloaan iankaikkisuudessa ja sen suhteen ei sillä ole merkitystä, kuinka monta kertaa on "oltu Barbadoksella tai Vegasissa..."
on biologinen mahdottomuus. Kun olet kuollut, sinua ei ole enää olemassa.
Se että toivot jotain ihmettä ja sielusi elämää kuolemisen jälkeen, ei tee siitä totta. Siinäpä toivot. bubastis.tmi kirjoitti:
>>>>Tulevaisuuden? Elämä päättyy kuolemaan. Moni katuu viimeisillä hetkillään juuri sitä, että ei ole elänyt silloin kun oli sen aika.
Kössönöm kirjoitti:
on biologinen mahdottomuus. Kun olet kuollut, sinua ei ole enää olemassa.
Se että toivot jotain ihmettä ja sielusi elämää kuolemisen jälkeen, ei tee siitä totta. Siinäpä toivot.keho, fyysisenä olemuksena, hajoaa ja maatuu, mutta henki ja sielu, jotka muodostavat ihmisen todellisen persoonallisuuden (olen kuullut, että kun esim. omainen on mennyt katsomaan kuollutta, niin siinä tilanteessa on tullut tunne, että ei hän itse enää ole siinä, vaan siinä on pelkkä kotelo) jatkavat olemassaoloaan
- Kössönöm
keke-65 kirjoitti:
keho, fyysisenä olemuksena, hajoaa ja maatuu, mutta henki ja sielu, jotka muodostavat ihmisen todellisen persoonallisuuden (olen kuullut, että kun esim. omainen on mennyt katsomaan kuollutta, niin siinä tilanteessa on tullut tunne, että ei hän itse enää ole siinä, vaan siinä on pelkkä kotelo) jatkavat olemassaoloaan
Ei yhden yhtäkään. Kumma juttu, että väität tuollaista.
Kössönöm kirjoitti:
Ei yhden yhtäkään. Kumma juttu, että väität tuollaista.
valta ja valinta suhtautua asioihin ja uskoa, niinkuin haluaa, mutta kuolemarajan kokemuksista on sen verran tutkimustuloksia, että asia aika fakta
on myös kokemuksia, että esim. joogan yhteydessä on irtaannuttu ruumiista (esim. viktor klimenko on kertonut sellaisesta), laitan aiheesta linkin
http://koti.phnet.fi/elohim/kuolemanraja_kokemukset (jos jollekin tulee "näppylöitä" linkin viitekehyksestä, niin voihan asiasta ottaa laajempaa selkoa muistakin lähteistä)- bubastis.tmi
keke-65 kirjoitti:
valta ja valinta suhtautua asioihin ja uskoa, niinkuin haluaa, mutta kuolemarajan kokemuksista on sen verran tutkimustuloksia, että asia aika fakta
on myös kokemuksia, että esim. joogan yhteydessä on irtaannuttu ruumiista (esim. viktor klimenko on kertonut sellaisesta), laitan aiheesta linkin
http://koti.phnet.fi/elohim/kuolemanraja_kokemukset (jos jollekin tulee "näppylöitä" linkin viitekehyksestä, niin voihan asiasta ottaa laajempaa selkoa muistakin lähteistä)kehosta irtautuminen on harhakuvitelmaa :). Minä olen katsos joogaillut ja kokeillut näitäkin asioita, enkä pelkästään perusta muiden kertomuksiin ja kokemuksiin.
Totta on se, että joogan yhteydessä voit huomata olevasi irti kehosta, mutta se ei ole mikään saavutus, vaan havainto että tuskin kukaan on kehossaan tällä hetkellä. Varsinkin uskontoharhoissa elävät ihmiset eivät ole ns. "paikalla".
Kehoon palautuminen, niin ettei ole jossain "takavasemmalla" on joogassa saavutus, ei siitä pois lähteminen.
Nykyään näkee ihmisiä jotka puhuvat kännykkään samalla kun kävelevät takaperin, eli ovat irti kehostaan ja täysin tietämättömiä ympäristöstään. Sellainen vituttaa.
Koeta sinäkin palautua sinne itsesi sisään, toivon sitä hartaasti. Maailma olisi tasapainoisempi paikka elää, jos edes joku olisi joskus paikalla, eikä jatkuvasti "irti kehostaan".
Sitä kutsutaan tietoisuudeksi.
Kehosta irtautumisjutut ovat täysin aloittelijoiden väärinymmärryksestä johtuvia harhoja.
Sori että piti posauttaa tämäkin kupla. - bubastis.tmi
tuonpuoleinen (ei kirj.) kirjoitti:
heidän apuaan jotka meidät kaikki on tänne luoneet. Rakastelisin itsesi tainnoksiin jos itse sallisit sen, kiukustuttaakos nyt ?Ystävällisesti ajateltuna ja vaikka ilman käymisteitse tuotettuja tuotteita.
kovasti tehdä vaikutusta minuun :).
Olen vain vaikea nakki. Yrittää sopii :) - bubastis.tmi
Jumalanhullu kirjoitti:
>>>>Tulevaisuuden? Elämä päättyy kuolemaan. Moni katuu viimeisillä hetkillään juuri sitä, että ei ole elänyt silloin kun oli sen aika.
ne jotka ovat asian tähän puoleen perusteellisesti perehtyneet, kuten buddhalaiset, sanovat että tistoisuutesi itsestä ja minästä kuolee kehon kanssa. Jos joku tuulenvire, tai "sielu" tai "tietoisuus" jatkaa matkaansa, se on jättänyt identiteettinsä taakseen. Ja sillä uskoiko tämä identiteetti kuolemanjälkeiseen elämään ei ole mitään merkitystä, sillä siinä tapauksessa se tapahtuu kaikille, ihan muurahaisillekin. Ja kukaan ei enää tiedä silloin mitään. Eikä varmasti mene pietarin portille odottamaan palkintoa siitä että uskoi jeesukseen.
Mä en jaksa keskustella tästä aiheesta kanssasi, enkä kenenkään muunkaan, koska ilman asian oivaltamista, on sama kuin puhuisi marsun kanssa. - Kössönöm
bubastis.tmi kirjoitti:
kehosta irtautuminen on harhakuvitelmaa :). Minä olen katsos joogaillut ja kokeillut näitäkin asioita, enkä pelkästään perusta muiden kertomuksiin ja kokemuksiin.
Totta on se, että joogan yhteydessä voit huomata olevasi irti kehosta, mutta se ei ole mikään saavutus, vaan havainto että tuskin kukaan on kehossaan tällä hetkellä. Varsinkin uskontoharhoissa elävät ihmiset eivät ole ns. "paikalla".
Kehoon palautuminen, niin ettei ole jossain "takavasemmalla" on joogassa saavutus, ei siitä pois lähteminen.
Nykyään näkee ihmisiä jotka puhuvat kännykkään samalla kun kävelevät takaperin, eli ovat irti kehostaan ja täysin tietämättömiä ympäristöstään. Sellainen vituttaa.
Koeta sinäkin palautua sinne itsesi sisään, toivon sitä hartaasti. Maailma olisi tasapainoisempi paikka elää, jos edes joku olisi joskus paikalla, eikä jatkuvasti "irti kehostaan".
Sitä kutsutaan tietoisuudeksi.
Kehosta irtautumisjutut ovat täysin aloittelijoiden väärinymmärryksestä johtuvia harhoja.
Sori että piti posauttaa tämäkin kupla.ihmeen outo kokemus, että en ole ihan näissä maisemissa, vaan muissa sfääreissä, mutta se on poikkeuksetta liittynyt orgasmiin.
- Kössönöm
bubastis.tmi kirjoitti:
ne jotka ovat asian tähän puoleen perusteellisesti perehtyneet, kuten buddhalaiset, sanovat että tistoisuutesi itsestä ja minästä kuolee kehon kanssa. Jos joku tuulenvire, tai "sielu" tai "tietoisuus" jatkaa matkaansa, se on jättänyt identiteettinsä taakseen. Ja sillä uskoiko tämä identiteetti kuolemanjälkeiseen elämään ei ole mitään merkitystä, sillä siinä tapauksessa se tapahtuu kaikille, ihan muurahaisillekin. Ja kukaan ei enää tiedä silloin mitään. Eikä varmasti mene pietarin portille odottamaan palkintoa siitä että uskoi jeesukseen.
Mä en jaksa keskustella tästä aiheesta kanssasi, enkä kenenkään muunkaan, koska ilman asian oivaltamista, on sama kuin puhuisi marsun kanssa.Ymmärtävätkö ne puhettasi paremmin kuin nämä uskikset?
- Z100
Se liiman imppaaminen se on jo tuhonnut aivosi
- ertert
keke-65 kirjoitti:
http://koti.phnet.fi/elohim/kuolemanraja_kokemukset (jos jollekin tulee "näppylöitä" linkin viitekehyksestä, niin voihan asiasta ottaa laajempaa selkoa muistakin lähteistä)"kuolemarajan kokemuksista on sen verran tutkimustuloksia, että asia aika fakta"
Fakta on se, että ne ovat aivojen tuottamia kokemuksia, ei mitään sielun seikkailuja. bubastis.tmi kirjoitti:
kovasti tehdä vaikutusta minuun :).
Olen vain vaikea nakki. Yrittää sopii :)tulevaisuus on meille yhteinen kaikille täällä
- bubastis.tmi
Kössönöm kirjoitti:
Ymmärtävätkö ne puhettasi paremmin kuin nämä uskikset?
Niillä on jopa esp ja ajatuksenlukukykyjä, oppineet minulta :)
- HattiWatti
bubastis.tmi kirjoitti:
Tuolla esp:llä varmaan tarkotat ajovakauden hallintajärjestelmää ;o) Taitaa löytyä vakiona kaikista kissoista..
- bubastis.tmi
HattiWatti kirjoitti:
Tuolla esp:llä varmaan tarkotat ajovakauden hallintajärjestelmää ;o) Taitaa löytyä vakiona kaikista kissoista..
Vakiovarusteemme :D
- Kössönöm
bubastis.tmi kirjoitti:
kuinka hyvin se ajatuksiani lukee, mutta kuulo sillä priimaluokkaa. Oven takaa kuulee, kun avaan aamulla silmät ja sitten kuuluu mouuuu.
- ihminen nääs
keke-65 kirjoitti:
http://koti.phnet.fi/elohim/kuolemanraja_kokemukset (jos jollekin tulee "näppylöitä" linkin viitekehyksestä, niin voihan asiasta ottaa laajempaa selkoa muistakin lähteistä)"...esim. joogan yhteydessä on irtaannuttu ruumiista..."
Paskalla ollessasi kaksi paskaa eroaa toisistaan: kehosi ja ulosteesi. bubastis.tmi kirjoitti:
Mä en jaksa keskustella tästä aiheesta kanssasi, enkä kenenkään muunkaan, koska ilman asian oivaltamista, on sama kuin puhuisi marsun kanssa.RE:Sanotaan näin
bubastis.tmi 16.3.2009 klo 23.46
-äläs ny hermostu suotta.
Tunne kaksi ihmistä, jotka ovat ruumiin kuoleman jälkeen menneet Kaikkivaltiaan Jumalan luo ja saaneet palata kertomaan terveiset määrätysitä syistä.
Toinen oli ateistituttavani ja toinen eka serkkuni, ei uskova silloin.- bubastis.tmi
Kössönöm kirjoitti:
kuinka hyvin se ajatuksiani lukee, mutta kuulo sillä priimaluokkaa. Oven takaa kuulee, kun avaan aamulla silmät ja sitten kuuluu mouuuu.
Minä olen aina tulkinnut lemmikkien viestejä omistajille :D Vein tytöt tänään steriloitaviksi CatVet klinikalle. Olen tyytyväinen että vein sinne. Ei koiria, ei niiden haukuntaa, eikä hajuja. Tytöt olivat rauhallisia, eivätkä pelänneet lainkaan. Lisäksi sain olla paikalla avustamassa kunnes lääkitys alkoi vaikuttaa. Suosittelen käyttämään kissoille omistettuja klinikoita, siellä on kissaihmisiä töissä :D
- bubastis.tmi
Jumalanhullu kirjoitti:
RE:Sanotaan näin
bubastis.tmi 16.3.2009 klo 23.46
-äläs ny hermostu suotta.
Tunne kaksi ihmistä, jotka ovat ruumiin kuoleman jälkeen menneet Kaikkivaltiaan Jumalan luo ja saaneet palata kertomaan terveiset määrätysitä syistä.
Toinen oli ateistituttavani ja toinen eka serkkuni, ei uskova silloin....
- Kössönöm
bubastis.tmi kirjoitti:
Minä olen aina tulkinnut lemmikkien viestejä omistajille :D Vein tytöt tänään steriloitaviksi CatVet klinikalle. Olen tyytyväinen että vein sinne. Ei koiria, ei niiden haukuntaa, eikä hajuja. Tytöt olivat rauhallisia, eivätkä pelänneet lainkaan. Lisäksi sain olla paikalla avustamassa kunnes lääkitys alkoi vaikuttaa. Suosittelen käyttämään kissoille omistettuja klinikoita, siellä on kissaihmisiä töissä :D
Naantalin pieneläinklinikalla. Ei ole tosin pitkään aikaan tarvinnut käydä.
Nämä ovat kissaihmisiä, vaikka koiriakin hoitavat. Heidän oma kissansa oli siellä silloin paikalla kun Karkki vietiin tutkittavaksi karvanlähdön takia. Siinä ne toisiaan tuijottivat, eikä mitään tappelua edes tullut, vaikka molemmat ovat narttuja.
Oli jotenkin huvittavaa, kun tämä lääkäri sitten sanoi Karkille kun hoito oli ohi, että menes nyt iskän ja äiskän kanssa kotiin:)
Ilman muuta olemme olleet vieressä kissaa pitelemässä, kun on piikkiä annettu tai muuta.
Voisit nyt sitten myös kanavoida tämän minun koneeni toimivaksi, jos se ihan ajatuksen voimalla käy. Se olisi kiltisti tehty.
- HattiWatti
No, mitens se ikean reissu meni ? Ilkeilikö äitis kenellekkään ? Menikö ne molemmat setelit ? Löytykö sännngy kissuille ?
- bubastis.tmi
Ikean reissu sujui siis siivosti. Ostin uuden sijauspatjan ja kissoille löytyi yksi leikkitunneli, tarviin niitä kyllä lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770